twb Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Er det noen som har en formening om hvor mye jeg kan få for en helt ny og uåpnet HTC Desire. Hvor i alle dager har du fått tak i en helt ny Desire? Den gikk ut av produksjon for, vel, i 2010? Er du sikker på at det ikke er en Desire S eller Desire HD? Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Den kom i posten fra Moobi. Hadde en garantisak på en to år gammel Desire som ble skrotet og i retur kom en flett ny Desire i orginalinnpakking og forseglet. 100% sikker på at det er en "vanlig" Desire Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 den hadde hatt noe høyere verdi om den hadde hatt stor nok rom til ics + noen apps uten at man måtte ty til a2sd Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 den hadde hatt noe høyere verdi om den hadde hatt stor nok rom til ics + noen apps uten at man måtte ty til a2sd Irrelevant for folk flest. Det er bare oss tech-geeks som virkelig bryr oss om sånt, selv om du for min del har et godt poeng. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Beste stedet å kjøpe nytt batteri? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Irrelevant for folk flest. Det er bare oss tech-geeks som virkelig bryr oss om sånt, selv om du for min del har et godt poeng. Dette er jo så galt som det kan få blitt - mobilnerder rooter den og legger inn a2sd. Vanlige bruker tenker "jævla skjit som ikke har bplass til en drit!" Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Har noen erfaring med batteriet på 3500mAh som de selger på DealExtreme? http://www.dealextreme.com/p/replacement-3-7v-3500mah-battery-1600mah-battery-battery-cover-for-htc-desire-g7-904459975 Nå er batteriet på min over to år gamle Desire så dårlig at det ikke holder en halv dag engang, så tenkte å dra ut tida til nykjøp med nytt batteri... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Plutselig forsvant ca. 4.000 meldinger fra telefonen min. Det var litt kjipt. Sitter igjen med en melding fra 19923 datert 28/02/2012 om at simkortet mitt er oppdatert. Jaså. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tenkte jeg skulle få rootet min Desire. Med det håper jeg at jeg kan holde ut enda en stund til med den. Hvis ikke vil jeg tro at det er letter å selge den med root og ICS rom. Men jeg har aldri gjort dette før. Har prøvd å lest om det, men det er noe forvirrende. Sånn jeg skjønner det så unlocker man bootloaderen først, rooter den for og så legge inn costum rom? Sånn jeg også skjønte det var det en fordel med S-OFF. Hvis det er noen som har en enkel guide til hvordan jeg skal få rootet min telefon så hadde jeg vært takknemlig. Lurer også på hvilken rom som fungerer best på telefonen, gjerne ICS. Et lite sidespørsmål, noen som vet om JB kommer til denne? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) det er nok litt usansynlig at vi får brukbare 4.1 rom til desire. min desire tok kvelden i går. om noen trenger et batteri som er ganske ok fremdeles er det bare å ta kontakt. jeg gir det bort, om det ikke må sendes. (mest sansynlig gitt bort alt ) Endret 25. juli 2012 av kjeLL// Lenke til kommentar
Royal Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jelly Bean til Desire http://forum.xda-dev...d.php?t=1766550 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Yes! Nå har volume-knappe røket og home og menu funker en gang i blant.. Tror dere det er vit i å prøve å factory resete den eller noe? Eller er det rett og slett knappene som har gått dukken? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 De fysiske knappene på min er ihvertfall jævla slitt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hvorfor tar det så lang tid å starte GPSen på HTC Desire? Når jeg starter appen Sporty Pal så tar det 5-10 minutter før GPSen er ferdig initialisert. Redigert: Jeg er vist ikke alene. Kanskje jeg finner en løsning i den tråden. Endret 2. august 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Noen som har testet CyanogenMod 9 til Desire? Jeg finner bare 7ern... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Finnes ingen offisiell CM9 til desire, men du finner en uoffisiell versjon på xda. Brukte selv denne frem til jeg kjøpte one x, og den var mer enn god nok for mitt bruk. Har ikke fulgt utviklingen videre siden jeg har ny telefon. Tror utvikleren het dk_zero-cool. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Nytt batteri på garanti. Halleluja Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Sendte den inn på repp pga den skrudde seg av når jeg ringte/var på nett. Kom tilbake med nytt batteri etter en uke. 2 år gammel/Netcom. Fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå