Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite problem som provoserer meg, og lurer på om noen av dere kan hjelpe;

 

Når jeg logger meg på nettet, feks får å sjekke nettsider, nyheter apps, eller hva som helst opplever jeg at jeg automatisk blir logget på Facebookchatten. Og da snakker folk til meg, ofte uten at jeg ser det. Og om jeg ser det er det uansett svært sjeldent jeg har lyst å chatte via telefonen. Noen som har en fix på dette, slik at jeg slipper å logge meg uønsket inn på chatten hele tiden?

Lenke til kommentar

Har et lite problem som provoserer meg, og lurer på om noen av dere kan hjelpe;

 

Når jeg logger meg på nettet, feks får å sjekke nettsider, nyheter apps, eller hva som helst opplever jeg at jeg automatisk blir logget på Facebookchatten. Og da snakker folk til meg, ofte uten at jeg ser det. Og om jeg ser det er det uansett svært sjeldent jeg har lyst å chatte via telefonen. Noen som har en fix på dette, slik at jeg slipper å logge meg uønsket inn på chatten hele tiden?

tror det er facebook appen din som går i bakgrunnen. du kan slå av chat i innstillinger i facebook appen

Lenke til kommentar

Har fått ett litt merkelig problem på HTC Desire'n min med minnekortet. Det kommer opp: "Montert skrivebeskyttet: SD-kortet har oppdaget et uventet problem. Trykk... Så jeg kan ikke lengre ta bilder osv eller legge ting over på minnekortet siden det plutselig har har blitt skrivebeskyttet ;O Da det ikke var sånn selv, og nei det er ingen bryter greie på micro kortet som jeg har kommet borti. Da kortet er så lite at det ikke er plass til noe sånt der :p Så noe tips til hjelp eller åssen jeg kan få opphevet denne skrivebeskyttelsen? Har slått av telefonen og tatt ut kortet for så og sette deg inn igjen, men det hjalp ikke stort da det forsatt er skrivebeskyttet :(

 

 

 

 

Andre her som har hatt samme problem? ;)

 

 

Lenke til kommentar

Har fått ett litt merkelig problem på HTC Desire'n min med minnekortet. Det kommer opp: "Montert skrivebeskyttet: SD-kortet har oppdaget et uventet problem. Trykk... Så jeg kan ikke lengre ta bilder osv eller legge ting over på minnekortet siden det plutselig har har blitt skrivebeskyttet ;O Da det ikke var sånn selv, og nei det er ingen bryter greie på micro kortet som jeg har kommet borti. Da kortet er så lite at det ikke er plass til noe sånt der :p Så noe tips til hjelp eller åssen jeg kan få opphevet denne skrivebeskyttelsen? Har slått av telefonen og tatt ut kortet for så og sette deg inn igjen, men det hjalp ikke stort da det forsatt er skrivebeskyttet :(

 

 

 

 

Andre her som har hatt samme problem? ;)

har ikke hatt det problemet, men har du prøvd å sette det inn i en pc og oppheve skrivebeskyttelsen?

Lenke til kommentar

Hmm har ingen kortleser som tar så små kort ;o Eller jeg har en kortleser her far bypass.no men tror ikke den tar sånn type kort. Tror ikke det funker og koble desiren til pcn gjennom usb for så og prøve og oppheve den derifra. Men er ikke helt sikker på det da enda.

Lenke til kommentar

Hmm har ingen kortleser som tar så små kort ;o Eller jeg har en kortleser her far bypass.no men tror ikke den tar sånn type kort. Tror ikke det funker og koble desiren til pcn gjennom usb for så og prøve og oppheve den derifra. Men er ikke helt sikker på det da enda.

har lest om noen som hadde dette problemet, men husker ikke hvor.

der funket det ikke å koble til telefonen via usb. alternativene blir å skaffe en microSD->SD overgang, eller formatere kortet fra telefonen.

Lenke til kommentar

Ser nå faktisk at telefonen bare er markert som en flyttbar disk når jeg kobler den til usb på pc'n, Så får ikke tilgang til minnekortet derfra heller ;O Merkelig at det skulle skje sånn, aldri hatt noe problem med dette her før liksom... Får ikke formatert kortet heller gjennom telefonen det det formater feltet er markert grått. Skulle godt an og sjekket innstillingene til minnekortet gjennom telefonen.

Lenke til kommentar

Hmm har ingen kortleser som tar så små kort ;o Eller jeg har en kortleser her far bypass.no men tror ikke den tar sånn type kort. Tror ikke det funker og koble desiren til pcn gjennom usb for så og prøve og oppheve den derifra. Men er ikke helt sikker på det da enda.

Har du $ 1,18 til overs, så anbefaler jeg deg å kjøpe en adapter micro sd -> usb. Løser ikke det umiddelbare problemet (tar litt tid å sendes til Norge), men da har du til neste gang. Anbefales på det varmeste :)

Lenke til kommentar

Så det er ingen har her som har vært borti noe lignende greier? Enten gjennom mobil eller cameraer, da det ofte er samme type minnekort som blir brukt i cameraer også. Uansett ingen som har litt peil på og oppheve denne skrivebeskyttelsen? Har prøvd og søkt litt rundt på google, men ikke mye svar og finne der heller om problemet ;/

Lenke til kommentar

Questionare!

 

Når jeg prøver å laste ned apps fra marked, forsvinner den bare :( Starter ikke nedlasting en gang :( noen vært borti?

OG

 

 

Min htc desire er roota og lagt inn LeeDroid + S-off. Før var oppstartstiden (der hvor JOKER`n står med S-off - Why so seroius logoen) OK lang (type 15-20 sec før den startet opp).

MEN, nå har den blitt 2-3-5 minutt? What have happend? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...