MrLuni Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Noen som har en Google+ invite å gi bort? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 valgte du bare en tilfeldig tråd med mange innlegg for å spørre om det? 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 syns å huske det va snakk om det her for ei lita stund sia. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noen som har en Google+ invite å gi bort? Prøv her Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noe info om når Google Navigation blir tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Noe info om når Google Navigation blir tilgjengelig i Norge? Har fremdeles ikke hørt noe, men ryktes at det skal bli mulig å laste ned kart i google maps en gang i sommer så kanskje d kommer da? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvordan får jeg slått av vibreringa når jeg skriver? Gikk inn i innstillingene og fjernet avhukinga på "vibrer når du skriver", men det hjalp ikke. Ingen som vet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 regner jeg må hard-resete eller hva de kaller det? Da jeg rootet (og jeg tror det er slik fortsatt), rooter man uten egentlig endre noe på telefonen (med noen av metodene forsvinner til og med root-tilgangen etter reboot). Man kan da ta backup med f.ek.s Titanium Backup før man rooter permanent eller installerer en custom ROM. Før du installerer en custom ROM må du slette alle data ja, men de kan gjenopprettes etterop med Titanium Backup. Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvordan får jeg slått av vibreringa når jeg skriver? Gikk inn i innstillingene og fjernet avhukinga på "vibrer når du skriver", men det hjalp ikke. Ingen som vet? Har du lastet ned et annet tastatur enn det som fulgte med? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, Skandinavisk Skjermtastatur. Men fått fjernet vibreringa nå. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvorfor i all verden har jeg ikke prøvd Miui rom før nå. Har kjørt den en uke nå og alt annet jeg har prøvd føles gammeldags og treigt. Og for ikke å snakke om hvor bra det ser ut ut av boksen. Anbefales absolutt. Oppdateres hver fredag i tillegg. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 http://miuiandroid.com/ <- den du mener? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 fikk bare kinesisk og fikk ikke åpna simkort. kjører restore nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjør flashingen via Rom Manager og velg engelske utgaven. Miui virket bare apple på en måte for meg Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Man må flashe romen først og så engelsk språkpakke rett etter hverandre før man slår på telefonen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) HTC Desire er konge ... 205 timer ( 8d og 13t) siden strømmen er trukket ut - Batteri nivå på 17% . Endret 8. juli 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 blir vell såpass om telefonen ligger i deepsleep hele tiden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Jepp - Kun 2G og datatrafikk avslått. Viser at tom en smart telefon kan gi lang batteritid "satt opp til vanlig telefon funksjoner". Endret 8. juli 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Men da er den jo ikke noe morsoooooooom! Men selv HTC Dream som normalt hadde dårligere batterilevetid ved vanlig bruk, overlevde en hel uke på hytta med nok av battri igjen etterpå. Det kjipe er jo at man fort må innom X antall apps og stille inn at de aldri sal hente oppdateringer, ta backup, sjekke mail eller whatnot, slik at de ikk vekker opp telefonen for mye. Ihvertfall jeg som er appjunkie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå