Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Har prøvd å slette cache, oppdateringer til marked og alt...

Prøvd å logge inn og ut på gtalk...

reboot av tlf...

 

det som skjer:

Når jeg trykker på last end på en app, står det i 0.5 sekundet nedlastingsikonet i statusfeltet øverst.

Men ingenting skjer :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slet faktisk med samme problemet med market i går kveld, men nå funker det. Prøvde litt forskjellig som å slette cashe, avinstallere oppdateringer og logge av google talk, men når jeg restartet etter det funket det. Har oxygen med 2.3.

 

Desire får vel 2.3 offisielt rundt april.

Lenke til kommentar

Hmm har ingen kortleser som tar så små kort ;o Eller jeg har en kortleser her far bypass.no men tror ikke den tar sånn type kort. Tror ikke det funker og koble desiren til pcn gjennom usb for så og prøve og oppheve den derifra. Men er ikke helt sikker på det da enda.

Har du $ 1,18 til overs, så anbefaler jeg deg å kjøpe en adapter micro sd -> usb. Løser ikke det umiddelbare problemet (tar litt tid å sendes til Norge), men da har du til neste gang. Anbefales på det varmeste :)

 

Hm dette betyr vel egentlig at minnekortet mitt har blitt korrupt gjør det ikke? Siden det plutselig har blitt skrivebeskyttet og at jeg da ikke kan oppheve den selv. Selve innholdet på koret funker på telefonen, men får ikke lagret nye ting der, som bilder osv.. Får den heller ikke vist på pcn når jeg kobler den til der. Får vel se meg etter ett nytt minnekort da tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Hmm ser ut som om jeg kan ha løst problemet nå faktisk ;D Fikk koblet den opp mot pcn og tokk da og kopierte alt derifra over til pcn. Så fikk etter det formatert minnekortet :D Så nå får jeg bare kopiere all musikken tilbake igjen :p Alt det andre lar jeg faktisk bare bli igjen, da det ikke er så viktig.

Lenke til kommentar

Hva er den beste custom 2.3 rommen til HTC Desire?

Tar også gjerne imot linker til gode how to guider for rooting osv. :D

 

Klart å miste minnekortet har jeg også gjort. Er det noe som har ett til overs som ønsker å kvitte seg med den så si i fra :)

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Jeg fulgte denne unrevoked

Rask og enkelt.

 

for å flashe nytt rom for første gang leste jeg meg bare opp her theunlockr

 

det tok ca 15 min å roote å flashe første rom i går, prøvde litt forskjellige men endte opp med Redux som så mange her anbefalte, den er rask stabil og har masse custom muligheter!

 

foresten, støtter redux overkolkking/underklokking som denkommer, eller må jeg flashe en ny kernel? ser at det ligger cpu settings under instillinger.

Endret av mellow_d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...