Mortis360 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har fått bekreftet av Moobi at HTC Desire kommer på lager 14 April, og vil bli sendt ut fortløpende. ~ Mortis Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Desire og N1 har så og si samme størrelse, så en N1 bilholder vil sikkert gå fint. Får vente og se om det dukker opp noen aktive modeller. Jeg har sett at iPhone-holder også funker på desire.. Oki... Har lurt litt på dette selv.. Har en holder til min iPhone så skal teste det ut så fort jeg får min Desire. Noen som har funnet en dockingstation til Desire enda, jeg finner, men ingen som har det på lager. Kunne også tenke meg en holder/lader som er i landskapsmodus. Denne skal benyttes på nattbordet da jeg noen ganger ser på serier/youtube før jeg sovner. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Da burde de jo kunne klare å få det ut til de forskjellige samme dag. Burde ikke være noe problem? Lenke til kommentar
mroek Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg har fått bekreftet av Moobi at HTC Desire kommer på lager 14 April, og vil bli sendt ut fortløpende. ~ Mortis Hehe. Det tror jeg når jeg ser det, men jeg håper jo intenst at det stemmer. Den 14. har vært "bekreftet" siden i forrige uke en gang, men det er langt fra den første "bekreftede" datoen vi har sett på Desire. Når jeg bestilte hos min mobilpusher så var 18.03 en bekreftet dato hos hans leverandør, og vi vet jo hvordan det gikk... Endret 12. april 2010 av mroek Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan ligger man an med tanke på rooting av denne tlf nå? Og finnes det en fullstendig oversikt over apps/spill/etc som er tilgjengelig for oss her i norge? (gjerne med bilder av program og hva programmet egentlig gjør for noe) Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner: Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg har fått bekreftet av Moobi at HTC Desire kommer på lager 14 April, og vil bli sendt ut fortløpende. ~ Mortis Det hadde vært _nyyyydelig_ om det stemmer... da stemmer isåfall ikke min info, og det er det jeg håper på.. Takk for oppdatering! Tenk om man satt med denne i hånda innen helga... jeg tør ikke håpe engang. Lenke til kommentar
havarha Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det hadde vært litt for godt til å være sant det ja... Jeg har fått utstyret jeg har handlet til den nå, så nå mangler bare mobilen... Lenke til kommentar
osmano Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg har nettopp vært innom en telekioskenbutikk. De hadde også fått 14. bekreftet. It's finally coming:) Endret 12. april 2010 av osmano Lenke til kommentar
havarha Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Klarer ikke å tro på det før jeg står med telefonen i hånda altså Men jeg ser gjerne en hentelapp i postkassa før helga jeg ja! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner: Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten Hvor godt henger den på dårlige veier? Samboeren min har familie i Telemark, så vi kjører ofte over Drangedalsheia. Edit: Om rooting av telefonen: http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/443113/how_to_root_the_htc_desire.html Endret 12. april 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 stian: read the user comments!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Klarer ikke å tro på det før jeg står med telefonen i hånda altså Men jeg ser gjerne en hentelapp i postkassa før helga jeg ja! Tror det når jeg ser det. Jeg fikk forøvrig sjokk her om dagen, fikk en pakke fra Komplett, sendt fra Komplett 14:50 fredag ettermiddag, jeg hentet den på postkontoret 14:30 dagen etter! Så kan jo være Posten slår til igjen! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som vet om man kan få denne telefonen med et Chess iTouch ab. ? Eller med Telenors SurfPrat M ? Takk Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Klarer ikke å tro på det før jeg står med telefonen i hånda altså Men jeg ser gjerne en hentelapp i postkassa før helga jeg ja! Tror det når jeg ser det. Jeg fikk forøvrig sjokk her om dagen, fikk en pakke fra Komplett, sendt fra Komplett 14:50 fredag ettermiddag, jeg hentet den på postkontoret 14:30 dagen etter! Så kan jo være Posten slår til igjen! har kanskje noko med kvar du bur er klart om ein ikkje bur så langt frå omstokkingterminalen så er det jau mulig. Kvar bur du? Har opplevd det samme når eg bestilte minnebrikker derfrå for 2 årsia, men til vanleg tar det 3 dager å få tinga frå det blir sendt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som vet om man kan få denne telefonen med et Chess iTouch ab. ? Eller med Telenors SurfPrat M ? Takk https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/htc/desire---android telenor legger ikke ut mulighet for bestilling før telefon er på lager Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Takk! Men, ved bestilling fra Chess sine sider, er man garantert å få den da? Sånn på lansering, altså? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Takk! Men, ved bestilling fra Chess sine sider, er man garantert å få den da? Sånn på lansering, altså? Ingen er garantert noe som helst, uansett. Ondskap: Oslo, dog første gang jeg har opplevd levering på under 1 døgn. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner: Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten Hvor godt henger den på dårlige veier? Samboeren min har familie i Telemark, så vi kjører ofte over Drangedalsheia. Edit: Om rooting av telefonen: http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/443113/how_to_root_the_htc_desire.html Den metoden vil nok ikke funke for desire, tror de bare har antatt at det er det samma som N1. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tester en X10 nå, har vel ca 15-20 programmer som bruker rundt 100 mb greit nok siden det er 1GB rom på X10(ca 500mb til vanlig bruk) verre er det med Desire 500MB og rundt 110 til vanlig bruk det er jo helt crazy....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå