Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg får lagt inn norsk ordliste i siste Cyanogenmod rc 'en? Får norsk tastur, men ingen ordliste...kun når jeg har på engelsk at det er ordliste

Jeg fikset det ved å bruke denne: denne oppskriften. Da beholder du Gingerbread-keyboardet. Funker som fjell på Redux :)

Installerte apken, men hvordan får jeg liv i ordlisten?

 

EDIT: Nevermind, fikk det til med litt roting :D

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg sliter med internminnet som mange andre. Har lastet ned mange forskjellige apps og legger så mange jeg klarer over på SD kortet. Imidlertid stanger jeg hele tiden hodet i taket. Har dere noe triks for å frigjøre mer minne. Har sletter huriglager, meldinger, m.m, men det hjelper så lite.

 

Jeg har egentlig ikke så lyst til å roote telefonen, men hva tjener jeg på å gjøre det hvis jeg legger inn en av de beste ROMene?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg sliter med internminnet som mange andre. Har lastet ned mange forskjellige apps og legger så mange jeg klarer over på SD kortet. Imidlertid stanger jeg hele tiden hodet i taket. Har dere noe triks for å frigjøre mer minne. Har sletter huriglager, meldinger, m.m, men det hjelper så lite.

 

Jeg har egentlig ikke så lyst til å roote telefonen, men hva tjener jeg på å gjøre det hvis jeg legger inn en av de beste ROMene?

 

Jeg har rootet min, lagt inn s-off og partisjonert hele telefonen på nytt, noe som gjør at jeg får mye større plass til programmer. Og så kan du legge inn Oxygen eller Redux.

 

Gjøres i denne rekkefølgen:

1. Roote telefonen

2. S-off

3. Skifte hboot

4. Legge inn ny rom

 

All nødvendig informasjon finner du her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628

Lenke til kommentar

Hvilken app burde jeg bruke for å få facebook kontakter synket med kontakter på tlf? Bruker cyanogenmod. Så den facebook for android app 'en på market hadde fått en del dårlig reviews

SyncMyPix

 

Den funka ikke i det hele tatt...ingenting stemte! Finnes det ikke en facebook app som htc sende hadde?

Lenke til kommentar

Hvilken app burde jeg bruke for å få facebook kontakter synket med kontakter på tlf? Bruker cyanogenmod. Så den facebook for android app 'en på market hadde fått en del dårlig reviews

SyncMyPix

 

Den funka ikke i det hele tatt...ingenting stemte! Finnes det ikke en facebook app som htc sende hadde?

 

Det funker kun til bilder, av en eller annen grunn så leste jeg at du kun skulle synke bildene. Da vet jeg ikke!

Lenke til kommentar

Hei. Har problemer med batteriet mitt, og har fått "beskjed" fra HTC som å gjøre en test. Da trenger jeg fabrikktilbakestilling først. Hva mister jeg da på telefonen? Meldinger? Mailer? Telefonnummer osv?

 

Skal teste batteriet, og har fått en oppskrift jeg skal følge. Men vil gjerne ha minst mulig jobb å gjøre etter denne testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...