Steinmann Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 "Om ikke den Ferrarien kommer snart, kjøper jeg pokker meg en Lada i stedet!" Hehe:) Tenkte litt på HD2, men er litt usikker på windows mobile? Eller burde jeg rett og slett bare vente på desire? Sjefen har en HD2 om jeg ikke husker feil. Masse bugs i den, han er klar for å kaste den ut vinduet. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg vurderer faktisk å avbestille nå og heller kjøpe Nexus One da foreldrene mine er i Houston på 1 ukes ferie. Har du is nok i magen, er det å bestille N1 en god ting å gjøre. Får mulighet til å teste N1 og sammenligne den med Desire, når den kommer. Vil alltid kunne selge N1'en med fortjeneste her i Norge (Koster rundt 3600, avhengig av taxes, og vil lett kunne selges til 4200). Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sjefen har en HD2 om jeg ikke husker feil. Masse bugs i den, han er klar for å kaste den ut vinduet. Pussig. Flere på jobb som har fått den etter å ha vært voldsomt misfornøyd med tidligere WM-telefoner. Alle digger den. Men: Jeg ville definitivt ventet noen dager ekstra på Desire. Android > WM. Lenke til kommentar
chivasen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror vi snart må danne en støtteforening for ofre etter Htc Desire forsinkelsen. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 ... og gravøl for alle telefonene den kommer til å erstatte Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror vi snart må danne en støtteforening for ofre etter Htc Desire forsinkelsen. Haha! Ja, føler behovet bli større hver gang elprice flytter datoen framover. Lenke til kommentar
mroek Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror vi snart må danne en støtteforening for ofre etter Htc Desire forsinkelsen. Egentlig er det jo totalt patetisk for voksne (jeg er mange-og-tredve) mennesker å bruke så mye energi og irritasjon på en mobiltelefon som ikke kan komme fort nok. Jeg klarer bare ikke å la det ligge. Bruker altfor mye tid på å plages over å vente på den. Når den så endelig kommer er det kjempestas en uke, så er det "hverdag" igjen. Lenke til kommentar
dr. S Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Egentlig er det jo totalt patetisk for voksne (jeg er mange-og-tredve) mennesker å bruke så mye energi og irritasjon på en mobiltelefon som ikke kan komme fort nok. Jeg klarer bare ikke å la det ligge. Bruker altfor mye tid på å plages over å vente på den. Når den så endelig kommer er det kjempestas en uke, så er det "hverdag" igjen. Hehe, kjenner meg igjen! Kunne ikke sagt det bedre selv.. Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror vi snart må danne en støtteforening for ofre etter Htc Desire forsinkelsen. Egentlig er det jo totalt patetisk for voksne (jeg er mange-og-tredve) mennesker å bruke så mye energi og irritasjon på en mobiltelefon som ikke kan komme fort nok. Jeg klarer bare ikke å la det ligge. Bruker altfor mye tid på å plages over å vente på den. Når den så endelig kommer er det kjempestas en uke, så er det "hverdag" igjen. Hehe. Skal ærlig innrømme at jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen, ja... Jeg pleier å si at jeg har et elsk/hat-forhold til teknologi (er jo seff ikke bare ift. mobilteknologi dette gjør seg gjeldende =) Det gjøres jo stadige fremskritt, så heldigvis elsker jeg nok oftere enn jeg hater. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) OK,ok nå er ike jeg helt oppdatert rundt mobiler her. Har det seg slik at HTC Desire IKKE er en windows mobil eller? Kjenner en som har touch diamond 2, som er windows mobil. Synes ikke den virket noe alt for "woooow", den virket bare helt OK. Hva synes DERE? Windos VS uten windows, hva er best?? Endret 7. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 OK,ok nå er ike jeg helt oppdatert rundt mobiler her. Har det seg slik at HTC Desire IKKE er en windows mobil eller? Kjenner en som har touch diamond 2, som er windows mobil. Synes ikke den virket noe alt for "woooow", den virket bare helt OK. Hva synes DERE? Windos VS uten windows, hva er best?? HTC Desire er en android-mobil, ikke windows. Jeg har windows mobile nå og syns ikke det er så veldig bra og kommer derfor til å kjøpe Desire asap. Har ikke prøvd android så mye selv, men etter det jeg har sett av videoer og omtaler er jeg overbevist over at det er veien å gå. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror vi snart må danne en støtteforening for ofre etter Htc Desire forsinkelsen. Egentlig er det jo totalt patetisk for voksne (jeg er mange-og-tredve) mennesker å bruke så mye energi og irritasjon på en mobiltelefon som ikke kan komme fort nok. Jeg klarer bare ikke å la det ligge. Bruker altfor mye tid på å plages over å vente på den. Når den så endelig kommer er det kjempestas en uke, så er det "hverdag" igjen. hehe kjenner meg igjen der jeg og, sitter å følger med på tråden her å refresher hver gang jeg setter meg ved pcǹ. Men jeg vet så indelig godt at morroa varer i en uke så er det ikke så morsomt lengere. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 HTC Desire er en android-mobil, ikke windows. Jeg har windows mobile nå og syns ikke det er så veldig bra og kommer derfor til å kjøpe Desire asap. Har ikke prøvd android så mye selv, men etter det jeg har sett av videoer og omtaler er jeg overbevist over at det er veien å gå. Android ja. Kjekt med applikasjoner, slik iphone har. . Er det noen her som vet om noen bra androider? Lenke til kommentar
snowyspalace Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 HTC Desire er en android-mobil, ikke windows. Jeg har windows mobile nå og syns ikke det er så veldig bra og kommer derfor til å kjøpe Desire asap. Har ikke prøvd android så mye selv, men etter det jeg har sett av videoer og omtaler er jeg overbevist over at det er veien å gå. Android ja. Kjekt med applikasjoner, slik iphone har. . Er det noen her som vet om noen bra androider? Xperia X10 er uten tvil en bra Android, ute på markedet nå. Tester en slik selv om dagen, men etter å ha forsøkt meg litt på en Desire så venter jeg mer en gjerne litt til Snø Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Xperia X10 er uten tvil en bra Android, ute på markedet nå. Tester en slik selv om dagen, men etter å ha forsøkt meg litt på en Desire så venter jeg mer en gjerne litt til Snø Har sett den mobilen ja. Men jeg mento om noen har prøvd noen kule applikasjoner (programmer eller hva jeg skal kalle det)? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er en ting jeg ønsker (etter topic), og det er at telefonen kommer ut til oss nordmenn! ~ Mortis Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har sett den mobilen ja. Men jeg mento om noen har prøvd noen kule applikasjoner (programmer eller hva jeg skal kalle det)? Sjekk ut denne tråden for android-apps https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973 Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 7.april kom og gikk uten at jeg ble noe gladere eller mer fullkomment menneske idag heller. Imens venter jeg videre på å holde i 135 gram, og jeg gleder meg allerede over gleden jeg kommer til å føle når jeg skal pakke den ut av esken for første gang, ta av plasten, sette i batteriet, lade den, skru den på, se velkomst-skjermen - da er den min.... og jeg skal være så forsiktig med den, jeg skal bruke den til alle de kule tingene, jeg vet allerede hvilke apps jeg skal ha og jeg gleder meg til å oppdage enda flere, jeg skal tweake og herje og kose meg.. og jeg håper gleden aldri går over.. men jeg vet den gjør det.. User manualen er snart lest for tredje gang.. og jeg kan ikke unngå å tenke at det er noe patetisk av en såkalt voksen mann å drive på sånn. Finner god trøst i å lese at det finnes mange andre kokos mennesker her som har det likedan På tide å legge seg. Ny ventedag imorgen.. Lenke til kommentar
Veg4rd Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 HTC skulle bare visst hvilket helvettes abstinenskjør vi mobil-o-mane gjennomgår nå.. Håper på en avklaring snart.. en endelig dato som ikke blir forskøvet hele tiden Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 FAEN! Supert at mobilen min ble ødelagt i dag.. Til helvete med dette.. Jeg bestiller en Nokia 5130 mens jeg venter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå