Makri Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ytelsesforbedring=Leedroid, men batterikapasitet blir mye det samme. Evt. gå for Cyanogenmod 7, da får du en del bedre batteri. Du kan også velge Leedroid og laste ned en annen, mer lettkjørt launcher for bedre batteri, tho Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Hei Har akkurat lagt inn Gingerbread på desiren min, men til min store skuffelse, så fikk jeg ikke sense 3.0, vet ikke om jeg skulle det, men jeg ble skuffet over å ikke få det. Så nå vil jeg legge inn custom rom, hva anbefales? vil gjerne ha ytelsesforbedringer, bedre batteri(?), kanskje i sense 3.0 skal. Noen som vet av en step by step guide for dette, og har lyst å hjelpe meg? mvh viktor http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/HTC_Desire_(GSM):_Full_Update_Guide Og ta backup av ALT! Endret 20. august 2011 av b-real Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Men epost er greit da? Vet ikke med deg, men det er veldig sjelden epostene mine inneholder noe særlig sensitivt. Dessuten bruker jeg ikke gmail uansett, alle tøffe typer bruker GMX. Det eneste jeg bruker gmail til er varslinger om issues jeg har "starred" hos google code, og bugrapporter.red:CM er vel kanskje ikke det beste tipset når han helst vil ha Sense 3.0 og sannsynligvis minst Sense 2. Endret 20. august 2011 av NgZ Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er cyanogen og leedroid de 2 beste alternativene for Desire for tiden da, eller finnes det andre ogsaa som er verdt aa teste ut Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Men epost er greit da? Vet ikke med deg, men det er veldig sjelden epostene mine inneholder noe særlig sensitivt. Dessuten bruker jeg ikke gmail uansett, alle tøffe typer bruker GMX. Det eneste jeg bruker gmail til er varslinger om issues jeg har "starred" hos google code, og bugrapporter.red:CM er vel kanskje ikke det beste tipset når han helst vil ha Sense 3.0 og sannsynligvis minst Sense 2. Kommer godt fram i innlegget ditt at CM ikke er det beste å gå for (for min del), men hva burde jeg da gå for? Så forresten ganske lett ut å få CM på tlf min, hvis den lille guiden som ble linket til, er alt jeg trenger å gjøre... Inneholder den guiden både root OG ny rom? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Så forresten ganske lett ut å få CM på tlf min, hvis den lille guiden som ble linket til, er alt jeg trenger å gjøre... Inneholder den guiden både root OG ny rom? Ja, det under "Flashing CyanogenMod" handler om å legge inn ny ROM (cyanogenmod). I det steget kan du installere en annen ROM. Du kan se hvilke ROM som finne med Sense )3. eller 2) her. Merk at de fleste (alle?) Sense-ROMs krever at du partisjonerer SD-kortet ditt, slik at du får en ext-partisjon på sd-kortet i tillegg til FAT-partisjoen. Du finner mange guider til å gjøre det i det forumet. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Skal teste meg på Cyanogen nå, men det står at jeg skal boote i Amon_Ra's Recovery ?! Hvordan... Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hm, restarter telefonen deres når dere kobler til laderen? Lenke til kommentar
Jarle_J Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Min Desire går rett til 'høyttaler på' ved innkommende telefoner. Hvordan justerer jeg dette? Jeg har ingen ROM. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Minner meg om problemet med kortslutning mellom to kontakter i usb-porten, men da var det også noe med at den gikk i bil-modus av seg selv. Hvis det er tilfelle hos deg også er det bare reparasjon som fikser det. Lenke til kommentar
Jarle_J Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Minner meg om problemet med kortslutning mellom to kontakter i usb-porten, men da var det også noe med at den gikk i bil-modus av seg selv. Hvis det er tilfelle hos deg også er det bare reparasjon som fikser det. Takker, den går i bilmodus automatisk ja... Kommer dette inn under garanti? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skal teste meg på Cyanogen nå, men det står at jeg skal boote i Amon_Ra's Recovery ?! Hvordan... Hold Tilbake-knappen og power samtidig. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Etter at en skype oppdatering kom, så fungerer video call på desiern også uten at jeg trengte å oppgradere til 2.3. Så da slipper jeg det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Du har antagelig ikke avkrysset (tillatt) "Dataroaming" under Instillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile Nettverk . Endret 23. august 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du har antagelig ikke avkrysset (tillatt) "Dataroaming" under Instillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile Nettverk Nei Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hva er den fulle teksten da - bilder viser kun "Du har mistet datatilkoplingen fordi du ha." Siden Tele2 roamer - må du aktivere dataroaming om du ønsker datatilkoplingen aktiv . Endret 23. august 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg aner ikke hvordan jeg skal få opp hele teksten. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du har antagelig ikke avkrysset (tillatt) "Dataroaming" under Instillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile Nettverk Nei Men her har du jo fått/gitt svaret allerede. Må vøre lov å tenke et halvt sekund selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå