Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Hva er den beste custom 2.3 rommen til HTC Desire?

Tar også gjerne imot linker til gode how to guider for rooting osv. :D

Klart å miste minnekortet har jeg også gjort. Er det noe som har ett til overs som ønsker å kvitte seg med den så si i fra :)

Redux, CyanogenMOD, GingerVillain og Oxygen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tester jeg Redux før jeg slår meg til ro. Da kan endelig iPhonen få seg en tur på verksted. Ett toalettbesøk endte med senskader :p

Nå husker jeg hvorfor jeg bytter mobil 1-2-3 ganger i året, det er morsomt å tweake, modde osv osv. Får bare håpe jeg blir fornøyd med Desiren med en clean 2.3.3 android i stedet for HTC sense greia.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har skrevet her, men nå har koseklumpen min klart å komme i trassalderen. Har i det siste slitt med 2 store problemer:

1: Reboot loop. Jeg kan surfe, eller gjøre ingenting og plutselig så restarter mobilen seg. Når jeg først kommer til homescreen igjen så skjer det samme atter en gang. Av og til så hjelper det å ta ut batteriet og starte mobilen (kontra restartinga som skjer), men andre ganger er det bare flaks / ukjente årsaker til at jeg får den på. Den kan reboote seg selv i det uendelige til den endelig får fotfeste.

2. Elendig signal fra Netcom. Det skjedde også rimelig plutselig, kan ikke huske noen endringer som kunne ha satt i gang denne onde sirkelen. Har ofte -1 til 0 i signal på steder hvor jeg har hatt fullt før. Veldig irriterende å få en 10-12 tapte anrop og meldinger i større sendinger.

Lenke til kommentar

prøvde å flashe et tilleg til redux, så jeg skulle få mer plass til apps på telefonen å nå fungerer ikke wifi.

telefonen finner nettverk, men klarer ikke og koble seg til noen.

har prøvd å flashe tilbake til backup, reinstalere redux of flashe annet rom (cyanogenmod7 6,1) wifi fungerer ikke på noen av de.

forslag?

Endret av mellow_d
Lenke til kommentar

Ser at mange anbefaler Redux til Desire, atm har jeg Oxygen og er ganske fornøyd med det, men kan noen forklare meg forskjellene på Oxygen og Redux?

Jeg synes at Oxygen har utmerket batterilevetid, mye bedere enn unrooted telefon med 2.2 android.

og hvis jeg skal gå over til redux; kan jeg få alle apps i en backup uten at jeg trenger å reinstallere alt? Prøvde med nandroid men hvis jeg restorer nandroid så restores telefonen også til det ROM'et jeg hadde da jeg utførte nandroiden.

takk hvis noen tar seg tid til å svare :>

Lenke til kommentar

Ser at mange anbefaler Redux til Desire, atm har jeg Oxygen og er ganske fornøyd med det, men kan noen forklare meg forskjellene på Oxygen og Redux?

Jeg synes at Oxygen har utmerket batterilevetid, mye bedere enn unrooted telefon med 2.2 android.

og hvis jeg skal gå over til redux; kan jeg få alle apps i en backup uten at jeg trenger å reinstallere alt? Prøvde med nandroid men hvis jeg restorer nandroid så restores telefonen også til det ROM'et jeg hadde da jeg utførte nandroiden.

takk hvis noen tar seg tid til å svare :>

Last ned MyBackup. Det er verdt å kjøpe Pro versjonen btw :>. Redux er mye smoothere og lagg fri.

Lenke til kommentar

Har en urootet 2.2. Er det mulig å lagre info i apps, som f.eks. framgangen i angry birds før man starter med unrevoked?

Folk svarer i hytt og pine her. Det du trenger å vite, er at telefonen fremstår som uforandret etter rooting med Unrevoked, bortsett fra at du har fått en superbruker-app. DERETTER kan du installere backupprogrammer som bevarer programdata. Dette er nødvendig hvis du vil installere en ny ROM, noe som vanligvis medfører at telefonens internminne blir komplett slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...