kvakse Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Til de som vurderer å kjøpe en Desire: Det er en helt topp Android-telefon. Det eneste problemet med den er at det er veldig lite intern lagringskapasitet (til apps). 120 MB eller noe sånt, sammenlignet med Galaxy S som har gigabytes. Apps er ikke store, men det blir fort fullt med så lite kapasitet. Jeg har ikke lyst til å kvitte meg med noen av appene jeg har, men om jeg skal installere noe nytt er det ofte nødvendig å slette noe for å gjøre plass. Uten App2SD som kom i Android 2.2 vet jeg ikke hvordan jeg hadde klart meg. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vurderer kjøp av Desire, men venter til "faceliften" Desire S som har mer internminnne / lagringsplass. Bare så trist at kameraet er av vanlig kjip HTC-kvalitet, bare 5 mp, LED-blitz og den beryktede rosa flekken i midten av motivet. Men ingen mobil er perfekt, Desire er kanskje noe av det nærmeste man kommer ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 jeg klarte meg ikke med A2SD som kom med Froyo engang. Det er jo så mye fine apps... I tillegg har jeg hatt litt spilldilla i perioder. Men med GingerVillain og a2sd er jeg glad til likevel, bortsett fra at jeg helst vil ha en Desire-Z med tastatur. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har hatt min Desire siden i November å er ekstremt fornøyd med den.. Men ett par ting irriterer meg.. Når jeg er inne å surfer med Opera eller er inne på Facebook, så hakker telefonen.. Da fungerer det dårlig å bla opp å ned på sidene, den bare "dirrer" på en måte å hakker opp å ned en par millimeter, å uansett hvor jeg trykker på skjermen så kommer "infolinjen" fra toppen ned. Den der alle varslene står. Jeg skyver den opp igjen, men den kommer ned igjen uansett hvor jeg trykker, selv helt nederst på skjermen.. Dette skjer ikke hver gang, men kanskje 2-3 ganger om dagen.. Noen som har vært borti det? Har vært borti det, men problemet er som regel at en av fingrene mine så vidt er nær skjermen mens jeg bruker en annen til å scrolle med. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) *edit, feil tråd Endret 4. mars 2011 av gwh Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Lastet ned Oxygen i dag, men nå vil ikke nettsidene tilpasse seg etter skjermen når jeg zoomer. Noen som vet hvor jeg kan fikse det? I CM7 var det innstillinger i CM settings, men finner ikke noe nå. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Samme problem med redux. Si ifra hvis du finner en løsning... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Begynner å lure på om d er noe kødd med android 2.3. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kan nesten virke slik, men kikket litt på xda nå, og fant ingen med samme problem. Har sett på noen nettsider at de tilpasser seg litt (en linje som tilpasses). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hos meg tilpasses det bare om jeg bruker dobbletklikk for å zoome, ikke hvis jeg bruker klypezoom. Det ER en innstilling ettellerannetsted som lar deg velge en "text reflow"-instilling, men jeg hukser ikke hvor den er i farten. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Samme problem med redux. Si ifra hvis du finner en løsning... Har ikke det problemet med redux. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Som NgZ skriver, så fungerer det ved dobbeltklikk, men ikke ved pinch. Googlet litt, og kan nesten se ut til at vanilla android fungerer slik. Fungerer det med pinch hos deg b3ndik? En helt annen sak. Jeg bruker vanlig radio/kernel. Har du byttet? Er litt ny på dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 installation guide to ADB on Ubuntu Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har problemer med å kopiere kontakter fra tlf til SIM, har bare alternativ om å kopiere til minnekortet.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det har nok noe med at det er for mye informasjon i kontaktene til at sim-kortet kan ta imot. Men hvorfor skal du ha det inn på sim-kortet? Backup er mye bedre å gjøre inn mot google kontoen din. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Skal flytte de til SIM pga. jeg har ny tlf.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Men du kan bare lage en ccv (?) fil fra google kontoen din, og importere den inn i den nye telefonen Edit: csv Endret 5. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Gidder du forklare hvordan? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Inne på gmail feks. velger du kontakter. Flere handlinger Eksporter Velg alle kontakter og hvilken type du ønsker å eksportere til. Ka mobil du skal ha de inn i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå