Xzii Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jaja, det har vært gildt med Desire i et og et halvt år, men nå er jeg snart klar til å emigrere: http://www.geeksailor.com/google-nexus-prime-caught-on-camera-in-the-wild-then-leaked-on-the-web/ Jeg og er klar til å emigrere nå. Nexus Prime ser veldig spennende ut. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det mulig å koble meg til wi-fi med telefonen og sende signalene videre til nettbrettet (Galaxy Tab 8.9) mitt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du kan starte en wifi hotspot på telefonen. Så søker du med nettbrettet opp og kopler deg til det trådløse nettet til mobilen. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Du kan starte en wifi hotspot på telefonen. Hvordan gjør jeg det? Edit: jeg slo på portabelt wi-fi hotspot og fant det nettet med nettbrettet. Men jeg er ikke på betalt mobilt internett nå? Edit2: jeg fant jo nettet, og jeg koblet meg til. Men jeg har likevel ikke nettilgang på nettbrettet, hva kan det skyldes? Endret 16. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det mulig å koble meg til wi-fi med telefonen og sende signalene videre til nettbrettet (Galaxy Tab 8.9) mitt? jeg tror det er enklere å prøve å løse problemet du har med nettbrettet ditt hvis det ikke kalrer å koble seg til wifi nettet ditt Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hva ellers? Hæ? Du er selvfølgelig på betalt mobilt internett nå. Telefonen deler 3g-tilkoblingen sin over wifi. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hva ellers? Hæ? Du er selvfølgelig på betalt mobilt internett nå. Telefonen deler 3g-tilkoblingen sin over wifi. Da antar jeg at svaret på spm mitt var nei og ikke ja. Jeg hadde ingen planer om å koble meg på mobilt internett. Får bare se om jeg får koblet nettbrettet til wi-fi uten å gå via mobilen etter hvert da, men det kan drøye litt. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen som vet hvor man kan få kjøpt batterier til Desire, helst noen med en god del mer kapasitet, til en fornuftig pris? Gjør ikke noe om bakdekselet blir tykkere. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Vær oppmerksom på at veldig mange av disse batteriene som selges til Desire som er oppgitt til å ha høyere kapasitet slett ikke har det. Så en artikkel der man hadde testet en god del batterier til Nexus One / Desire der originalbatteriet stort sett var det beste. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583927 Edit: Link til test, usikker på om det var denne jeg leste. Mener det var flere batterier i den jeg så opprinnelig... -KJ Endret 17. oktober 2011 av jevel Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Noen erfaringer med nye CM 7.1 vs 7.0? Grunner til å ikke oppgradere? Endret 17. oktober 2011 av oj88 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen erfaringer med nye CM 7.1 vs 7.0? Grunner til å ikke oppgradere? Kan ikke si jeg ikke ser noen grunn til det. CM7 har vært dønn stabil for mitt bruk siden RC egentlig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva ellers? Hæ? Du er selvfølgelig på betalt mobilt internett nå. Telefonen deler 3g-tilkoblingen sin over wifi. Da antar jeg at svaret på spm mitt var nei og ikke ja. Jeg hadde ingen planer om å koble meg på mobilt internett. Får bare se om jeg får koblet nettbrettet til wi-fi uten å gå via mobilen etter hvert da, men det kan drøye litt. Et spm: Hvorfor skal du lage et trådløst nett til galaxy taben din, og ikke bare koble deg på det trådløse nettet du tydeligvis bruker til mobilen? Noen erfaringer med nye CM 7.1 vs 7.0? Grunner til å ikke oppgradere? Kan ikke si jeg ikke ser noen grunn til det. CM7 har vært dønn stabil for mitt bruk siden RC egentlig Får ikke til å oppdatere via rommanager. Blir bare stående i oppstarten med android figur og et utropstegn. Når eg da kommer inn i den der recovery saken står det at det feilet. Har latt den ligge griselenge med samme resultat. Ønsker ikke å wipe hele telefonen, finnes det ingen måte å unngå det på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Last med CM 7.1 til minnekortet ditt og så rebooter du til recovery og installerer via zip. Husk å hent ned google-applikasjonene samtidig også: http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Latest_Version/Google_Apps Endret 17. oktober 2011 av b-real Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vil mobilen bli wipet clean da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vil mobilen bli wipet clean da? Hmmm....skal ikke tro det, jeg fikk ikke noe wipe under denne fremgangsmåten. Vil du wipe så er det option i recovery for akkurat dette Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ønsker å unngå det Takk for gode svar. Teste senere. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Et spm: Hvorfor skal du lage et trådløst nett til galaxy taben din, og ikke bare koble deg på det trådløse nettet du tydeligvis bruker til mobilen? Fordi nettbrettet ikke ser ut til å støtte krypteringa som vi har nå. Det blir antagelig endret på i morgen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Eg forstår. Men da kan eg svare deg. Du kan ikke bruke wifi hotspot til å spre et annet wifi, av åpenbare grunner. Du kan bruke wifi hotspot til å lage et trådløst nett som henter internet tilgang via 3G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå