Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Er det noen som har noen erfaringer med "headset adapter" for HTC Desire?

Tenker på en slags fjernkontroll som jeg plugger i telefonen, og som jeg plugger mine egne plugger inn i etterpå.

Hvor jeg kan pause/skite sang/ ta telefon ifra.

Lenke til kommentar

Hei

Er det noen som har noen erfaringer med "headset adapter" for HTC Desire?

Tenker på en slags fjernkontroll som jeg plugger i telefonen, og som jeg plugger mine egne plugger inn i etterpå.

Hvor jeg kan pause/skite sang/ ta telefon ifra.

+1!

Ser etter dette jeg også!

EDIT:

tror egentlig jeg fant det nå... denne skulle funke

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Mic adapter med knapp vil fungere slik:

#Telefonen ringer: Enkelt trykk - besvare call

#I samtale : Enkelt trykk - avslutte call

#Ved standby: Enkelt trykk - start stock music player fra siste stoppede lokasjon/låt

#Ved music playback: Enkelt trykk - pause spillende track

#Ved music playback: Dobbelt trykk - skip til neste track.

Lenke til kommentar

Et par spørsmål:

1) Jeg har brukt Handscent til SMS siden jeg fikk telefon på release, men nå har de forandret tastaturet!? Den har ikke noe særlig til ordbok lengre, den husker ikke norske bokstaver, så hver gang jeg skal skrive æøå så må jeg gjøre det manuelt.. f å r, og holde inne a-en for å.. skrev jeg "far" før, så kom nå i det minste "får" opp som alternativ.. noen som vet noe om dette!? For, dette kan jeg ikke ha.. :(

2) Jeg har en rootet versjon, med LeeDroid.. det er lenge siden nå, men jeg blir ofte minnet på om en systemoppdatering.. jeg har valgt å IKKE installere den.. men, kan jeg trygt gjøre det, eller skal jeg holde meg unna!?

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar

Og prisen er 99,- pr mnd. Verdt hver krone.

DET KAN JEG SKRIVE UNDER PÅ!

Men man har jo gjerne spotify premium for å bruke den på PCen. Det at man syncer playlist via Wi-Fi er jo bare en utrolig bonus. Det er for meg utrolig eksepsjonelt når jeg plugger AUXen inn i Spellern på bilen eller stikker på party og gjør det samma der.

Men kanskje det aller beste er at med spotify oppdager du ny musikk, mens du også finner de gamle du husker og har leita etter.

Lenke til kommentar

Et par spørsmål:

1) Jeg har brukt Handscent til SMS siden jeg fikk telefon på release, men nå har de forandret tastaturet!? Den har ikke noe særlig til ordbok lengre, den husker ikke norske bokstaver, så hver gang jeg skal skrive æøå så må jeg gjøre det manuelt.. f å r, og holde inne a-en for å.. skrev jeg "far" før, så kom nå i det minste "får" opp som alternativ.. noen som vet noe om dette!? For, dette kan jeg ikke ha.. :(

2) Jeg har en rootet versjon, med LeeDroid.. det er lenge siden nå, men jeg blir ofte minnet på om en systemoppdatering.. jeg har valgt å IKKE installere den.. men, kan jeg trygt gjøre det, eller skal jeg holde meg unna!?

Takk for all hjelp! :)

1 : Har du skiftet tastatur på telefonen. Handsent har ikke noe med ordlisten å gjøre.

2 : Du skal IKKE ta den systemoppdatringen. Bare skru av sjekk etter oppdatering. Du må gå inn å manuelt legge inn en nyere versjon viss du vil ha det. 2.4.1 er vel den siste som er ute. Selv har jeg 2.3D og den funker fint. Er også ute en 3.0 versjon med gingerbread men den er ikke helt stabil enda etter det jeg har sett.

2.4.1 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=768703&

3.0.3 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1038195

Endret av Daniel.h
Lenke til kommentar

Har nettopp fått meg HTC Desire, er det noen oppdateringer jeg bør installere? Og hva er egentlig Gingerbread?

Spm.: Er det meningen at det skal ta en veldig god stund før spillelistene i offline blir syncet? (Spotify)

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

Har nettopp fått meg HTC Desire, er det noen oppdateringer jeg bør installere? Og hva er egentlig Gingerbread?

Spm.: Er det meningen at det skal ta en veldig god stund før spillelistene i offline blir syncet? (Spotify)

Den sier selv fra om oppdateringer. Gingerbread er nyeste versjon av Android, men har ikke kommet til Desire ennå. Antas å komme i mai.

Synking av offline spillelister med spotify kan ta tid ja.

Lenke til kommentar

Heisann, fikk HTC Desire i dag. :new_woot: Har nå satt den opp med de innstillingene OneCall har på sine websider, men har ikke 3G ikon på statuslinjen i homescreen.

Brukte disse instillingene:

Android Oppsett

Skal det være slik?

Edit når jeg bruker presettet som var på telefonen får jeg 3G, men sånn kan det vel ikke være?

Endret av RastaXP
Lenke til kommentar

Yes, ser ut som du kanskje har rett. Har skrudd av roaming etc. så det store pengesluket blir det nok neppe uansett.

:thumbup:

Er det noen som vet om noe godt program for podcasts. Har endel podcasts på iTunes. Har prøvd å synce over med doubleTwist men det var ingen god løsning. Ble bare rotete. På gamle iPod Touch sorterte den podcasts på en utmerket måte. Den viste hvor langt du hadde hørt, satt bokmerker, og merket de man hadde hørt ferdig som avspilt, i tillegg til autoupdate av nye podcasts som kom.

Er det noe like bra for Android, evt en bedre måte å få podcasts fra iTunes over til telefonen? Er intressert i P4's Misjonen.

Lenke til kommentar

Drit i iTunes, last dem ned rett på telefonen. Hva skal duy med et crappy datamaskinprogram for å få filer over på telefonen? :p

Med mindre du hører på podcast på pc-en og mobilen om hverandre, og er avhengig av å ha total sync, synes jeg det er en mye bedre løsning. De fleste podcastprogrammene kan stilles inn til å laste ned podcasts automatisk til gitte tidspunkt. Da jeg hørte mer på podcasts lastet telefonen ned podcasts hver natt, foutsatt at telefonen ladet og hadde wfi-dekning. Virkelig enkelt og smertefritt.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Min Desire begynner å slite med batteriet.

Et batteri skal vare i to år før det blir veldig merkbart dårligere. I ditt tilfelle vil jeg si at det er en reklamasjonssak. Ta det opp med butikken, ta med kopi av dette. Du har rett til å reklamere når du har fått en vare som ikke har alminnelig forventet kvalitet. Det har ikke batteriet når det er blitt dårlig etter så kort tid (Desire ble lansert for ett år siden, så legger til grunn at du kjøpte varen for maks ett år siden).

Endret av twb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...