b-real Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvis du har root så ta en backup av SD-kortet ditt og så partisjonerer du det så du slipper det problemet. Partisjoneringen kan du gjøre ved et valg i ROM Manager så du slipper å gjøre dette manuelt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Oki. Teste det en dag eg har anledning. Takker. FantFant det i rommanager. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ngz: har ikke bøtter og spann. Får jo ikke installert appene D er jo løsningen bare å slette noe som tar plass (eller bruke apps2sd+) , og ikk poste om hjelp her hvis du vet hva som er feilen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 ÆSJ! Sneik seg inn et lite ukontrollert valg av ord der når eg skreiv på mobilen! Har I bøtter og spann skulle det være! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja da blir jo meningen en litt annen. Nei, da vet jeg ikke, annet enn å gå inn påapplikasjonsinstillinger og slette data og cache for market. Lenke til kommentar
twb Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) HTC melder i dag at utrulling av Gingerbread for Desire starter i slutten av juli. Endret 12. juli 2011 av twb Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 HTC melder i dag at utrulling av Gingerbread for Desire starter i slutten av juli. Men noen programmer må visst kuttes. Hvilke? Trodde egentlig ikke vi skulle få 2,3, men jeg vet ikke om jeg vil ha det hvis jeg mister funksjonalitet. Android 2,3 er ikke så mye bedre. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 HTC melder i dag at utrulling av Gingerbread for Desire starter i slutten av juli. Men noen programmer må visst kuttes. Hvilke? Trodde egentlig ikke vi skulle få 2,3, men jeg vet ikke om jeg vil ha det hvis jeg mister funksjonalitet. Android 2,3 er ikke så mye bedre. Hvis du er redd for å miste programmer, så venter du og ser hva de som oppdaterer har mistet Da jeg brukte CM7 var det et lysglimt da jeg slo av skjermen, er dette noe man MÅ ha med 2.3? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ikke noe lysglimt på sensation i alle fall, så nei. Tror ikke HTC har det i sine ROMs. Endret 12. juli 2011 av teitur Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 HTC melder i dag at utrulling av Gingerbread for Desire starter i slutten av juli. Så ingenting om hvorvidt Desire da får nyeste versjonen av HTC Sense. Slik jeg ser det er dette nesten like viktig som å få en oppdatert Android-versjon Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tipper de beholder den versjonen desire ble levert med, ev med noe tillegg fra de nyere utgavene, som f.eks. hurtiginnstillinger og faner i nedtrekksmenyen. Når problemet var plass tipper jeg vi ikke ser noe til f.eks. htc locations. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Viktigste er egentlig faner i nedtrekksmenyen som du nevner samt mulighet for themes. HTC Sense's htcsense.com f. eks bryr jeg meg fint lite om, og samme gjelder HTC Locations. Er i hovedsak utseende og den praktiske biten ved dette som er viktig i mine øyne. Kan selvsagt roote men får aldri ræva i gir Lenke til kommentar
DBM Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fikk feilmelding da jeg skulle laste ned og installere et spill jeg har kjøpt. Skulle gjerne annullert kjøpet, men finner bare "installer"-knapp. What to do? Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har prøvd å roote min HTC Desire etter alle kunstens regler, men får uansett opp en feilmelding på telefonen. Det vil si at jeg har prøvd de fleste metoder jeg har funnet på Amobil og ellers på nettet. Har fått lagt inn ClockworksMod fra ROM Manager, slik at jeg bruker styrekula etter oppstart med " power og volum ned" Feilmelding : ClockworkMod Recovery v2.5.0.7 E:Can`t find Misc: E:Can`t mount CACHE:recovery/command E:Can`t find Misc E:can`t mount:recovery/log E:can`t find misc: Ved installering av CyanogenMod 7.0.3 Gjennom ROM Manager får jeg samme feilmelding Men har jeg for ny bootloader: 8.93? tror jeg det står Og når jeg prøver å legge inn http://unrevoked.com/ og usb driveren, får jeg spørsmål om firmwaren er for ny. Er nok der problemet ligger. Dumt at ikke guidene forklarer mer om det. Men telefonen virker, har ikke ødelagt noe tror jeg. TIl sist: Er ikke den glupeste på dette feltet :-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Hadde akkurat samme problem som deg, men for meg hjalp det å skifte til Clockworkmod mener jeg å huske. Edit: Kødda! Flash til dette recoveryprogrammet og prøv alt på nytt da. Funka knall for meg etter å ha hatt samme problem som deg. Endret 14. juli 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som får til å oppdatere CynagenMod gjennom menyene? Får ikke registrert meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som får til å oppdatere CynagenMod gjennom menyene? Får ikke registrert meg. Hvilke menyer er det du snakker om nå? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som får til å oppdatere CynagenMod gjennom menyene? Får ikke registrert meg. Hvilke menyer er det du snakker om nå? Innstillinger - CynaogenMod Settings - System - Update notifications Står følgende "For å aktivere meldinger om nye versjoner må du registrere din enhet opp mot oppdateringserveren" Men det ser ikke ut til å virke. Er det andre måter å oppdatere på? Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 prøv og oppdatere gjennom rom manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå