learntofly Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan får jeg den norske ordlisten til å fungere skikkelig på redux? Forslagene "overstyrer" ikke, de kommer bare opp bak. I tillegg er det veldig mye rare forslag Virker som om den har henta inn ord fra telefonlisten min osv. Du finner løsningen her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=911401 Fungerer finfint på min Desire med Redux Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg får lagt inn norsk ordliste i siste Cyanogenmod rc 'en? Får norsk tastur, men ingen ordliste...kun når jeg har på engelsk at det er ordliste Jeg fikset det ved å bruke denne: denne oppskriften. Da beholder du Gingerbread-keyboardet. Funker som fjell på Redux Installerte apken, men hvordan får jeg liv i ordlisten? EDIT: Nevermind, fikk det til med litt roting Endret 8. mars 2011 av Haansi Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal roote min for første gang nå, noen som har tips til Rom jeg kan legge inn? er lei sense som er ustabil som fanden Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg anbefaler som flere her Redux rom'en Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg stemmer og på Redux Kjapp og elegant! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=896213 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen grunn for meg å bytte til Redux framfor Oxygen? Noen som har prøvd begge? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tror ikke det er noe poeng med flac på en mobil. Får du så bra lyd fra mobilen? Sikkert ikke, men FLACebo-effekten er nok helt rå! 5 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Noen grunn for meg å bytte til Redux framfor Oxygen? Noen som har prøvd begge? MYE smoothere og HELT lagfri med launcher pro. Har ikke prøvd stock launcheren, så skal ikke uttale meg så mye om den. Edit: Og den er basert på Oxygen. Endret 8. mars 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg sliter med internminnet som mange andre. Har lastet ned mange forskjellige apps og legger så mange jeg klarer over på SD kortet. Imidlertid stanger jeg hele tiden hodet i taket. Har dere noe triks for å frigjøre mer minne. Har sletter huriglager, meldinger, m.m, men det hjelper så lite. Jeg har egentlig ikke så lyst til å roote telefonen, men hva tjener jeg på å gjøre det hvis jeg legger inn en av de beste ROMene? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvilken app burde jeg bruke for å få facebook kontakter synket med kontakter på tlf? Bruker cyanogenmod. Så den facebook for android app 'en på market hadde fått en del dårlig reviews Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvilken app burde jeg bruke for å få facebook kontakter synket med kontakter på tlf? Bruker cyanogenmod. Så den facebook for android app 'en på market hadde fått en del dårlig reviews SyncMyPix Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg sliter med internminnet som mange andre. Har lastet ned mange forskjellige apps og legger så mange jeg klarer over på SD kortet. Imidlertid stanger jeg hele tiden hodet i taket. Har dere noe triks for å frigjøre mer minne. Har sletter huriglager, meldinger, m.m, men det hjelper så lite. Jeg har egentlig ikke så lyst til å roote telefonen, men hva tjener jeg på å gjøre det hvis jeg legger inn en av de beste ROMene? Jeg har rootet min, lagt inn s-off og partisjonert hele telefonen på nytt, noe som gjør at jeg får mye større plass til programmer. Og så kan du legge inn Oxygen eller Redux. Gjøres i denne rekkefølgen: 1. Roote telefonen 2. S-off 3. Skifte hboot 4. Legge inn ny rom All nødvendig informasjon finner du her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=628 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Fikk endelig somlet meg til og roote og legge inn ny rom, men nå står den stuck på loading skjermen Står: Redux ........ Ser ut som den jobber, men har vert der i snart 10 min. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Slå av telefonen, hold inne lyd-ned-knappen mens du slår på telefonene. Da kommer du inn i Recovery. Kjøre wipe data og cache og dalvik cache. (her sletter du alt av installerte programmer) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Done, kjører den inn på nytt nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Virker som smørr! Men en ting, hvordan kan jeg endre til alfanumrisk? fingrene mine fungerer ikke på qwerty når den står i portrett ingen? Endret 10. mars 2011 av Petter Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvilken app burde jeg bruke for å få facebook kontakter synket med kontakter på tlf? Bruker cyanogenmod. Så den facebook for android app 'en på market hadde fått en del dårlig reviews SyncMyPix Den funka ikke i det hele tatt...ingenting stemte! Finnes det ikke en facebook app som htc sende hadde? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvilken app burde jeg bruke for å få facebook kontakter synket med kontakter på tlf? Bruker cyanogenmod. Så den facebook for android app 'en på market hadde fått en del dårlig reviews SyncMyPix Den funka ikke i det hele tatt...ingenting stemte! Finnes det ikke en facebook app som htc sende hadde? Det funker kun til bilder, av en eller annen grunn så leste jeg at du kun skulle synke bildene. Da vet jeg ikke! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei. Har problemer med batteriet mitt, og har fått "beskjed" fra HTC som å gjøre en test. Da trenger jeg fabrikktilbakestilling først. Hva mister jeg da på telefonen? Meldinger? Mailer? Telefonnummer osv? Skal teste batteriet, og har fått en oppskrift jeg skal følge. Men vil gjerne ha minst mulig jobb å gjøre etter denne testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå