LeChock Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 hva er vitsen med rooting foresten egentlig? http://android-dls.com/wiki/index.php?title=Why_Root Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som bruker Swype her? Sliter med at bokstaven i autokorrigeres til stor I, som i engelsk sikkert er veldig praktisk. Noen som har løsning på dette? Har ellers blitt veldig glad i Swype Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Superlett 1 knapp så er det gjort. http://unrevoked.com/ Guide og alt der Tar deg 10 minutt om du leser readme`en Takk skal du ha Vitsen? Jeg skulle gjerne fått installert sms-applikasjonen min igjen.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg hadde en del bet.apps til min gamle Desire, men nå venter jeg en Desire S, må jeg da betale for alle apps'ene igjen, eller lagrer info'n seg et sted slik at jeg kan bare laste ned uten å betale igjen ? En annen ting jeg får jo med android 2.3 - er den noe bedre en den gamle 2.2 som jeg hadde på min Desire ?, eller bør jeg roote og skaffe meg noe annet. (jeg liker HTC-Sense "systemet" ) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg hadde en del bet.apps til min gamle Desire, men nå venter jeg en Desire S, må jeg da betale for alle apps'ene igjen, eller lagrer info'n seg et sted slik at jeg kan bare laste ned uten å betale igjen ? En annen ting jeg får jo med android 2.3 - er den noe bedre en den gamle 2.2 som jeg hadde på min Desire ?, eller bør jeg roote og skaffe meg noe annet. (jeg liker HTC-Sense "systemet" ) Appsene hører til google-kontoen din, så du trenger ikke å kjøpe de på nytt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som bruker Swype her? Sliter med at bokstaven i autokorrigeres til stor I, som i engelsk sikkert er veldig praktisk. Noen som har løsning på dette? Har ellers blitt veldig glad i Swype Hvordan får du swype på Desiren? Det har jeg enda ikke klart å finne ut av. Btw, TIL SKREKK OG ADVARSEL, om man skrur telefonen av over natten skur den seg ikke automatisk på ved vekking. 1 Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan du får swype på desiren? Laster det ned. Vekking; stemmer, trikset er å sette mobilen i flymodus om du ikke ønsker forstyrrelser 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan du får swype på desiren? Laster det ned. Vekking; stemmer, trikset er å sette mobilen i flymodus om du ikke ønsker forstyrrelser Swype som det er på Market fungerer ikke med hva som helst, bare telefoner som allerede har swype? Lastet ned slideIT, men det er ikke like bra som native swype hos eks Samsung. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det noen her som er godt kjent med Xtralogic Remote Client, og kan gi meg en hånd? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvordan du får swype på desiren? Laster det ned. Vekking; stemmer, trikset er å sette mobilen i flymodus om du ikke ønsker forstyrrelser Here you go: Swype for Desire Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg hadde en del bet.apps til min gamle Desire, men nå venter jeg en Desire S, må jeg da betale for alle apps'ene igjen, eller lagrer info'n seg et sted slik at jeg kan bare laste ned uten å betale igjen ? En annen ting jeg får jo med android 2.3 - er den noe bedre en den gamle 2.2 som jeg hadde på min Desire ?, eller bør jeg roote og skaffe meg noe annet. (jeg liker HTC-Sense "systemet" ) Appsene hører til google-kontoen din, så du trenger ikke å kjøpe de på nytt. Takker så mye. Det var det jeg håpet.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde en del bet.apps til min gamle Desire, men nå venter jeg en Desire S, må jeg da betale for alle apps'ene igjen, eller lagrer info'n seg et sted slik at jeg kan bare laste ned uten å betale igjen ? En annen ting jeg får jo med android 2.3 - er den noe bedre en den gamle 2.2 som jeg hadde på min Desire ?, eller bør jeg roote og skaffe meg noe annet. (jeg liker HTC-Sense "systemet" ) Appsene hører til google-kontoen din, så du trenger ikke å kjøpe de på nytt. Får det ikke til... Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg hadde en del bet.apps til min gamle Desire, men nå venter jeg en Desire S, må jeg da betale for alle apps'ene igjen, eller lagrer info'n seg et sted slik at jeg kan bare laste ned uten å betale igjen ? En annen ting jeg får jo med android 2.3 - er den noe bedre en den gamle 2.2 som jeg hadde på min Desire ?, eller bør jeg roote og skaffe meg noe annet. (jeg liker HTC-Sense "systemet" ) Appsene hører til google-kontoen din, så du trenger ikke å kjøpe de på nytt. Får det ikke til... får ikke hva til? det er ikke noe du trenger å gjøre, de er knyttet til google kontoen din. du trenger bare å registrere den samme googlekontoen på den nye telefonen Edit: du må selvsagt inn på market å laste dem ned igjen. de ligger under "mine apps" Endret 1. juni 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har koblet på gmail, men marked krever fremdeles at jeg må betale for de samme produktene igjen... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har koblet på gmail, men marked krever fremdeles at jeg må betale for de samme produktene igjen... Bump.. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) 1: er du helt sikker på at du brukte samme mail? 2: har du prøvd å se under "mine apps"? Edit: hvis ikke så tror jeg du må sende mail til support for market Endret 2. juni 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg hadde samme problem en gang, eller var kun 1 program jeg ikke fikk inn igjen som jeg hadde kjøpt. Svaret jeg fikk da var: ..."Please note that you originally purchased the Euro targeted version of the app, however, now living in Norway, which is targeted with the US Dollars version of this app. As a result, you are not able to find your app. " Lenke til kommentar
DBM Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Noen som vet hvordan jeg legger inn kontaktene, epost og kalender i Google? Er i forbindelse med root og roms. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 1: er du helt sikker på at du brukte samme mail? 2: har du prøvd å se under "mine apps"? Edit: hvis ikke så tror jeg du må sende mail til support for market 1: Jeg har bare en gmail-konto 2: Ja Jeg finner ikke support adressen for market - hvor finner jeg den ? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) var ikke lett å finne nei, men jeg fant det her Deretter trykker du på "Market on my phone/device (Android 1.5-2.3)" Endret 3. juni 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå