LeChock Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har prøvd å slette cache, oppdateringer til marked og alt... Prøvd å logge inn og ut på gtalk... reboot av tlf... det som skjer: Når jeg trykker på last end på en app, står det i 0.5 sekundet nedlastingsikonet i statusfeltet øverst. Men ingenting skjer Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Når kommer android 2.3 til HTC Desire egentlig? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Slet faktisk med samme problemet med market i går kveld, men nå funker det. Prøvde litt forskjellig som å slette cashe, avinstallere oppdateringer og logge av google talk, men når jeg restartet etter det funket det. Har oxygen med 2.3. Desire får vel 2.3 offisielt rundt april. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hmm har ingen kortleser som tar så små kort ;o Eller jeg har en kortleser her far bypass.no men tror ikke den tar sånn type kort. Tror ikke det funker og koble desiren til pcn gjennom usb for så og prøve og oppheve den derifra. Men er ikke helt sikker på det da enda. Har du $ 1,18 til overs, så anbefaler jeg deg å kjøpe en adapter micro sd -> usb. Løser ikke det umiddelbare problemet (tar litt tid å sendes til Norge), men da har du til neste gang. Anbefales på det varmeste Hm dette betyr vel egentlig at minnekortet mitt har blitt korrupt gjør det ikke? Siden det plutselig har blitt skrivebeskyttet og at jeg da ikke kan oppheve den selv. Selve innholdet på koret funker på telefonen, men får ikke lagret nye ting der, som bilder osv.. Får den heller ikke vist på pcn når jeg kobler den til der. Får vel se meg etter ett nytt minnekort da tenker jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror eg ville prøvd en formatering først eg. Clas ohlson i nærheten? Der har de sånne adaptere. Koster en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hmm ser ut som om jeg kan ha løst problemet nå faktisk ;D Fikk koblet den opp mot pcn og tokk da og kopierte alt derifra over til pcn. Så fikk etter det formatert minnekortet Så nå får jeg bare kopiere all musikken tilbake igjen Alt det andre lar jeg faktisk bare bli igjen, da det ikke er så viktig. Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Bare et tips: rss adressen finner du på nrk.no/podkast eller noe. Den legger du inn i subscriptions. Da kan du laste ned gamle RR og ha liggende på mobilen. KNIPS KNIPS KNIPS funker som gull, hørt på 5 episoder på jobben i dag Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er egentlig Htc Sense? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva er egentlig Htc Sense? Du kan lese mer om det Her Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så det er sjølve menyen osv? Har ikke Samsung og andre Android mobiler samme meny opplegg da? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Nope. HTC Sense er "Skallet". Derfor vi ikke har 2.3 på vår desire enda... HTC må modifisere updaten slik at det passer sense skallet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Blir vel strengt tatt mer korrekt å si at de må bygge om sense sånn at det passer updaten... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Min Desire blir snart pensjonert til fordel for en Desire HD Jeg takker for samværet, og som min første HTC-telefon gjør den at jeg nå ikke kan se for meg å bruke en annen type mobil (før dette var jeg Samsung-freak, men Galaxy Spica ødela det litt). Takk for alt, kjære Desire. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Andre med Oxygen 2.0.1 som opplever at Scandinavian Keyboard slutter å fungere hvis man flytter programmet til minnekortet? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Andre med Oxygen 2.0.1 som opplever at Scandinavian Keyboard slutter å fungere hvis man flytter programmet til minnekortet? Det gjør den vel uansett hvilken ROM man bruker? Trodde det var det samme med keyboards som med widgets. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Går det an å få telefonen til å ikke si ifra så ofte om at den har dårlig batteri? Skal vedde på de siste 10% batteri blir brukt kun til å informere meg om det.. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Andre med Oxygen 2.0.1 som opplever at Scandinavian Keyboard slutter å fungere hvis man flytter programmet til minnekortet? Det gjør den vel uansett hvilken ROM man bruker? Trodde det var det samme med keyboards som med widgets. hm, du har sikkert rett Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hva er den beste custom 2.3 rommen til HTC Desire? Tar også gjerne imot linker til gode how to guider for rooting osv. Klart å miste minnekortet har jeg også gjort. Er det noe som har ett til overs som ønsker å kvitte seg med den så si i fra Endret 19. mars 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg fulgte denne unrevoked Rask og enkelt. for å flashe nytt rom for første gang leste jeg meg bare opp her theunlockr det tok ca 15 min å roote å flashe første rom i går, prøvde litt forskjellige men endte opp med Redux som så mange her anbefalte, den er rask stabil og har masse custom muligheter! foresten, støtter redux overkolkking/underklokking som denkommer, eller må jeg flashe en ny kernel? ser at det ligger cpu settings under instillinger. Endret 19. mars 2011 av mellow_d Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Yes fikk det greit til. Innstallerer Oxygen 2.0.1 nå. Hva har folket erfaring med at er den beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå