hysoto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hadde akkurat samme problem som deg, men for meg hjalp det å skifte til Clockworkmod mener jeg å huske. Edit: Kødda! Flash til dette recoveryprogrammet og prøv alt på nytt da. Funka knall for meg etter å ha hatt samme problem som deg. Takker for tipset. Men tror jeg drøyer litt før jeg tar sjansen på det :-) Litt usikker Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har du prøvd å flash'e Clockworkmod gjennom ROM Manager? Pleier å funke best for meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Noen som får til å oppdatere CynagenMod gjennom menyene? Får ikke registrert meg.Hvilke menyer er det du snakker om nå? Innstillinger - CynaogenMod Settings - System - Update notifications Står følgende "For å aktivere meldinger om nye versjoner må du registrere din enhet opp mot oppdateringserveren" Men det ser ikke ut til å virke. Er det andre måter å oppdatere på? Den formen for oppdateringvarsel de prøver å bruke fungerer ikke i det hele tatt, har aldri fått noe som helst form for oppdatering om at ny version av CM har blitt lansert så du må nok kanskje finne andre metoder. Rom Manager sier heller ikke ifra om oppdateringer, har ikke prøvd betal-applikasjonen så det kan hende det er en feature men jeg tror ikke det. Endret 14. juli 2011 av b-real Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Eg får not av rom manager om nyere versjoner av cm. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Sitter nå med Cyanogen på Desiren og lurer på et par ting: 1) Kan jeg bytte til MIUI uten å slette applikasjonene mine? 2) Har MIUI det samme irriterende market-problemet som Cyanogen har? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 hvilket iriterende marked problem har cyanogenmod? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Kan ikke laste ned apps av en viss størrelse. Eksempel 1 Eksempel 2 Finnes visst en fix, men den krever at jeg sletter alt på minnekortet for å legge inn en ny partisjon (?). Så derfor stilte jeg disse spørsmålene. Edit: Eksempel 3 Endret 15. juli 2011 av unik42 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 DL mappa ligger i cash. smart.. jaja, så ikke alt for køddent ut å ordne det. sett i forhond til rooting prosessen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 kan jeg tømme cach osv på mobilen? How? Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvilken barcode scanner anbefaler dere? Bruker den som heter Barcode Scanner, men synes den er drøyt treg... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvilken barcode scanner anbefaler dere? Bruker den som heter Barcode Scanner, men synes den er drøyt treg... Jeg synes QR Droid er genial, den lager kode også. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvilken barcode scanner anbefaler dere? Bruker den som heter Barcode Scanner, men synes den er drøyt treg... Hva gjør egentlig en barcode scanner, som QR Droid? Jeg håpte at jeg kunne gå i en butikk og scanne en vare, og få vite prisen på den, men siden en vare blir solgt i flere butikker, og de har ulik pris, så fungerer jo ikke det Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Prøv prisjakt. Der kan du scannet strekkoder og sammenligne priser. Fungerer riktignok ikke på rimi, men fungerer som fjell i f.eks elkjøp og lignende butikker. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 noen gode widget til å skru på mobilt nettverk? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) noen gode widget til å skru på mobilt nettverk? vel trykk og hold av knappen, eller den du finner i den originale widget lista? ligger under innstillinger. Endret 17. juli 2011 av stich_it Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Flere som "sliter" med at når man går ut fra internett f.eks. så kommer htc-logoen opp og det står "laster inn" ? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det kommer av at deler av grensesnittet må leses inn igjen i RAM. Har selv bare merket det etter surfing på tunge sider i dolphin browser he. Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Hvilken barcode scanner anbefaler dere? Bruker den som heter Barcode Scanner, men synes den er drøyt treg... Hva gjør egentlig en barcode scanner, som QR Droid? Jeg håpte at jeg kunne gå i en butikk og scanne en vare, og få vite prisen på den, men siden en vare blir solgt i flere butikker, og de har ulik pris, så fungerer jo ikke det Jeg bruker barcode scanner på de firkantede kodene som ofte står ved reklamer. Man får da opp informasjon om varen på nettet. Var også i en cafè der man brukte en sånn kode for å få menyen på mobilen. Ganske genialt... Søk på googles bildesøk: barcode android Endret 24. juli 2011 av chennie222 Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som har opplevd at telefonen slår seg av og restarter etter et par minutters bruk av mobil nettsurfing? What to do? Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som har opplevd at telefonen slår seg av og restarter etter et par minutters bruk av mobil nettsurfing? What to do? nevnte det tre innlegg før deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå