DJ-Stigma Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før.. Har lagt inn CM7 Nightly Builds. Håper på svar! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før.. Har lagt inn CM7 Nightly Builds. Håper på svar! Sjekk kanalen nettverket ditt kjører på. Ikke alle Android versjoner som støtter alle kanaler over kanal 11. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før.. Har lagt inn CM7 Nightly Builds. Håper på svar! Sjekk kanalen nettverket ditt kjører på. Ikke alle Android versjoner som støtter alle kanaler over kanal 11. Nå aner jeg ikke hvilket kanal nettverket kjører på. Det er dessuten ikke mitt nettverk. Låner nettet av noen som jeg ikke aner hvem er.. EDIT: Fikk det til å funke! La inn LeeDroid. Problem solved. Endret 3. oktober 2011 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før.. Har lagt inn CM7 Nightly Builds. Håper på svar! Sjekk kanalen nettverket ditt kjører på. Ikke alle Android versjoner som støtter alle kanaler over kanal 11. Hadde dette problemet jeg også og måtte sjekke kanalen og da fant jeg mitt nettverk. EDIT: Fikk det til å funke! La inn LeeDroid. Problem solved. Synes du LeeDroid er bedre en CM7? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Arrrgghhh! Hvorfor forsvinner ikonet for Market i MIUI?!! Fjerner Data for Launcher og da dukker det opp igjen. Men med en gang jeg "rydder" opp i alle ikonene, forsvinner Market (og noen andre, som Dropbox). Hvorfor? Og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før.. Har lagt inn CM7 Nightly Builds. Håper på svar! Settings --> Wi-Fi settings --> (menu) Advanced --> Regulatory domain --> bytt til "13 channels". Jeg hadde samme problem i går. Francis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Umh.. Sitter nå og skal legge inn nytt rom, fra helt clean Htc sense rom. Tenkte derfor jeg skulle formatere minnekortet i samme slengen(4gb som følgte med) Men det viser at det bare er 2.6gb. Kva gjer eg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Haha, hva er det for slags soørsmål? Vil du vite hvordan du tryller det om til 4? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dumme meg. Jeg hadde glemt at SD kortet var partisjonert. De siste 1.4 gb hadde bare gjemt seg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sorry, leste feil. Trode du skrev "men det VAR" bare to GB. Greit å lese ordentlig før man er msart-ass. Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jaja, det har vært gildt med Desire i et og et halvt år, men nå er jeg snart klar til å emigrere: http://www.geeksailor.com/google-nexus-prime-caught-on-camera-in-the-wild-then-leaked-on-the-web/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er det noen mulighet for å se alle filene og programmene som er installert på internminne? Sliter med dårlig plass. Lagres feks. meldingene på minnekortet eller internminne? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Telefonen ble faktisk mye raskere når jeg slettet 7148 meldinger fra telefonen.. rart det der.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Meldingsprogrammet til Sense er rimelig crappy når det gjeler det der. Stock Android klarer store meldingsmengder mye bedre. Endret 12. oktober 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Eg beklager veldig dette..... Har spurt om det før.... Men vil gjøre det skikkelig når eg nå først gjør det. CM7. Problemer med å installere apper av en viss størrelse. Var noe formatering og partisjonering av SD kort osv? Og eg kunne også tenkt meg å laget en partisjon som da simulerte internminnet på mobilen? Link gjerne til relevante oppskrifter, trenger ikke skrive alt. Men ble for mye for en enkel sjel å google Trenger kort oppsummert tips til hva eg bør gjøre når eg først er i gang. Nå driver eg å tar backup av kortet. Endret 12. oktober 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har du fiksa på partisjonsstørrelse med Alpharev? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Har ikke gjort noe som helst Har roota og flasha(?) til CM7 Edit: http://forum.cyanogenmod.com/topic/20328-solution-to-unable-to-download-big-apps-from-the-market/ dette skulle holde?? Endret 12. oktober 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det ordna seg. Sliter litt med backupen, da det tar evigheter å kopiere driten inn på sd-kortet via mobilen og eg har ikke med meg SD adapteret Men, men, får hvertfall installert det eg vil nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå