DBM Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du har antagelig ikke avkrysset (tillatt) "Dataroaming" under Instillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile Nettverk Nei Men her har du jo fått/gitt svaret allerede. Må vøre lov å tenke et halvt sekund selv. Aner ikke hva du snakker om. Men med den tonen her så driter jeg egentlig i hva du har å si Lenke til kommentar
oholles Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 3G fungerer ikke etter at jeg installerte Gingerbread. Hva er galt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Aner ikke hva du snakker om. Men med den tonen her så driter jeg egentlig i hva du har å si Han har sagt at problemet kanskje er at du ikke har krysset av noe. Du sier at du ikke har krysset det. Tror du kanskje du skulle krysse det av? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg leste feil innlegget hans feil, og når jeg i tillegg trodde at dataroaming hadde med betalt mobilt internett å gjøre så ble det bare rot. Men det her er noe som sjeldent dukker opp, og da endrer jeg aldri på noe. Endret 23. august 2011 av DBM Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg leste feil innlegget hans feil, og når jeg i tillegg trodde at dataroaming hadde med betalt mobilt internett å gjøre så ble det bare rot. Men det her er noe som sjeldent dukker opp, og da endrer jeg aldri på noe. Ok . For å forenkle svaret mitt. 1) Du har en R i displayet ditt Dette betyr at operatøren din "låner" nett av andre. Begrepet på dette er roaming. 2) Internett/datatilkopling (enten edge/3G osv) når man "roamer" lar android brukeren selv kontrollere om skal være på/av Dette kalles dataroaming. (Normalt roamer man kun når man er i utlandet når man har Telenor/Netcom. Men med operatører som Tele2 - som benytter svenske sim kort - roamer man selv om man er i eget hjemland Norge) Så om du svare på dette spørsmålet Det er du selv som vet om du ønsker datatrafikk på mobilabbonementet ditt eller ikke (om du har fastpris for data , eller betaler pr.MB) Ønsker du data/internett tilgang aktivt på mobilabonnementet JA/NEI Hvis JA : gå til Instillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile Nettverk Huk av for dataroaming Mobilen har internett kopling aktiv via GSM/3G nettet Hvis NEI : gå til Instillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile Nettverk Fjern avkryssing for dataroaming Mobilen har internett kopling inaktiv via GSM/3G nettet Endret 24. august 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg fikk et problem for et par dager siden med WiFi. Når jeg skal skru på trådløst nett på telefonen står det "Turning On..." I et par sekunder før det står "Error". Jeg finner ingen løsninger på nett heller. Noen idéer? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) De gangene jeg har hatt slike problemer har der hjulpet å sette den i flymodus, og slå flymodus av igjen. Ev slå av og på igjen tlf. (start på nytt hvis du har offisiell 2.3 ROM og fastboot er på). Regner nesten med du alt har prøvd dette, men likevel Endret 29. august 2011 av teitur Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har handla batteri pluss lader fra London for desire hd Problemet. Er at jeg har sensation 75 krona pluss brevportoen så er dette ditt Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) De gangene jeg har hatt slike problemer har der hjulpet å sette den i flymodus, og slå flymodus av igjen. Ev slå av og på igjen tlf. (start på nytt hvis du har offisiell 2.3 ROM og fastboot er på). Regner nesten med du alt har prøvd dette, men likevel Altså, jeg skjønnte flymodus og restart, men 2.3 ROM og fastboot er russisk for meg^^ EDIT: Men ja, jeg har prøvd flymodus og startet på nytt : ) Endret 29. august 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) . Endret 31. august 2011 av SPRCO Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Absolutt ingen som har eller vet om en fix for WiFi-error'en? :\ Lenke til kommentar
svinty2 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Sliter med at anropet på min desire s, blir avvist når jeg tar den opp av buksa. Har prøvd å google litt for muligheter men ikke funnet noen. Er det noen som kan hjelpe, ønsker evt link og nøyaktig navn på evt programmer fra android marked:) Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tja test noen av disse? http://www.androidzoom.com/android_applications/pocket+dial Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Irriterer meg at facebook kontaktene mine har blandet seg med telefonkontaktene mine.. Jeg er ikke interessert i å få profilbildet deres på facebook til kontaktene på tlf.. Noen som vet om det er mulig å fjerne det? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Irriterer meg at facebook kontaktene mine har blandet seg med telefonkontaktene mine.. Jeg er ikke interessert i å få profilbildet deres på facebook til kontaktene på tlf.. Noen som vet om det er mulig å fjerne det? Tjah du kan vel gå inn på settings > Accounts & Sync, og deretter fjerne avhukingen for "Facebook for HTC Sense". Om du ikke allerede har gjort deT? Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er gjort, men når jeg går inn på Telefon på startskjermen å skal taste inn f.eks Robin, så kommer den kontakten opp både som tlf og facebook kontakt.. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flere muligheter her: 1. Koble sammen facebook kontakten med din eksisterende kontakt (Beste løsning, får all info samlet) 2. Velg at du kun ønsker å vise vanlige kontakter, ikke facebook. I kontakter: Meny -> Vis Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som vet om et program som kan stille inn slik at hver enkelt kontakt får sin egen sms-ringetone(gratis)? Har søkt litt men finner ikke noe. Og, noen som vet når oppdateringen kommer slik at en bare kan laste den ned uten stress via mobilen? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Oppdateringent til 2.3.3 kommer ikke til å komme som nedlasting på mobilen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvilken rom er det hotteste til desire nå? Jeg har brukt redux rom, men har gått lei av den og synes den opptrer litt utdatert.. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå