Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bensin på bålet:

Siste status på webshoppen til Ventelo: 'Pak utsk'

GOOOOOOD SHIT!!

...noen som vet hvilke operatører man evt. kan bestille fra uten abonnement (se f.eks. "Chess Kunde"?!), og som har Moobi som distributør?! :whistle:

Du blir ihvertfall ikke med den første gjengen som får den, så er egentlig samme hvor du bestiller fra.

Chess har Moobi som distributør.

Endret av Jeppfi
Lenke til kommentar

Bensin på bålet:

GOOOOOOD SHIT!!

...noen som vet hvilke operatører man evt. kan bestille fra uten abonnement (se f.eks. "Chess Kunde"?!), og som har Moobi som distributør?! :whistle:

Du blir ihvertfall ikke med den første gjengen som får den, så er egentlig samme hvor du bestiller fra.

Hvordan vet du dette? Snakket med ei på netcom nå, og hu sa at det var mulig det var noen få telefoner igjen på deres første parti(800 stk.). Uansett, neste parti sender de ut den 14.04.

Lenke til kommentar

Bensin på bålet:

GOOOOOOD SHIT!!

Hvordan vet du dette? Snakket med ei på netcom nå, og hu sa at det var mulig det var noen få telefoner igjen på deres første parti(800 stk.). Uansett, neste parti sender de ut den 14.04.

Ah, trodde de ble revet bort med en gang ettersom den har ligget ute i 2 måneder nå.

Lenke til kommentar

Sjekket moobi.no og fant dette:

Moobi Norway AS er eiet av Brightpoint Norway AS som er en del av Brightpoint konsernet, verdens største distributør innenfor telekommunikasjon.

Er det ikke Brightpoint som er leverandør til mange norske butikker? I såfall forklarer det hvorfor de er såpass tidlig ute.

Lenke til kommentar

Elprice: Hyggelig at det nå nærmer seg, men dersom man skulle være så uheldig å ikke få bli med på første sending, når kan man forvente at man får den da? Bestilte 22. eller 23. mars og trodde det skulle holde, men så sa du/dere jo her at det var utrolig mange som hadde bestilt..

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et bra Telenor-abonnement? Skjønner at det er helt avh. av bruksmønsteret, men tenkte kanskje det var noen åpenbare kandidater... Har bare brukt vanlig tlf. til nå, og er ikke bundet av noe abonnement. Regner med at den tyngste surfinga kommer til å gå via wifi hvor og når jeg finner åpne nett, så jeg tenkte kanskje ikke jeg trengte noe sånt "surf så mye du vil"-abonnement...

kommentarer eller tips?

Lenke til kommentar

sitt her å småhulkar og småkuttar meg med den gamle SE W995'en min...må vent over helge mens alle andre får den FØR helga? FFFUUUU

Elprice personen: Gje meg kontonummeret ditt så skal eg overføre 400kr, så sendes min først, deal :innocent: ?

Hehe, det er lov å prøve seg, men mobilen kommer når den kommer. Alle på lageret vet at Desire har førsteprioritet

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

sitt her å småhulkar og småkuttar meg med den gamle SE W995'en min...må vent over helge mens alle andre får den FØR helga? FFFUUUU

Elprice personen: Gje meg kontonummeret ditt så skal eg overføre 400kr, så sendes min først, deal :innocent: ?

Hehe, det er lov å prøve seg, men mobilen kommer når den kommer. Alle på lageret vet at Desire har førsteprioritet

Mvh

Elprice.no

Kunne du ha svart på spørsmålet mitt ovenfor?

Lenke til kommentar

Jammen et passende navn på telefonen... "Desire"... Alle her virker jo spik spenna gærne, jo!

Si at du får telefonen nå. Om en uke eller to, sett deg ned og tenk på hva som var så viktig å bruke den til i de to første ukene. Jeg garanterer at du rødmer og innrømmer at det bare var tull.

PS. Jeg er jo passe syk sjøl og, er klar over det, som følger med her... :-)

Lenke til kommentar

Ja, beklager, det så jeg ikke. Det virker som om vi får alle mobilene vi har bestilt hittil samtidig. De er bestilt på flere ordrer, så sendingene blir delt opp, og da er det opp til posten.

Når mobilen er sendt får du et sendingsnummer, så da vet du at den er sendt. Evt kan du sende en PM her så kan jeg sjekke ordren din senere på dagen når mobilene er kommet

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Ja, beklager, det så jeg ikke. Det virker som om vi får alle mobilene vi har bestilt hittil samtidig. De er bestilt på flere ordrer, så sendingene blir delt opp, og da er det opp til posten.

Når mobilen er sendt får du et sendingsnummer, så da vet du at den er sendt. Evt kan du sende en PM her så kan jeg sjekke ordren din senere på dagen når mobilene er kommet

Mvh

Elprice.no

Det var gode nyheter! Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...