Bjarnemann Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Denne telefonen var mistenkelig billig Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Den kommer jo ut noen måneder etter Nexus One med samme specs da. Men jeg må si jeg var overrasket over at den ikke kostet mer i Norge, hadde forventet mellom 4500 og 5000 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er sant. Men at den er billigere enn Omnia HD er da veldig merkelig? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Her Er det en test rapport (Svensk språk) på Desire... Endret 5. mars 2010 av Optimus Prime Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har bestilt min, og sendt mail til deal.no fikk svar 5 min senere at de ventet den på lager i slutten av mars. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Svindlerne Ludomobil skal ifølge Prisguide ha den inne. Når jeg går dit for å betale står det plutselig diskre at den er ubekreftet ventet inn på lager den 30.. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er veldig vanlig at prisguiden viser feil lagerbeholdning, og dette gjelder flere nettbutikker. Tviler sterkt på at det er "svindlerne" Ludo Mobil som er skyld i denne feilen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har også forelsket meg i denne telefonen. Ser ut til å ha samme awesome funksjonalitet som Nexus One, men med et (enda) bedre utseende. Forresten, hvilket abonnement er etter deres mening best hvis det skal brukes en del 3G-internett? (ikke ekstremt mye, men antakelig litt) Har brukt onecall til nå, men det virker ikke som de tilbyr 3G. Til slutt: Ventelo selger den til 1299,- med abonnement (som man ikke trenger å bruke), som gir en totalpris på 3886,- etter 12 måneder. Bra nedbetalings-deal for de som har abonnement fra før. Blir man ikke låst til en operatør da? Endret 6. mars 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ventelo selger den til 1299,- med abonnement (som man ikke trenger å bruke), som gir en totalpris på 3886,- etter 12 måneder. Bra nedbetalings-deal for de som har abonnement fra før. Blir man ikke låst til en operatør da? Nei, telefonen er ikke operatørlåst. For å sitere nettsidene til Ventelo: Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ok. Takker for svar. Når det gjelder abonnement virker Chess sit flex svært gunstig for meg. Til og med når de forhåndssatte mengdene mms osv overstiges så er prisene svært gunstige (0,99 per mb ...!?) Men må regne på om jeg faktisk sparer noen penger i forhold til et vanlig abo hos f.eks ludo. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 NetCom FlexiTalk er vel noe lignende, hvor du kan sette sammen abonnementet slik det passer deg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har også forelsket meg i denne telefonen. Ser ut til å ha samme awesome funksjonalitet som Nexus One, men med et (enda) bedre utseende. Forresten, hvilket abonnement er etter deres mening best hvis det skal brukes en del 3G-internett? (ikke ekstremt mye, men antakelig litt) Har brukt onecall til nå, men det virker ikke som de tilbyr 3G. Jeg bestilte også fra Ventelo, men valgte å betale 1999,- nå, og 129,- i måneden. Slipper unna en hundrings mindre enn hvis du tar den til 1299,-. Jeg har nå et abonnement fra Telenor, og til alle abonnementene til Telenor kan du kjøpe en pakke med 500MB data for 99,- i måneden. Det har vist seg å være mer enn nok for min egen del, og det er inkludert en god del bruk av internett gjennom PCen. Vil på det sterkeste anbefale det! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har også forelsket meg i denne telefonen. Ser ut til å ha samme awesome funksjonalitet som Nexus One, men med et (enda) bedre utseende. Forresten, hvilket abonnement er etter deres mening best hvis det skal brukes en del 3G-internett? (ikke ekstremt mye, men antakelig litt) Har brukt onecall til nå, men det virker ikke som de tilbyr 3G. Jeg bestilte også fra Ventelo, men valgte å betale 1999,- nå, og 129,- i måneden. Slipper unna en hundrings mindre enn hvis du tar den til 1299,-. Jeg har nå et abonnement fra Telenor, og til alle abonnementene til Telenor kan du kjøpe en pakke med 500MB data for 99,- i måneden. Det har vist seg å være mer enn nok for min egen del, og det er inkludert en god del bruk av internett gjennom PCen. Vil på det sterkeste anbefale det! og med telenor betaler du maks 10 kr dagen for surfing. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 netcom har 9 kr med flexitalk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har også forelsket meg i denne telefonen. Ser ut til å ha samme awesome funksjonalitet som Nexus One, men med et (enda) bedre utseende. Forresten, hvilket abonnement er etter deres mening best hvis det skal brukes en del 3G-internett? (ikke ekstremt mye, men antakelig litt) Har brukt onecall til nå, men det virker ikke som de tilbyr 3G. Jeg bestilte også fra Ventelo, men valgte å betale 1999,- nå, og 129,- i måneden. Slipper unna en hundrings mindre enn hvis du tar den til 1299,-. Jeg har nå et abonnement fra Telenor, og til alle abonnementene til Telenor kan du kjøpe en pakke med 500MB data for 99,- i måneden. Det har vist seg å være mer enn nok for min egen del, og det er inkludert en god del bruk av internett gjennom PCen. Vil på det sterkeste anbefale det! 99 kr er vel gammel pris, nå er det 149 kr eller er det annen pris når det går gjennom mobil telefon abb? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ett kort, meningsløst innlegg er slettet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjørte en sammenligning og det viser seg faktisk at onecall har det billigste abonnementet for meg. Har hørt rykter om at onecall ikke har støtte for 3G/super 3G. Dette stemmer vel ikke? Får ikke testet det med min 5800 xpressmusic, som jeg tror bare har edge. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det høres merkelig ut. OneCall bruker vel Network Norway sitt nett i noen storbyer, og ellers brukes Telenor sitt nett. En kjapp e-post til kundeservice burde gi deg et sikkert svar på dette. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har hørt rykter om at onecall ikke har støtte for 3G/super 3G. Dette stemmer vel ikke? Får ikke testet det med min 5800 xpressmusic, som jeg tror bare har edge. Din Nokia 5800 har 3G og HSDPA kat. 6 (maks 3,6 mbit ned). 99 kr er vel gammel pris, nå er det 149 kr eller er det annen pris når det går gjennom mobil telefon abb? Om du har Mobilsurf som tilleggstjeneste til ditt ordinære mobilabonnement fra Telenor, så har det alltid kostet 99 kr mnd for 500 mb så lenge tjenesten har eksistert. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjørte en sammenligning og det viser seg faktisk at onecall har det billigste abonnementet for meg. Har hørt rykter om at onecall ikke har støtte for 3G/super 3G. Dette stemmer vel ikke? Får ikke testet det med min 5800 xpressmusic, som jeg tror bare har edge. Du får sikkert bare edge fordi du er koblet opp mot Network norway sitt nett. Velg Telenornettet så får du 3G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå