Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en formening om hvor mye jeg kan få for en helt ny og uåpnet HTC Desire.

 

Hvor i alle dager har du fått tak i en helt ny Desire? Den gikk ut av produksjon for, vel, i 2010? Er du sikker på at det ikke er en Desire S eller Desire HD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irrelevant for folk flest. Det er bare oss tech-geeks som virkelig bryr oss om sånt, selv om du for min del har et godt poeng.

Dette er jo så galt som det kan få blitt - mobilnerder rooter den og legger inn a2sd. Vanlige bruker tenker "jævla skjit som ikke har bplass til en drit!"
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte jeg skulle få rootet min Desire. Med det håper jeg at jeg kan holde ut enda en stund til med den. Hvis ikke vil jeg tro at det er letter å selge den med root og ICS rom.

 

Men jeg har aldri gjort dette før. Har prøvd å lest om det, men det er noe forvirrende. Sånn jeg skjønner det så unlocker man bootloaderen først, rooter den for og så legge inn costum rom? Sånn jeg også skjønte det var det en fordel med S-OFF.

 

Hvis det er noen som har en enkel guide til hvordan jeg skal få rootet min telefon så hadde jeg vært takknemlig. Lurer også på hvilken rom som fungerer best på telefonen, gjerne ICS.

 

Et lite sidespørsmål, noen som vet om JB kommer til denne?

Lenke til kommentar

det er nok litt usansynlig at vi får brukbare 4.1 rom til desire.

 

min desire tok kvelden i går. om noen trenger et batteri som er ganske ok fremdeles er det bare å ta kontakt. jeg gir det bort, om det ikke må sendes. (mest sansynlig gitt bort alt :p)

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...