Mevon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ok. Ja man kan vell dele nettverk via den innebygde funksjonen, har aldri tenkt over det. Men hva må du installere på datamaskinen for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ingenting. det dukker opp som et vanlig trådløst nettverk på pcen din Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Var litt upresis, jeg tenkte på USB-tethering, ikke Wifi Hotspot. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ah, da er jeg litt mer usikker, men tror den dukker opp som et vanlig Usbmodem, hvis du har Windows så skal driverene allerede finnes på pcen, så samme svar: ingenting. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ossen kan jeg få HTC Sense 3.5 på Desire? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Man må ikke installere noe på pc'en. Husker eg balte litt med oppsettet, men plutselig kom det av seg selv. Det var windows xp, vil tippe det er enda mer smidig på W7. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 iPhånen er i hus, goodbye HTC! Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det vil jeg ikke påstå! Noen som kan fortelle meg hvordan jeg sender kontakter fra htcen på epost? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Deilig og oppdatere Mobil til Gingerbread Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 iPhånen er i hus, goodbye HTC! my condolences 4 Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 iPhånen er i hus, goodbye HTC! my condolences Jaja, mitt valg! Du kan jo heller svare på hvordan man sender kontakter på epost?! Lenke til kommentar
Populært innlegg NgZ Skrevet 3. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2011 Så du har en telefon som automatisk syncer kontakter med google-kontoen din, og lurer på hvordan du sender dem på epost fra telefonen. Tror iPhone var et godt valg for deg. Litt dyrere for de litt dummere. 10 Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tenkte kanskje det var en enklere måte å gjøre det på ... Iallefall enklere å få hjelp fra de som har iPhone :-) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Skriver du bare i tråden for å være ekkel? Vi har ingen interesse av hvilken telefon du har kjøpt deg. Her er tråden du leter etter. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 @woopwoop om du går inn på gmail så videre til kontakter. kan du lett sende kontaktene over til et apple format. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 For all del; Desire har vært fantastisk i over 1 år nå, men jeg ser at jeg så slettes ikke har bruk for alle funksjonene den har å tilby! Men nå skal ihvertfall jeg avslutte diskusjonen, og trekke meg tilbake. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 iPhånen er i hus, goodbye HTC! my condolences Jaja, mitt valg! Du kan jo heller svare på hvordan man sender kontakter på epost?! Nå er det litt feil og poste slikt i denne tråden. Også tror jeg svært få bryr seg om at du har byttet fra Android til IOS heller. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Mulig dette er blitt spurt om før, men jeg lurer hvordan jeg kan få batteriet til å vare litt lengre. Slik det er nå, må jeg lade annen hver dag. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 du kan roote den og klokke den ned. skru av wifi og Bluetooth. skru av programmer som oppdaterer seg og tar telefonen ut av deepsleep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå