kolaf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skrevet fra min splitter nye HTC Desire fra expansys. Kr 4400 inkl mva og frakt. Dhl fant den til slutt Grtulerer.... Jeg håper forresten ALDRI at du får problemer med den da du kommer til å gjennomgå et helvette om du leverer den tilbake for reperasjon eller annet Norge som land og expansys som butikk kan gjøre livet ditt til et mareitt...trust me,been there done that..... This is part of my calculated risk. I figure that's a cellphone without any moving parts either works for a long time, or is dead on arrival. Seeing as it seems to be okay for now, I hope that it will be fully functioning for the time needed until it is ready for replacement. I also believe that HTC has a one year warranty on it, so perhaps it is possible to do something directly with them if something fails? Anyway, here's crossing my fingers in the hopes that nothing bad happens. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skrevet fra min splitter nye HTC Desire fra expansys. Kr 4400 inkl mva og frakt. Dhl fant den til slutt Jeg hadde halveis bestemt meg i går for å bestille fra expansys, men da jeg sjekker hadde de da solgt ut de ca 100 telefonene de hadde tilgjengelig tidligere i uke. Du får hjelpe oss som venter, kolaf, med hyppige tilbakemeldinger på hvor fantastisk ditt nye liv er blitt med HTC Desire i lommen Lenke til kommentar
kolaf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) My very early initial impressions: I come from a HTC hero, so this is basically the only thing I had to compare against in the android world. Before that I had Nokia N97 which I returned because of too many GPS problems. I'm basically very happy with the android operating system, and I have had great fun loading up custom firmwares on my hero. I am therefore already comfortable with the android 2.1. The first things that strike me is that the screen is infinitely better than the hero, and the speed/responsiveness of the system is also a great improvement. I haven't had a chance to do much with it yet except installing things and taking a few photos. The photo quality is not brilliant, but with some care I think the quality will be more than acceptable for casual use. I will come back with some example pictures and videos later for those interested. By way, the package contained a 4 GB memory card. Also, since it is the EU version, it does not come with the Nordic languages installed. I guess I can fix this with something like morelocale from android market. Skrevet fra min splitter nye HTC Desire fra expansys. Kr 4400 inkl mva og frakt. Dhl fant den til slutt Jeg hadde halveis bestemt meg i går for å bestille fra expansys, men da jeg sjekker hadde de da solgt ut de ca 100 telefonene de hadde tilgjengelig tidligere i uke. Du får hjelpe oss som venter, kolaf, med hyppige tilbakemeldinger på hvor fantastisk ditt nye liv er blitt med HTC Desire i lommen I am sorry for your loss . I can already say I don't really want to have it in my pocket, I'm afraid of breaking it or scratching the glass. I will definitely have to find some sort of pouch to have it in. Endret 9. april 2010 av kolaf Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vi har nå har mottat din ordre og kommer innen kort tid til å sende en ordrebekreftelse til deg via e-post. Da har jeg en ekstra grunn til å vente i spenning fremover. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen andre som har vurdert komplett.no som leverandør og ser at de har utsatt lagerstatusen en uke til? Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vi har nå har mottat din ordre og kommer innen kort tid til å sende en ordrebekreftelse til deg via e-post. Da har jeg en ekstra grunn til å vente i spenning fremover. huh? hva? ordrebekreftelse? meaning? at du har fått bekreftet at ordren din er bekreftet..? und zu.. utdyp! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har nå ventet fra 22. januar. Begynner å bli kraftig rastløs... Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen andre som har vurdert komplett.no som leverandør og ser at de har utsatt lagerstatusen en uke til? få høre hva alternativet ditt er da....? alle har utsatt lagerstatusen sin... komplett sin dato er nok heller ikke riktig, men den er nødt til å være den som er nærmest virkeligheten av alle.. Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 https://prisguiden.no/produkt/123456 Regner med dere vet dette , men likevel.... Lenke til kommentar
snowyspalace Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 This is part of my calculated risk. I figure that's a cellphone without any moving parts either works for a long time, or is dead on arrival. Seeing as it seems to be okay for now, I hope that it will be fully functioning for the time needed until it is ready for replacement. I also believe that HTC has a one year warranty on it, so perhaps it is possible to do something directly with them if something fails? Anyway, here's crossing my fingers in the hopes that nothing bad happens. There is mobile repairs that will be more than happy to help you on behalf of HTC no matter where you bought it. But knock on wood, yours gonna be perfect until its end of life Har testa ut en X10 et par dager nå. Htc sense makes a difference. Huge one. Snø Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 https://prisguiden.no/produkt/123456 Regner med dere vet dette , men likevel.... Så jeg tror og håper neste uke blir en fin uke..... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vi har nå har mottat din ordre og kommer innen kort tid til å sende en ordrebekreftelse til deg via e-post. Da har jeg en ekstra grunn til å vente i spenning fremover. huh? hva? ordrebekreftelse? meaning? at du har fått bekreftet at ordren din er bekreftet..? und zu.. utdyp! Har lagt inn bestilling på Desire i dag (via NetOnNet), i følge det jeg anslår er den automatiske e-posten regner de med at jeg har den i hånda mellom den 19 og 23.april. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har lagt inn bestilling på Desire i dag (via NetOnNet), i følge det jeg anslår er den automatiske e-posten regner de med at jeg har den i hånda mellom den 19 og 23.april. Samme her. Står levering 23. April i e-posten min. Får vel smøre oss med tolmodighet da. Gleder meg til telefonen kommer. De fleste som har testet den skryter den opp i skyene. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen andre som har vurdert komplett.no som leverandør og ser at de har utsatt lagerstatusen en uke til? få høre hva alternativet ditt er da....? alle har utsatt lagerstatusen sin... komplett sin dato er nok heller ikke riktig, men den er nødt til å være den som er nærmest virkeligheten av alle.. Jeg har ingen alternativer. Jeg har ikke så trang etter telefonen at jeg ikke greier å vente til komplett får den inn, så jeg kommer nok til å vente. Lenke til kommentar
kolaf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 This is part of my calculated risk. I figure that's a cellphone without any moving parts either works for a long time, or is dead on arrival. Seeing as it seems to be okay for now, I hope that it will be fully functioning for the time needed until it is ready for replacement. I also believe that HTC has a one year warranty on it, so perhaps it is possible to do something directly with them if something fails? Anyway, here's crossing my fingers in the hopes that nothing bad happens. There is mobile repairs that will be more than happy to help you on behalf of HTC no matter where you bought it. But knock on wood, yours gonna be perfect until its end of life That is indeed good news. I also had the opportunity to try the X 10 in a store the other day, before I received my desire, I like the Desire better Lenke til kommentar
foxhelle Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 har alliert meg med en kar på elkjøp, som gir meg desire'n i hånda dagen de får den... kjenner jeg gleder meg litt vel mye! synes det er litt mye utsettelser nå, og reiser på 3-ukers ferie til USA 10. mai, så håper i hvert fall den er i havn til da! hvis ikke den er i mine hender da, kan det bli spennende å se hva som blir med hjem fra "over there" Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Var innom en Telekiosk i dag og enten visste ikke karen hva han snakka om, eller så hadde han dårlige nyheter. Han sa han hadde vært på en produktpresentasjon med HTC(i Norge) ganske nylig, og de hadde sagt at telefonen ikke kom før i begynnelsen av mai Jeg tror og håper at han ikke hadde peiling. Lenke til kommentar
mroek Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 komplett sin dato er nok heller ikke riktig, men den er nødt til å være den som er nærmest virkeligheten av alle.. Jeg håper så inderlig at du tar feil her, og at det finnes en annen distribusjonskanal enn den du har oversikt over. Jeg frykter jo selvfølgelig at du har rett, men jeg HATER intenst tanken på å vente over en uke til. Det stjeler altfor mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg vil anta at noen opererer med datoen de får den inn, mens andre har datoen de forventer den ute hos kunden... Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Et spørsmål som har med Android å gjøre her: Jeg har bestillt Desire og lurer på om jeg kan synce nettleseren i android med bokmerkene jeg har lastet opp fra Chrome til gmail-kontoen min? hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå