Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Ja, det var det jeg syns hørtes fryktelig merkelig ut jeg også. En ting er at telefonene må innom feks Chess, men å bruke 1 uke fra Chess til Moobi hørtes lenge ut. Men sånn som det ser ut nå blir det 2 uker + tiden det tar fra Moobi til meg...

Endret av havarha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HTC Desire delayed again!

Having only sent all our customers an email yesterday we have now been informed by HTC this morning that they are delaying shipments to all SIM-Free E-tailers until next week. This is very frustrating for both you and ourselves, having made so much effort in trying to ensure you receive your Desire as early as possible. The actual shipping date is yet to be confirmed, although HTC expect to start releasing stock on 13 April.

Please be aware this is completely out of our control and will affect all other E-Tailers as well. We will continue to update you with as much information as we can.

We will not be refunding any orders that have already been charged unless requested - this will simply cause further delays next week.

Please accept my personal apologies for this further delay, we only wish we could give you better news. Hopefully you will appreciate we continue to offer the best customer service we can and keep you informed as best we can, even when the news it not what any of us wishes to hear.

Tracy and Matt

Lenke til kommentar

Vi kan jo følge med på Twitter i mellomtida:

http://twitter.com/#...=desire%20delay

Sendte mail til Komplett.no... les svar og spørsmål:

Hei.

Jeg har kun at vi venter den inn 10 April.

Med vennlig hilsen,

Anders

Komplett.no

Se Ukens Tilbud her.

Har dere fått oppdatert lagerstatus på HTC Desire telefonen?

Kor stor sjangse er det for at den kjem til den 10. april?

http://www.komplett....aspx?sku=583751

Lenke til kommentar

når man bruker spotify og legger ned en liste til off-line bruk, hvor legger dette seg? i appen på intern minne eller på sd?

På min utskiftningsklare Nokia legger alt av Spotify-filer seg på minnekortet. Selve Spotify-appen ligger på interminnnet i telefonen. Regner med at det er tilsvarende for Androidversjonen.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

når man bruker spotify og legger ned en liste til off-line bruk, hvor legger dette seg? i appen på intern minne eller på sd?

Programmet legges i ROM mens alt av data det brukes legges i SD-minnet, så det er greit å ha et minnekort på f.eks 8G (En bekjent merket fort at 4 ble for lite) :)

Programmet legges i ROM mens alt av data det brukes legges i SD-minnet, så det er greit å ha et minnekort på f.eks 8G (En bekjent merket fort at 4 ble for lite) :)

Lenke til kommentar

Nå er det snart så jeg avbestiller deisre og kjøper en annen touch tlf!Hvis telenor har rett med datoen sin som var 21? så har vi vel flaks om vi har de til månedsskifte kansje.

Det kommer sikkert flere utsettelser på denne skal dere se.Jævla ventinga...

Lenke til kommentar

Nå er det snart så jeg avbestiller deisre og kjøper en annen touch tlf!Hvis telenor har rett med datoen sin som var 21? så har vi vel flaks om vi har de til månedsskifte kansje.

Det kommer sikkert flere utsettelser på denne skal dere se.Jævla ventinga...

"Om ikke den Ferrarien kommer snart, kjøper jeg pokker meg en Lada i stedet!"

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar

I took the plunge and ordered from Expansys earlier today. With the fact I pay about 4000+ shipping, a total of 4200. When I checked an hour ago their website reported that it has been shipped already. I have a chance of receiving it Friday (maybe?) Or at least by the beginning of next week (shipping with DHL).

I know that the consumer protection is weaker than in Norway, but I think it is good enough for a cellphone.

Looking forward to it, and I'm no longer let down by the constant procrastination by HTC.

edit: It has already been picked up by DHL :)

Endret av kolaf
Lenke til kommentar

"Om ikke den Ferrarien kommer snart, kjøper jeg pokker meg en Lada i stedet!"

Hehe:)

Tenkte litt på HD2, men er litt usikker på windows mobile?

Eller burde jeg rett og slett bare vente på desire?

Etter 4 år med WinMobile så tåler jeg definitvt til å vente en uke til... ;-) Særlig siden HD2 aldri kommer til å kunne oppgraderes til WinMobile 7, og dessuten er for stor til å gå i lomma...

Endret av torefor
Lenke til kommentar

I took the plunge and ordered from Expansys earlier today. With the fact I pay about 4000+ shipping, a total of 4200.

Enjoy paying another ~1500 in customs, import-fees etc for it :)

No, that was my point. The price is 3350 without mva, which makes 4187 with. Add 200 for shipping/handling, and I end up at 4400 for everything, delivered at my door, probably on Friday.

Doing the math now in the relative calm of the evening I realise that I ended up paying a couple of hundred more than I ideally would if watering from Norway, but I added a few additional items which were cheaper than in Norway which brings me down to around the same price as from a Norwegian store with shipping.

Additionally I buy myself peace of mind for a couple of weeks while reading this thread ;)

Edit: I realised that I didn't say the original price I quoted was with vat, though I thought I had. Sorry for the confusion.

Endret av kolaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...