Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Du quotet jo instruksjonene mine i posten over her jo. :p

Altså, først må du flashe aplharevs downgrader HVIS du har flashet en custom HBOOT fra før. Det sjekker du ved å skru den på med volum ned + power, og ser om det står alpharev noe sted, eller om det står S-off. Hvis du har en cistom hboot, må du laste ned PB99IMG_downgrade fra alpharev.nl, rename denne til PB99IMG.zip, kopiere den til sd-kortet, og starte med volum ned + power. Velg å flashe/oppdatere hvis du vil bli spurt.

Så kommer du til selve installeringen av stock firmware, som jeg har beskrevet over.

NB: Det kan vøre verdt å sjekke for oppdateringer inne på telefonen etterpå, jeg ka ikke garantere 100% at et er siste oppdatering, men jeg MENER det er siste Froyo-versjon fra HTC. GB-versjonen er jo ikke den de anbefaler selv i hvert fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Isj... Ka gjør eg nå?

Har cyanogen mod. Men begynner å bli litt lei. Føler batteriet renner ut. Har en Dlink router hjemme, og har lest noe løselig om at denne kan lage litt trøbbel?

Men det er litt andre småting som irriterer meg er. Vibrerer noe sinnsykt når eg ringer, folk svarer, samtale venter osv. Får det ikke bort.

Mange widgets eg ikke får til på mobilen. Finner de bare ikke i listen....

Så, skal eg gå tilbake til stock? Htc sin sense?

Lenke til kommentar

Du quotet jo instruksjonene mine i posten over her jo. :p

Altså, først må du flashe aplharevs downgrader HVIS du har flashet en custom HBOOT fra før. Det sjekker du ved å skru den på med volum ned + power, og ser om det står alpharev noe sted, eller om det står S-off. Hvis du har en cistom hboot, må du laste ned PB99IMG_downgrade fra alpharev.nl, rename denne til PB99IMG.zip, kopiere den til sd-kortet, og starte med volum ned + power. Velg å flashe/oppdatere hvis du vil bli spurt.

Så kommer du til selve installeringen av stock firmware, som jeg har beskrevet over.

NB: Det kan vøre verdt å sjekke for oppdateringer inne på telefonen etterpå, jeg ka ikke garantere 100% at et er siste oppdatering, men jeg MENER det er siste Froyo-versjon fra HTC. GB-versjonen er jo ikke den de anbefaler selv i hvert fall.

Har neppe custom hboot.

Kan ikke se hvor du skriver noe om installeringen, men jeg får bare prøve og håpe at jeg skjønner det da.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Isj... Ka gjør eg nå?

Har cyanogen mod. Men begynner å bli litt lei. Føler batteriet renner ut. Har en Dlink router hjemme, og har lest noe løselig om at denne kan lage litt trøbbel?

Men det er litt andre småting som irriterer meg er. Vibrerer noe sinnsykt når eg ringer, folk svarer, samtale venter osv. Får det ikke bort.

Mange widgets eg ikke får til på mobilen. Finner de bare ikke i listen....

Så, skal eg gå tilbake til stock? Htc sin sense?

Ingen som har noen knallgode forslag?

Orker ikke drive å teste roms. Må enten ha stock sense der alt funker, eller en annen der alt bare funker. Kan ikke holde på slik som med CM, der eg plutselig ikke kan bruke en widget (av en eller annen grunn) eller at batteritiden varierer noe sinnsykt....

Lenke til kommentar

Selvfølgelig fungerer widgets der, akkurat som det gjør på alle andre ROMs (om du ser bort i fra widgets). Det er et så merkelig spørsmål at jeg nesten lurer på om du spør om Sense widgets fungerer der, men da må jeg nesten gå og hente en diger laks jeg kan dælje i hodet på deg. :p

Lenke til kommentar

Hmmm... Er det noe eg driter meg ut på da? Det er bare noen widgets eg finner når eg skal velge de i CM.

Regner med det er via "skrivebordselementer" man legger widgets til skjermen? Er hvertfall der eg finner de som funker. Har flere programmer som har widgets som eg rett og slett ikke finner i denne listen. Siste er phone usage.

Så hva er det eg gjør galt? Dette er det viktigste punktet eg har mot min CM hvertfall :)

Edit: Off..... SD kort.... Fordømt. Har ikke fått med meg at appene installeres rett på sd kortet. Måtte flytte appen til telefonen, da dukker de opp i lista :blush:

Vel, kanskje det blir gøy med CM igjen da.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Haha, med Androids innebygde a2sd fungerer ikke widgets fra apper på sd.kortet nei. Blir kluss når du kobler telefonen til datamaskinen da. Hvis du ha plassmangel, kan du prøve å lage en ext-partisjon på xd-kortet fra recover (nb, sletter alt på sd-kortet, ta backup) og bruke S2E (simple2ext) fra market.

Lenke til kommentar

Så lenge eg har andre apps på kortet har egg

og god plass til widget appene.

Flaut.... Finne ut av batteri greiene og vibrasjoner under samtaler så nærmer eg meg....

Edit: der låg problemet under profiles. Byttet fra Night til home. Vet ikke hvorfor den stod på home...

Vel, den idiotiske vibreringen under samtaler er borte!!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hva er det dere gjør med dem, egentlig? :wee:

Jeg tar å skrur sammen ulike som er ødlagte så får jeg til slutt en brukenes telefon:P (ødlagt skjerm på en, minnekort på en annen, men hovedkort fungerer) Til sammen blir det en fungerende telefon, så lenge det er samme PVT version. Ikke alltid dette går, men får jeg nok gamle så vil det til slutt fungere. Når jeg flasher test ROM opp til 20 ganger dagen så går NAND'en i stykker etter hvert:P

For den som klaget på battery drain og problemer med CM. Prøv oxygen (og selvfølgelig mitt ROM:P) Er mye bedre synes nå jeg

Lenke til kommentar

Æsj. Lyden på video filmet med mobilen er ute av sync med en gang videoen blir litt lang.

Filmet en 6 minutter snutt, da var lyden 2-3 sekunder foran bildet på slutten. Hvordan unngår eg dette?

Tillegsspm: Noen gode forslag til programmer som eg bruke til å synce lyd og bilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...