Sk!ppy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Et billig program, som funker som GPS? Det må kunne vise reell fart? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Funker som GPS? Mener du som navigasjon? Navigon, Sygic, nDrive.. Hva er billig? Lenke til kommentar
acerasp Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Request: Kan noen prøve Skype med 2.3 please, å sjekke om du kan bruke kameraet til video? Skype fungerer da med kamera på 2.2 og det. Lenke til kommentar
Kresstian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Til dere som er på vurderingsstadiet om dere skal gidde å legge inn offisiell Gingerbread (2.3.3 i dette tilfellet), så vil jeg bare si at det anbefales på det sterkeste. - Nedlastinger går dobbelt så fort - Installeringer går over dobbelt så fort - Generell bruk er merkbart kjappere - 2D spill som bruker CPU for det meste går enda mer smooth (Angry Birds, Fruit Ninja osv.) - Batteribruk statistikk er fikset (var bare tull det som har stått der med froyo) - Små visuelle endringer her og der som er litt "freshere" - Angivelig skal batteritid være bedre. Sikkert enda flere forbedringer som jeg ikke vet om enda (la inn Gingerbread i går) Når det gjelder plassbruk, så vil man ikke merke dette med tanke på plass til apps. OS ligger i en annen partisjon enn det apps ligger, på internminnet. Jeg vil si du får plass til enda flere apps med Gingerbread, siden mer av en app blir flyttet over til SD, i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Request: Kan noen prøve Skype med 2.3 please, å sjekke om du kan bruke kameraet til video? Skype fungerer da med kamera på 2.2 og det. Jeg hadde 2.2 (Orginal) med Skype. Og der kunne du ikke bruke kameraet ditt i Skype. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det har kanskje noe å gjøre med at kamera ikke i det hele tatt fungerer i video-modus på standard 2.2. Det gjør det i alle fall ikke på min Desire. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg må bare spørre. Hvordan oppdaterer jeg kontaktbildene til det nåværende profilbildet vedkommende har på Facebook? Jeg klarer som regel å finne det ut etter litt knoting, men denne gangen har jeg ikke klart finne ut av det Verste av alt er at jeg aldri klarer å huske det heller. Har gjort det tre-fire ganger tidligere. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Har installert cyanogenmod 7 på mobilen, har prøvd i timesvis å få det til å fungere, til jeg tilslutt fant ut at jeg skulle lese en gang til om hvordan det skal gjøres, og da ordnet det seg på noen minutter. Hadde problem med appsene, som løste seg når jeg installerte google apps. Skal sies at det er den første gangen jeg har prøvd. Endret 6. august 2011 av Mechablast Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har installert cyanogenmod 7 på mobilen, har prøvd i timesvis å få det til å fungere, til jeg tilslutt fant ut at jeg skulle lese en gang til om hvordan det skal gjøres, og da ordnet det seg på noen minutter. Hadde problem med appsene, som løste seg når jeg installerte google apps. Skal sies at det er den første gangen jeg har prøvd. Gratulerer Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er jeg den eneste som har opplevd problemer med clockworkmo recovry og ext4-partisjon på sd-kortet? Amon Ra klager ikke, og a2sd+ går uten problemer.. Noen med CM/som tester RC-en som vet om lockscreentoggle-problemet mitt har blitt fikset? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 For å legge inn HTC sin nyeste oppdatering, må telefonen være roota da? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nope. Oppdateringen er offisiell fra htc, så alle som har lyst kan legge den inn. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvordan er enkleste måte å ta en backup av Desire før man legger inn gingerbread? Regner med alle nr og bilder forsvinner under en slik oppdatering.. Noen som vet om en norsk guide til hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har lagt inn Gingerbread nå, synes ulempen med oppdateringen er at du mister LED notification fra Handcent SMS. Lenke til kommentar
W Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvordan er enkleste måte å ta en backup av Desire før man legger inn gingerbread? Regner med alle nr og bilder forsvinner under en slik oppdatering.. Noen som vet om en norsk guide til hvordan man gjør det? Kanskje ikke den enkleste måten, men jeg tok backup på følgende måte: - meldinger med SMS Backup & Restore - kontakter ved å lagre alle kontaktene på minnekortet (Kontakter, meny -> Import/eksport -> eksporter til minnekort) - noterte ned alle apps og oppsettet jeg liker på hjemmeskjermene. Deretter tok jeg backup av minnekortet for sikkerhets skyld. Der alle bildene mine er lagret. Har foreløpig ikke merket noen ulemper eller bugs ved bruk av Gingerbread. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har lagt inn Gingerbread nå, synes ulempen med oppdateringen er at du mister LED notification fra Handcent SMS. Selv om du aktiverer dette i Handcent? Merkelig ting å ta bort... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 La inn Oxygen tidligere i kveld, men oppdaget et problem med oppdateringsfrekvensen på GPS. Bruker GPS Hud som speedometer i bilen, men når oppdateringen tar lengre en 10 sekunder jo det totalt ubrukelig. GPS Hud fungerer fint i både LeeDroid (Gingerbread) og stock HTC Froyo. Hadde også samme problemet da jeg testet MIUI. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har lagt inn Gingerbread nå, synes ulempen med oppdateringen er at du mister LED notification fra Handcent SMS. Selv om du aktiverer dette i Handcent? Merkelig ting å ta bort... Dama har Incredible S, og hadde samme problem der. Byttet til GO SMS, og der fungerte det. Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvordan tar man backup av alt på telefonen? Og tar man da backup av absolutt alt,som SMS og apps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå