Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål:

Jeg lastet ned en bok fra en tilfeldig nettside, som anbefalte at jeg brukte Aldiko som e-reader for å lese den. Etter å ha installert Aldiko, lastet jeg ned boken. Jeg fikk åpnet den, og kunne lese.

MEN: Senere når jeg ville lese, så fant jeg den ikke igjen. Jeg har lett overalt! Hvor kan den ha gjort av seg?

(Pålitelig nedlastingsside, altså.)

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er litt overrasket over hvor godt Desire holder stand mot konkurranse fra nye telefoner? Telefonen er vel nesten halvannet år gammel, men har fortsatt en av de beste skjermene på markedet. Den er fortsatt kjapp, den er godt skrudd sammen (ingen knirking og knarking i chassis, selv etter mange turer i bakken) og alt fungerer fortsatt knall. Filmer i HD og har godkjent kamera har den og.

DHD har rævva batteri, Incredible hadde skuffende lite nytt, og Nexus S var vel heller ikke mye å rope hurra for. Eneste telefonene som er merkbart bedre enn Desire nå er vel Arc og kommende SGS 2 og Sensation. De koster til gjengjeld cirka dobbelt så mye som Desire i skrivende stund.

Jeg elsker å bytte telefoner, og alltid ha det nyest, men jeg ser ennå ingen grunn til å bytte.

Jeg er imponert over gode gamle Desire.

Er også etter snart ett år fremdeles fornøyd med min Desire men skjermen holder ikke helt mål ute i dags/sollys. Så jeg kommer nok til å bytte ut min etterhvert med en 4" og mer lys-følsom skjerm. Men hvilken modell det vet jeg ikke ennå, har ikke hastverk :)

Lenke til kommentar

Et spørsmål:

Jeg lastet ned en bok fra en tilfeldig nettside, som anbefalte at jeg brukte Aldiko som e-reader for å lese den. Etter å ha installert Aldiko, lastet jeg ned boken. Jeg fikk åpnet den, og kunne lese.

MEN: Senere når jeg ville lese, så fant jeg den ikke igjen. Jeg har lett overalt! Hvor kan den ha gjort av seg?

Takker for svar.

Bruker også Aldiko.

Jeg vet ikke hva du har prøvd men...Åpne Aldiko > hjem (huset oppe til venstre) > sd card > finn der du lagra boka lokalt og prøv å åpne den da....

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Da ryker min Desire inn på verksted så snart jeg har Galaxy S2 på plass. Har hatt problemer med den siden jeg mottok den, men har ikke giddet å levere den inn før nå.

Problemene jeg har med telefonen er:

- Batteriet. Går i fra 12% til 0% på minuttet

- Sensoren i front som registrere om en holder telefonen inntil øret eller ikke er defekt

- Kameralampen er defekt

Får de orden på den går den i arv eller på finn.no. Blir uansett kjekt med noe nytt, selv om Galaxy S2 kanskje er litt i største laget for en telefon.

Lenke til kommentar

Et spørsmål:

Takker for svar.

Bruker også Aldiko.

Jeg vet ikke hva du har prøvd men...Åpne Aldiko > hjem (huset oppe til venstre) > sd card > finn der du lagra boka lokalt og prøv å åpne den da....

Det er det jeg har gjort, men den er ikke å finne. :(

Kan det være at den ble lagret på telefonminnet?

Finnes det muligheter for å lage en egen mappe som jeg kan tvinge mobilen til å legge alle nedlastinger i? Det hadde jo vært veldig greit....

Lenke til kommentar

Et spørsmål:

Takker for svar.

Bruker også Aldiko.

Det er det jeg har gjort, men den er ikke å finne. :(

Kan det være at den ble lagret på telefonminnet?

Finnes det muligheter for å lage en egen mappe som jeg kan tvinge mobilen til å legge alle nedlastinger i? Det hadde jo vært veldig greit....

Alle mine nedlastninger havner i mappen "Download" på minnekortet. Gjør ikke dine det....? Ellers har jeg laget meg en egen mappe som jeg kaller "eBooks" som jeg lagrer alle bøkene mine i.

Lenke til kommentar

Største dritten som finnes! Ikke meninga å trolle men... HTC? Seriøst? Lite minne, mange problemer, mange bugs, blir fort glovarm, elendig kamera og dårlig støtte for oppgraderinger og sånt! Hade bra Desire så fort jeg har anledning så selger jeg sjela til Apple!

Lenke til kommentar

Hvis du klattlader ofte, vil du også ha kortere batterilevetid.

Det var sånn før, ja. På nyere batterier skal det ikke ha noe å si om du lader litt nå og litt da. Heller ikke om du lader helt ut eller ikke.

Hade bra Desire så fort jeg har anledning så selger jeg sjela til Apple!

Jeg kondolerer. Men ikke klag til oss når du kommer bedende tilbake på dine knær og ber om tilgivelse for meningene dine.

Kos deg! Ser frem til å slippe innleggene dine her, som Jotun sa! :thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar

På nye batterier så er det faktisk stikk motsatt, klattlading er det beste....

Det verste man gjør er å lade telefonen lengst mulig ut for så å lade den helt opp.

Å lade den helt ut ca. én gang i måneden er bra for Litium-ionebatterier. Dette er med på å holde hele batteriet i funksjon. Ellers er klattelading helt fint. Det beste for batteriet er å ligge mest mulig rundt 60%. Et batteri som nesten alltid ligger på 100% vil leve kortere enn et som ligger mest på 60%.

Lenke til kommentar

Du skal aldri lade et mobilbatteri eller lignende av ny type helt ut. Noengang. Da har du mest sannsynlig ødelagt det eller skadet det.

Men skjønner at du selvsagt mener lade det så langt ut som ladelogikken i telefonen tillater deg. Da er man trygg. Men når du da skal lade den opp igjen, så er klattlading nok en gang beste måten å gjøre dette på :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...