robertaas Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Finnes det noen enkel måte å få kopiert SMS-ene fra Desire til en annen HTC? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Finnes det noen enkel måte å få kopiert SMS-ene fra Desire til en annen HTC? SMS Bakup and Restore Lagrer bare en fil på minnekortet, og denne kan du hente opp fra hvilken telefon du vil. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 SMS Bakup and Restore Lagrer bare en fil på minnekortet, og denne kan du hente opp fra hvilken telefon du vil. Takk har sett det, men valgte ikke å prøve det da begge telefonene har diverse apper og data lagret på minnekortet sitt. Vil det ikke bare bli rot med å putte kortet inn i en annen telefon? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 SMS Bakup and Restore Lagrer bare en fil på minnekortet, og denne kan du hente opp fra hvilken telefon du vil. Takk har sett det, men valgte ikke å prøve det da begge telefonene har diverse apper og data lagret på minnekortet sitt. Vil det ikke bare bli rot med å putte kortet inn i en annen telefon? Om jeg forstår deg rett har du kjøpt en ny telfon, og har nå to minnekort. Hvis du da vil ha det du hadde på ditt forrige minnekort, så er det bare å fysisk kopiere innholdet fra det ene minnekortet til det andre, eller i dette tilfellet de filene du trenger fra den ene til den andre. (Filen som blir lagret med sms-er på). Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Eventuelt bruk SMS Backup +. Da kopierer du sms til gmailen din, og velger bare restore på den nye telefonen. Har brukt dette selv, og det fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 SMS backup + er konge!!! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Eventuelt bruk SMS Backup +. Da kopierer du sms til gmailen din, og velger bare restore på den nye telefonen. Har brukt dette selv, og det fungerer utmerket!Takk, der fikk jeg de over. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 ..Om man ikke har noe imot at google indekserer og scanner alle sms-ene dine da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Å nei. Da kan de lese at eg får Nuzz på meldinger fra kona. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ville nesten vært minst like skeptisk til å oppgi gmailadresse med passord i en app med internettilgang der jeg ikke vet noe om uvikleren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Eg er skeptisk til hele Android eg. Men driter i det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) ..Om man ikke har noe imot at google indekserer og scanner alle sms-ene dine da, selvfølgelig.En type som tydeligvis hadde blitt dumpet av dama sendte en natt masse desperate meldinger som skulle til dama, men som ble sendt til feil nummer, mitt. Meldingene var såpass underholdende at jeg beholdt dem, men jeg ser jo at de lett kan misforstås i etterkant av noen som tror de virkelig skulle til meg. Ellers vil jeg avinstallere appen og endre passord for gmail. Endret 18. august 2011 av robertaas Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 ..Om man ikke har noe imot at google indekserer og scanner alle sms-ene dine da, selvfølgelig. Men epost er greit da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 ..Om man ikke har noe imot at google indekserer og scanner alle sms-ene dine da, selvfølgelig. Men epost er greit da? MAN BRUKER DA IKKE GMAIL??????????????????? Er du SYYYYK mann??? Lenke til kommentar
eesp Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som har erfaringer med firmaer som skifter glasset på en desire? Hva ligger prisen på ca? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 MAN BRUKER DA IKKE GMAIL??????????????????? Er du SYYYYK mann??? Jeg lurer fryktelig på hva som gjør att mann er syk vis man bruker gmail... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 MAN BRUKER DA IKKE GMAIL??????????????????? Er du SYYYYK mann??? Jeg lurer fryktelig på hva som gjør att mann er syk vis man bruker gmail... Se der har vi forklaringen på at jeg har vært så forkjølet i det siste Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ja det vil jo forklare hvorfor jeg er nesten konstant tett i nesa :s Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hjelp, mistet telefonen min i bakken og batteriet falt ut. Når jeg nå slår den på, så kommer bare HTC logoen og "quietly brilliance" opp, også restarter den om og om igjen. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei Har akkurat lagt inn Gingerbread på desiren min, men til min store skuffelse, så fikk jeg ikke sense 3.0, vet ikke om jeg skulle det, men jeg ble skuffet over å ikke få det. Så nå vil jeg legge inn custom rom, hva anbefales? vil gjerne ha ytelsesforbedringer, bedre batteri(?), kanskje i sense 3.0 skal. Noen som vet av en step by step guide for dette, og har lyst å hjelpe meg? mvh viktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå