kewell79 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Neppe telenor har den bekreftet 12 April Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette påvirker kanskje utsendelsen fra butikken til oss ;-P Avinor nattestenger flyplasser – påvirker fremsendingstid Lenke til kommentar
mroek Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Neppe telenor har den bekreftet 12 April Dessverre er det slik at det har vært mange "bekreftede" datoer på denne telefonen, så jeg har sluttet å tro på noe som helst. Jeg tror vi må vente enda lenger. Og det plager meg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Neppe telenor har den bekreftet 12 April Ingen kan bekrefte dette gjelder også Telenor, man kan forvente den 12 det har mange Chess, Tele2, Elprice etc men som skrevet ingen får den før noen andre og det er til alles interesse og få dette produktet inn fortest mulig.... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som vet om Desire/Android støtter Visual Voicemail, evt. via en app? Ja, det støttes. Det er visual voicemail til Android i USA, men vet ikke om noen programmer som virker med noen norske operatører. Er Navigon det beste eller? Når kjem tomtom? Kommer ann på hva du liker selv. Jeg foretrekker enn så lenge Sygic Mobile Maps, men det er litt smak og behag. CoPilot er også et alternativ. Noen som har prøvd Google sin turn-by-turn-navigasjon? Er vel bare i beta ennå, men skal være med som standard fra Android 2.0. Har prøvd den litt, men den virker enda bare i USA med mindre du laster ned en modifisert versjon fra xda-developers.com. Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette påvirker kanskje utsendelsen fra butikken til oss ;-P Avinor nattestenger flyplasser – påvirker fremsendingstid Fra artikkelen: I andre kvartal vil om lag 2,5 prosent av all A-post bli forsinket som følge av stengningene. Du skal med andre ord ha svært uflaks om nattestengt Flesland + Værnes påvirker leveringen fra nettbutikken til deg... dessuten gjelder dette kun Bergen + Trondheims-områdene. Jeg ønsker meg at nettbutikkene og distributøren snakket litt bedre sammen, og at nettbutikkene er litt flinkere til å oppdatere kundene sine med at infoen de sitter på inntil videre er usikker, da jeg ser det skaper forvirring for alle forumbrukere at nettbutikkene opererer med utrolig forskjellige estimerte datoer. Den eneste nettbutikken som får et glansbilde i boka er Elprice som er flinke til å kommunisere den informasjonen de sitter på. Som tidligere nevnt går jeg utfra at omtrent samtlige nettbutikker vil få disse telefonene levert til seg samtidig. Foreløpig ser jeg skeptisk på alle de estimerte datoene nettbutikkene opererer med, jeg gjetter på at det ikke sitter en dedikert HTC Desire-innkjøper på hver eneste nettbutikk som oppdaterer sidene sine med helt korrekt ETA til enhver tid basert på informasjon de får fra distributøren, som igjen venter info fra HTC. Den kommer når den kommer, synsing er jo gøy det, men lite nyttig. Og ja, det ser ut som vi må vente enda litt lenger enn den datoen som ligger ute nå.. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg kan ikke helt se vitsen med å bestille fra elprice sin nettbutikk når den vanlige butikken har akkurat samme pris? Da sparer en jo en del i frakt på å gå til butikken å handle? Lenke til kommentar
mroek Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Expansys har nå 100+ på lager. Edit: Men dette er EU-versjon, ikke Nordic. Endret 7. april 2010 av mroek Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Får denne gratis fra jobb om 3-4 dager. Gleder meg noe Enormt! Eller det stemmer bare om Dangaard (brightpoint) har rett dato på nett. Endret 7. april 2010 av frinder Lenke til kommentar
kolaf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Expansys har nå 100+ på lager. Edit: Men dette er EU-versjon, ikke Nordic. So is it worth ordering from here? All the regular Norwegian sales procedures are in effect, right? Lenke til kommentar
kolaf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Expansys har nå 100+ på lager. Edit: Men dette er EU-versjon, ikke Nordic. So is it worth ordering from here? All the regular Norwegian sales procedures are in effect, right? I just called them, they have 419 pre-orders and have received 500 handsets. European shopping rules apply, not Norwegian. Edit: a good description of the French consumer rights: http://www.brittany-internet.com/BrittanyNews/ConsumerRightsFrance/tabid/169/Default.aspx In short, they have two years reklamasjonsrett, and I believe HTC has a two year guarantee. Endret 7. april 2010 av kolaf Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg kan ikke helt se vitsen med å bestille fra elprice sin nettbutikk når den vanlige butikken har akkurat samme pris? Da sparer en jo en del i frakt på å gå til butikken å handle? Ikke alltid det er slik, jeg jobber selv på Expert og der er det samme pris på nett, men frakt er inkludert i prisen der. Så det blir nett det samme uansett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ser noen av dere vurderer 32G minnekort, hvorfor vurderer dere spåpass mye plass egentlig? (mtp at blant annet programmer lagres i ROM og ikke på minnekortet) Skal ta mye bilder / mye musikk på for å spise såpass med plas.. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ser ut til at det ikke bare er Norge som er rammet av forsinkelser av de ulåste telefonene. I følge Androidcommunity er levering av de ulåste britiske telefonene blitt utsatt fra idag til tirsdag. Når det kommer til minnekortene, skulle jeg også ha hatt 32 GB. Kommer fra en ipod med samme lagringsplass, og synes 32 GB er nok til å få et omfattende og variert musikkbibliotek i lommen. Med tanke på at telefonen også skal brukes til videoer, podcaster og andre ting vil 16 GB plutselig bli litt i minste laget. Synes det likevel ikke er verdt å 10-doble prisen for en dobling av kapasiteten. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Etter å ha hatt HTC Dream, og nå HTC Hero kan jeg jo komme med at stort minnekort er greit, men tenk mer på hastigheten på minnekortet enn plassen. Om du "rooter" telefonen din kan du bruke apps2sd(legge programmene inn på SDkortet) ved hjelp av en linuxpartisjon og no småhacks, og med et raskt minnekort da, merker du stor forskjell. Du kan også få diverse cacher over på minnekort. Når det gjelder hva jeg har på minnekortet ellers er det jo bilder, musikk i form av spotify cache og offline lister, backup(leker man mye med telefonen er det greit å bruke et program for å ta backup av oppsett og programmer) og småting som ringetoner osv... Av og til en film også, greit å ha noe å se på når man sitter på tog f.eks Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da har telenor hoppet fra bekreftet 12.4 til 14.4 Moobi har nå (fortsatt) ubekreftet, men nå er den hoppet også fra 12 til 14 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ser Netcom nå også har satt dato til 14.4... Håper vi får den før neste helg! Lenke til kommentar
havarha Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei, Takk for din henvendelse. Desire er bekreftet inn til hovedlageret vårt den 14.04.10 og vil da komme til nettbutikken vår ca en uke etter det. Telefonene sendes da ut fortløpende. Med vennlig hilsen Karianne Chess Kundeservice Det var jo ikke det svaret jeg hadde lyst på... Høres unødvendig ineffektivt ut at de må sendes til Chess først, så til Moobi, så til kunde. Jaja, da blir det vel 2 uker+ til med kjip venting da... Lenke til kommentar
mroek Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tipper dette betyr at leveransen nå er på vei ut døra hos HTC, og at de første telefonene når norske kunder helt i slutten av neste uke. @Eisim: Høres dette sannsynlig ut? Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 @mroek Det høres hvertfall ikke helt usannsynlig ut Jeg gir en lyd når jeg tror/vet at nettbutikkenes estimat høres sannsynlig ut.. det kan nok hende at de akkurat nå vet mer enn meg, og det er jo sånn det egentlig skal være.. Men jeg håper virkelig jeg slipper å vente enda 1 uke på at dette skal få flyttet på seg innad i Norge slik Chess estimerer? Det høres for merkelig ut at den norske htc-distributøren leverer til operatørene, og at operatørene etter det må flytte godset til Moobi som håndterer leveringene/salget i nettbutikkene.. det nekter jeg å tro er tilfelle? Gud? Har du svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå