Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Er litt på villstrå nå.

Skal:

Ordne S-OFF (rootet slik at jeg kunne skifte ROM for sikkert et år siden, husker ingenting mer)

Formatere SD-kortet slik at telefonen tror deler av det er internminne.

Tja, det var vel det... Så lurer jeg på hva Dalvik cache er?

Har forresten hboot 0.80 om det skulle ha noe å si.

Dalvik er en VM som kjører .apk programmer. Dalvik cache virker som prefetch i Windows. Bare å wipe den hvis du får spørsmål om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du telefonen med skjermen inn mot låret? Da kan det være at telefonen reagerer på denne touchen, og at du da legger på. Dersom du bruker sense, legger du på ved å dra "baren" opp på telefonen. Løsning blir i såfall å legge teleonen med skjermen ut, evt legge inn en alternativ lockscreen (f.eks Widgetlocker).

Har hørt om en del som er redd for å knuse skjermen ved å ha denne ut, men jeg har ikke vært i nærheten av å knuse min skjerm i løpet av mine snart to år med Desire :)

Lenke til kommentar

Lite info om dette, og Desire er ikke en prioritert telefon. Hørte tidlig i høst at de regent med i løpet av januar, men etter dette har jeg ikke hørt noe eta. Har testet litt ICS (ikke CM9), men har nå gått tilbake til Oxygen pga lydkvaliteten ikke var helt på plass enda (musikkavspilling). Ellers var den overraskende stabil, selv om det var noe lagg innimellom pga mangel på HWakselerasjon.

Lenke til kommentar

Har hatt en amoled desire liggende etter at jeg fikk meg sensation i fjor. Noen som har en formening om den har noen verdi ved salg, eller om jeg like gjerne kan ha den liggende som reservetelefon!? Har alt utstyret inkl eske.

Har forøvrig også vunnet en zte skate som jeg ikke har brukt. Hvor nær butikkpris kan jeg gå på den tror dere? Vet ikke hvordan det ligger an med reklamasjonsretten på den.

Lenke til kommentar

Lite info om dette, og Desire er ikke en prioritert telefon. Hørte tidlig i høst at de regent med i løpet av januar, men etter dette har jeg ikke hørt noe eta. Har testet litt ICS (ikke CM9), men har nå gått tilbake til Oxygen pga lydkvaliteten ikke var helt på plass enda (musikkavspilling). Ellers var den overraskende stabil, selv om det var noe lagg innimellom pga mangel på HWakselerasjon.

ICS blir veldig bra om de får alle driverne på plass. tipper telefonen min kan holde meg underholdt i et nytt år om de får det til =)

Lenke til kommentar

Hei bruker deres Desire plutselig å slå seg på bilmodus? Skjønner ingenting av det

Sjekk usb-kontakten for rusk og dritt. Ellers har desire en svakhet ved usb-porten som også kan forårsake dette. Da må tlf i tilfelle på service. I begge tilfellene skyldes problemet ditt at to ledere i kontakten kortslutter/kobles samnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...