Pottifar Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Ser enkelte har spesifisert at leken vår vil ha video-innspilling i 720p... Noen som vet om dette stemmer ? Endret 11. april 2010 av Pottifar Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Lest en del i denne tråden nå og det er godt å se at det er fler som venter like mye som meg på Desire, bestillte min i februar. Helt sykt at en mobil skal ta opp så mye av min tid på nett Tror jeg snart har lest og sett på de videoer som finnes av Desire, lenge siden jeg har gledet meg så mye til å få en ny mobil. Har også satt meg inn i hva slags apps Android har å tilby, og laget en liste over apps jeg kommer til å legge inn når jeg får den. Har i dag iPhone og denne vil bli degradert til bil mobil, tenkt å kjøre spotify på den så jeg har den musikken jeg trenger i bilen. Ser det er flere her som lurer på når mobilen slippes her. En representant fra HTC har sagt at den kommer til uken, den 14. Jeg jobber også med salg av bla. mobil og Brightpoint som er en stor leverandør har hatt den 14. som en bekreftet dato lenge nå, så lever i håpet om at jeg får ny mobil til uka. Et annet spørsmål, noen som har funnet en dock station til Desire? Lenke til kommentar
havarha Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den skal ha det ja, men det blir ikke mulig før neste softwareoppgradering. Bør ikke være så lenge til Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ser enkelte har spesifisert at leken vår vil ha video-innspilling i 720p... Noen som vet om dette stemmer ? Ikke når vi får den, men har hørt rykter om at det kan komme senere via en update. Hvis det er mulig i det hele tatt da.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heisann! Oppdaget akkurat denne tråden, og orker ikke helt å bla igjennom alle sidene.. men, er det noen som kan si noe om musikkavspillingen? Fungerer den greit? Noen som har noen gode sider hvor man kan bestille ifra? Er litt redd at den kanskje blir utsolgt med en gang? Takk, takk Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Musikkavspilleren fungerer fantastisk med kontrollmuligheter fra låseskjermen. En ganske illustrativ video finnes (baserer seg på Desire-rom på Nexus One) Har selv bestilt fra Elprice på grunn av god pris og meget god oppfølging i denne tråden. Får høre med Elprice-brukeren her inne for å forsikre deg om at du får telefonen så fort de får den inn. Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heisann! Oppdaget akkurat denne tråden, og orker ikke helt å bla igjennom alle sidene.. men, er det noen som kan si noe om musikkavspillingen? Fungerer den greit? Noen som har noen gode sider hvor man kan bestille ifra? Er litt redd at den kanskje blir utsolgt med en gang? Takk, takk https://prisguiden.no/produkt/123456 Jeg bestillte på CDON. Om det skjærer seg har jeg backup via en kamerat hos Mobildata. Deres leverandør hadde 14. som bekreftet dato.. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 når kommer amobil med omtalen? Lenke til kommentar
Fidux Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 kolaf, kan du si noe om batterilevetiden? Eneste jeg er spent på om holder mål Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva er argumentet for å gå for HTC Desire fremfor Nexus One hvis en ser bort i fra pris? Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva er argumentet for å gå for HTC Desire fremfor Nexus One hvis en ser bort i fra pris? HTC Sense er blitt trukket frem som hovedargumentet, så vidt jeg ha sett. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Norske reklamasjonsrettigheter Endret 11. april 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva er argumentet for å gå for HTC Desire fremfor Nexus One hvis en ser bort i fra pris? Mer internminne, og forhåpentligvis ikke byggproblemene N1 hadde. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva er argumentet for å gå for HTC Desire fremfor Nexus One hvis en ser bort i fra pris? Hardware taster istedet for touch betyr en del for min del. Etter litt trening trenger man ikke se for å trykke. Man føler seg frem til riktig knapp! Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 https://prisguiden.no/produkt/89954 Vil den funke optimalt på Desire, eller finnes det brikker som er raskere? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jøss, Ludo påstår at de har denne på lager nå. http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=29846&table=PRODUCT Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jøss, Ludo påstår at de har denne på lager nå. http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=29846&table=PRODUCT Står bekreftet 14.04.10 Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 https://prisguiden.no/produkt/89954 Vil den funke optimalt på Desire, eller finnes det brikker som er raskere? Dette er ikke micro SDHC, men vanlig SDHC. Så det er for stort Lenke til kommentar
raet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fant en flott link til nettbutikk med en rekke både bilholdere, batterier, headphones, docking's +++ http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC-Desire.htm ikke så veldig høye priser heller... Noen som har erfaring med dette?? Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har selv ventet i spenning på denne mobilen, men økonomien støtter ikke helt 4k ut på stedet. Jeg har OneCall, og med tanke på at de også selger Nexus One med avbetaling, sendte jeg mail om de får inn HTC Desire, også med avbetaling. De kunne bekrefte at de får den inn 14. april med avbetaling, men kunne ikke oppgi noen pris enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå