Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en urootet 2.2. Er det mulig å lagre info i apps, som f.eks. framgangen i angry birds før man starter med unrevoked?

 

Folk svarer i hytt og pine her. Det du trenger å vite, er at telefonen fremstår som uforandret etter rooting med Unrevoked, bortsett fra at du har fått en superbruker-app.

Og at man ikke kan installere de offisielle oppdateringene etterpå.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en brukt ulåst HTC desire som jeg skal legge inn Redux på, og ville bare spørre her for å være sikker på at jeg har forstått det riktig:

 

#1 roote tlf - Unrevoked 3.21

 

#2 slette alt ved å gjøre hva?

 

#3 legge inn ROM manager fra marked

 

#4 i ROM manager -> last inn recovery-clockwork-3.0.0.5-bravo.img fra minnekort

 

#5 reboote inn i "recovery" laste redux.zip fra minnekort.

 

 

Riktig?

Lenke til kommentar

du må også endre på driveren til telefonen og avsintalere htc sync.

 

bra guide finner du HER ;)

 

 

Jeg bruker en pc som aldri har hatt HTC programvaren før, og jeg leste en gammel guide som sa at man måtte først installere HTC sync - så avinstallere det. Og jeg har lest en nyere guide som ikke nevner dette i det hele tatt, men bare at om man har HTC sync så skal det vekk. Hva er riktig? Må jeg inst. så avinst. HTC sync ?

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en brukt ulåst HTC desire som jeg skal legge inn Redux på, og ville bare spørre her for å være sikker på at jeg har forstått det riktig:

 

#1 roote tlf - Unrevoked 3.21

 

#2 slette alt ved å gjøre hva?

 

#3 legge inn ROM manager fra marked

 

#4 i ROM manager -> last inn recovery-clockwork-3.0.0.5-bravo.img fra minnekort

 

#5 reboote inn i "recovery" laste redux.zip fra minnekort.

 

 

Riktig?

 

 

Fikk egentlig det aller meste til å fungere sålangt, bortsett fra WLAN. Når jeg søker etter nettverk så finner den ingenting, og den klarer heller ikke koble seg opp når jeg legger inn SSID/code manuelt. Sikkert en standard feil - noen andre som fikk dette?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle sjekke ut Redux siden cyanogenmod har vist seg å være litt for ustabil !

 

Hvordan er det jeg går fram for å synce kontaktene mine med google kontoen min ? Husker å ha lest noe om det tidligere her inne, digg å slippe det simkort surret ! :-)

 

Følger google aps'ene med Redux eller må det installeres etterpå ? Noen som evnt har en link ?

 

Takker

Lenke til kommentar

klip

 

 

Fikk wlan til å funke hjemme hos meg , sikkert noe fokket med muttns wlan...

 

Hva er forskjellen på følgende innstillinger:

Data aktivert - aktiver datatilgang i mobilnettverk

Dataraming - koble til datatjenester ved roaming

 

Og hvor setter man instillinger til kamera, som feks oppløsning på stillbilde og video.

Lenke til kommentar

Roaming saken stopper mobildata når man "roamer". Dvs bruker andre sitt nett, mest aktuelt i utlandet, men og ved visse norske leverandører som har delvis sitt eget nett og delvis f.eks telenor sitt nett. Da vil man roame når man er i Telenor sitt nett.

 

Vet ikke om du snakker om en spesiell rom nå, men vanligvis gjøres innstillingene inne i kamera appen. Menu knappen er et stikkord i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...