learntofly Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Er det noen som ikke får oppdatert Angry Birds Season på sin HTC Desire? Jeg har alle tre spillene, men får ikke oppdatert til ny versjon (Summer Picnic). Har prøvd utallige ganger, og det lastes ned, men det står bare at installeringen mislyktes. AB Seasons fungerer helt fint hos meg etter siste oppdatering. Endret 27. juni 2011 av learntofly Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Desire med Cyangenmod her. Noen med samme system som har opplevd følgende problem: Hver gang telefonen kobles til lading (vegg, bil eller PC) så slås Bluetooth på. Jeg vet ikke om det er en bug, noe jeg har installert eller en innstilling jeg har gjort, men hvis det er en av de to sistnevnte så kan jeg ikke finne ut av hva eller hvor. Noen som kan hjelpe? Det er ikke et katastrofalt stort problem, men jeg bruker BT sjelden, og den stjeler en god del strøm fra batteriet. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har noen en god side med oversikt over custom-roms? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Som alltid er XDA en fin plass å lete etter sånt. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=809328 Førsteposten blir oppdatert jevnlig, og vil tro du finner det meste der. 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 noe nytt ang oppdateringen vi ble lovet i løpet av 2 kvartal? er jo bare to dager til vi beveger oss inn i 3. kvartal nå.... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Føljetongen går slik: - htc annonserer gb til desire ila q2. - UK-operatøren "three" annonserer gb til desire innen begynnelsen av mai, så midten av mai, deretter ville de ikke lenger si noen dato. - HTC sier plutselig for et par ukers tid siden at det ikke er nok minne på desire til gb og sense, og at det ikke blir noe av likevel. - Eter massive protester, Bla på Facebook, snur HTC og sier at gb likevel kommer til desire, men de må fjerne noen programmer for å få plass. Oppdatering skulle komme forrige uke. - På fredag kom beskjed fra HTC om at det i løpet av denne uken skulle komne en tidsplan for utrulling av gb-oppdateringen. Følg ned på den spennende fortsettelsen i denne farsen. Endret 28. juni 2011 av teitur Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Finnes det et custom-rom som er enkelt og superduper-rask? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 - HTC sier plutselig for et par ukers tid siden at det ikke er nok minne på desire til gb og sense, og at det ikke blir noe av likevel.At Desire har for lite minne er ikkeno nytt. Og HTC selger fortsatt andre modeller med for lite minne. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Min kjære Desire r.i.p. - den led en tragisk drukningsdød da jeg ramlet på vannet forrige fredag under en strabasiøs båtferd. Ønsker ingen blomster til bisettelsen. Send heller donasjoner til Redningsselskapet. Endret 1. juli 2011 av Misantropen Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Desire med Cyangenmod her. Noen med samme system som har opplevd følgende problem: Hver gang telefonen kobles til lading (vegg, bil eller PC) så slås Bluetooth på. Jeg vet ikke om det er en bug, noe jeg har installert eller en innstilling jeg har gjort, men hvis det er en av de to sistnevnte så kan jeg ikke finne ut av hva eller hvor. Noen som kan hjelpe? Det er ikke et katastrofalt stort problem, men jeg bruker BT sjelden, og den stjeler en god del strøm fra batteriet. Har nyeste Cynaogen her. Har ikke denne feilen. Du kan jo prøve å legge inn rommet på nytt. Eller en eldre versjon. Hørt det er mange som har litt problemer med siste build (stable, ikke beta) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Skal skifte rom nå tenkte eg. Hva må eg tenke på? Har lastet ned Rom Manager og CM 7.0.3? Er 7.1 sånn noenlunde? Ser det er ikke en stable release? Hva må eg så tenke på? Titanium root liksom? Eg tok en backup i rom manager, er den god nok? Hvis eg ønsker å gjøre noe med internminneplassen, noe over på SD kort og endre partisjoner osv, må eg gjøre noe med en gang eller kan eg gjøre det senere? Endret 1. juli 2011 av Jotun Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det noen som har klart å funni ut hvordan man kan bruke litt mer av SD-kortet istedenfor telefonminnet? Begynner å bli forbanna lei av å måtte slette meldinger, apps og dritt og faen. Får lyst til å kaste hele sulamitten til helvette noen ganger. Det tror jeg faktisk er det verste med HTC Desire. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Noen som har fått Skype med Video call til å fungere? Må du ha custom rom for at det skal funke? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Finnes det et custom-rom som er enkelt og superduper-rask? Oxygen :-) er NESTEN perfekt. Har problemer med at Android fryser når jeg vil tar video, men det er tydelig vis bare jeg som har det problemet. Men eller synes jeg den er perfekt. Et par fine små funksjoner som å drepe programmer ved å holde inn tilbakeknapp, men ingen tull. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Begynner å bli forbanna lei av å måtte slette meldinger, apps og dritt og faen.Får lyst til å kaste hele sulamitten til helvette noen ganger. Det tror jeg faktisk er det verste med HTC Desire. Det er ett av 3 store problemer med telefonen,men jeg synes faktisk den største feilen er at man ikke kan avslutte an telefonsamtale uten å risikere å ringe vedkommende opp igjen (Skjer om den andre legger på først). At man ikke kan ta opp video uten at den krasjer er også et problem. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 At man ikke kan ta opp video uten at den krasjer er også et problem. det problemet har ikke jeg blitt plaget med når jeg har brukt mobilen til å ta opp video... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Update: 30.06.11 Hi all- We're excited to share that we are testing our build of Gingerbread for HTC Desire and will start doing quality assurance for it this week. When we have an update on availability we'll post another announcement. Thanks for your patience. Kanskje vi får Android 2.3 til Desire om ikke så mange dager frem i tid . Endret 2. juli 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Google Earth, finnes den ikke lenger ? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Google Earth finnes: https://market.android.com/details?id=com.google.earth&feature=search_result Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå