Melkesjokoladen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som har opplevd at telefonen slår seg av og restarter etter et par minutters bruk av mobil nettsurfing? What to do? nevnte det tre innlegg før deg Ah, trodde det gjaldt Wi-fi, og at den ikke restartet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Skjermen min har nå de 2 siste ukene blitt værre og værre. Først startet det med at helt nederst på skjermen ble det rosa. Dette steg oppover skjermen dag etter dag. Så kom det blått. Etter ca. 1 uke nådde dette helt opp til skjermen, hvor øverst på skjermen var den rosa, midt i var den blå og nederst var den veldig mørk, nå er de fargene borte, men det er tusenvis av små blåe prikker på skjermen. Sikkert døde piksler, samt at det går ikke ann å lese noe som helst på skjermen, vist jeg har bakgrunnslys på. Akkurat som om jeg har ekstrem høy konstrast på skjermen. Slår jeg av bakgrunnslyset ser den nesten ok ut, bortsett fra de døde pikslene. Noen som har vært borti dette før? Det blir fortsatt værre dag etter dag nå og. Bare nå får skjermen bare flere døde piksler + høyere konstrast. Vil si at rundt 20% av skjermen har døde piksler nå. Endret 26. juli 2011 av blashyrkh Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hva betyr det når LED lysene blinker grønt og oransje om hverandre når mobilen lader? Dette har skjedd to ganger nå når jeg har brukt den som wifi-hotspot. Den blir dermed utrolig varm, og batterinivået går nedover, selv om den påstår at den lader. Plugge ut og inn laderen hjelper ikke, men om jeg venter rundt 1min med laderen frakoblet, så lader den igjen. Er dette noe den gjør for at den ikke skal overopphetes? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har du noe mulighet for å sjekke batteritemperaturen på telefonen? Via Settings->About phone eller annen app? Ville ha skrudd av telefonen og tatt ut batteriet og la det hvile litt hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Noe rykte om 2.3 da? Ja, massevis. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Feil sted... Endret 29. juli 2011 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hva betyr det når LED lysene blinker grønt og oransje om hverandre når mobilen lader? Dette har skjedd to ganger nå når jeg har brukt den som wifi-hotspot. Den blir dermed utrolig varm, og batterinivået går nedover, selv om den påstår at den lader. Plugge ut og inn laderen hjelper ikke, men om jeg venter rundt 1min med laderen frakoblet, så lader den igjen. Er dette noe den gjør for at den ikke skal overopphetes? Tipper du har rett i overoppheting. Du kan prøve å,taste *#*#4636#*#* og velge batteriinformasjon når det skjer og se hva batteritemperaturen er. Tror også den vil si overheat på status hvis den er for varm. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Wifi hotspot, edge og lading = varmt batteri. Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Utrulling av Gingerbread i dag Too bad for de med låste telefoner.... Endret 29. juli 2011 av chennie222 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Utrulling av Gingerbread i dag Too bad for de med låste telefoner.... Og hvor har du det fra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Og hvor har du det fra? Folk i UK har begynt å få oppdateringen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=255356201142212&set=o.122897397739750&type=1&ref=nf Umar ZaidiHere is some proof that the Gingerbread update for the Desire Z has started in the UK. However it is not on all networks yet. Vodafone customers have got it, yet T-Mobile have not. I shall post a picture of the network of each phone. Folk fra XDA har fått: Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) De første bildene er desire z. Det siste ser ut som ps imo? Endret 29. juli 2011 av teitur Lenke til kommentar
DBM Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kan man få oppgraderingen noe tidligere ved å søke etter oppdateringer selv, i forhold til å bare vente på å få beskjed? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kan man få oppgraderingen noe tidligere ved å søke etter oppdateringer selv, i forhold til å bare vente på å få beskjed? Var iallefall slik jeg fikk oppdateringen sist, ved å sitte å trykke febrilsk på oppdateringsfunksjonen Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Desire Z har hatt denne oppdateringen i over en uke. Kom forrige onsdag. Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Angående Gingerbread-utrulling Det var denne artikkelen jeg leste tidligere i dag, men leste nå denne, hvor det står at det var en misforståelse. Tar visst litt lenger tid likevel, gitt... Endret 29. juli 2011 av chennie222 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vet hvorfor jeg rootet telefonen min nå plutselig Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Går desire s også under dette forumet tro. Bare et kvikt spm, hvor redigerer du hvor mange skrivebord du vil ha i sense? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å ha noe annet enn sju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå