Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Har brukt CyanogenMod i 4 dager nå må jeg ærlig talt si at jeg er skuffet. Os-et er tregere og har en del småfeil som irriterer, deriblandt problemer med syncing mot Google. Savnet også en del programmer som tilsynelatene kun kommer med HTC Sense. Eneste jeg likte godt var animasjonen som kommer når man slår av skjermen! :wee:

 

Men jeg skal prøve Oxygen før jeg prøver LeeDroid.

 

Anbefaler den å prøve redux. Utrolig smooth, og ingen bugs som jeg kan komme på.

 

Noterer det bak øret. Liker Oxygen så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned LauncherPro i går, og det er pent og morsomt det, men jeg hadde en Gmail widget (som kom med telefonen da jeg kjøpte den) på den ene hjemmeskjermen min før jeg installerte LP, men nå finner jeg den ikke på lista over widgets lenger...

Noen som vet om jeg kan laste ned denne eksakte widgeten på Market, eller et eller annet så jeg finner den igjen?

 

Takk..

 

Tenker det var en sense widget? De finnes kun hvis du bruker sense launcheren, med mindre du finner en moddet versjon. Søkt litt rundt så finner du sikkert noe :)

 

Oh :/

Takk for raskt svar.

Søke rundt på Market mener du? Jeg fant ikke noe der ... :(

Prøv google og xda. Du kan også spørre om noen gidder å lage det til deg. Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg bruker et kjekt program som heter connectify. Man må ha W7. Satt opp til å dele mitt kablede nett trådløst ut på hybelen. Får ~80mb/s via det, målt fra en bærbar. Så funker kjempe.

et er nå enklere "bare bruke ad hoc-funksjonen de fleste OS har innebygget. Ikke alltid man har annet enn et ad hoc-nettverk som ikke er ens eget tilgjengelig heller.

Det er sant, var bare et tips som kanskje noen har bruk for. :)

Lenke til kommentar

Merkelig dette med batteritid. Siste gangene har det vart cirka 3 døgn i standby før det var tomt. Mens nå plutselig, stått på i 3 døgn standby og brukt opp bare 10 prosent. Hva er grunnen til dette? Og kan man finne ut hva som bruker mest strøm fra telefonen? Er av og til inne på Applikasjoner og lukker alle unntatt Touch input, men egentlig spiller det vel ingen rolle om man gjør dette?

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hva den siste updaten fra HTC inneholder (er vel en måned siden den kom, eller noe sånt)? Er det verdt å oppgradere?

 

Dersom jeg ikke husker feil kom den i slutten av desember. Har selv ikke oppgradert. Har prøvd å finne detaljer rundt denne fiksen, men etter det jeg husker klarte jeg ikke finne detaljer dessverre. Så skulle gjerne visst dette selv og...

 

jarle

Lenke til kommentar

Har et problem med minnekortet mitt. Når jeg åpner galleri står det ''minnekortet er koblet fra eller ikke satt inn'', men jeg får tilgang til minnekortet med andre program som f.eks Astro og AndExplorer. Får heller ikke kopiert over filer til minnekortet fra dataen, da står det at det ikke er nok plass, selv om jeg 100% sikker på at jeg har det. Noen som har vært borti det samme, evnt. vet om en løsning?

 

EDIT: formaterte minnekortet, og nå fungerer alt som det skal.

Endret av CH3Z
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hva den siste updaten fra HTC inneholder (er vel en måned siden den kom, eller noe sånt)? Er det verdt å oppgradere?

 

Dersom jeg ikke husker feil kom den i slutten av desember. Har selv ikke oppgradert. Har prøvd å finne detaljer rundt denne fiksen, men etter det jeg husker klarte jeg ikke finne detaljer dessverre. Så skulle gjerne visst dette selv og...

 

jarle

 

Merket null og niks etter oppgraderingen, verken forbedringer eller bugs. Men regner vel med at man må ha den oppgraderinga før en kan oppgradere til gingerbread...

Lenke til kommentar

Merkelig dette med batteritid. Siste gangene har det vart cirka 3 døgn i standby før det var tomt. Mens nå plutselig, stått på i 3 døgn standby og brukt opp bare 10 prosent. Hva er grunnen til dette? Og kan man finne ut hva som bruker mest strøm fra telefonen? Er av og til inne på Applikasjoner og lukker alle unntatt Touch input, men egentlig spiller det vel ingen rolle om man gjør dette?

 

Har ikke telefonen forran meg akkurat nå, men tror du kan gå inn på instillinger -> om telefonen -> batteribruk.

Lenke til kommentar

Har hatt min Desire siden i November å er ekstremt fornøyd med den.. Men ett par ting irriterer meg.. Når jeg er inne å surfer med Opera eller er inne på Facebook, så hakker telefonen.. Da fungerer det dårlig å bla opp å ned på sidene, den bare "dirrer" på en måte å hakker opp å ned en par millimeter, å uansett hvor jeg trykker på skjermen så kommer "infolinjen" fra toppen ned. Den der alle varslene står. Jeg skyver den opp igjen, men den kommer ned igjen uansett hvor jeg trykker, selv helt nederst på skjermen.. Dette skjer ikke hver gang, men kanskje 2-3 ganger om dagen..

Noen som har vært borti det?

Lenke til kommentar

Merkelig dette med batteritid. Siste gangene har det vart cirka 3 døgn i standby før det var tomt. Mens nå plutselig, stått på i 3 døgn standby og brukt opp bare 10 prosent. Hva er grunnen til dette? Og kan man finne ut hva som bruker mest strøm fra telefonen? Er av og til inne på Applikasjoner og lukker alle unntatt Touch input, men egentlig spiller det vel ingen rolle om man gjør dette?

 

Har ikke telefonen forran meg akkurat nå, men tror du kan gå inn på instillinger -> om telefonen -> batteribruk.

 

Står ikke så detaljert der, står bare 50 % Telefonen ikke i bruk, og 50 % Celle-standby. Blir ikke så mye klokere av det.

Lenke til kommentar

Har noen opplevd dette med sin?

Ny HTC Desire, lader den i 12 timer som en skal.

Tar ut av laderen, kjører "guiden" laster ned gmail, spotify og 2-3 apps til.

Tømmer alle vinduene og fyller ett vindu med ikoner.

Bruker spotify offline i 30 min ellers er mobilen i lomma og låst.

11 timer så er batt helt flatt, forrige HTC jeg hadde varte i 7-8 dager før jeg måtte lade igjen.

 

Jeg slo av tlf for å spare batt, slo den på igjen og alle 7 vinduene var resatt som den er fra fabrikk, den stygge klokka og meldinger - epost -internett og kamera .

 

Telefonen er nå som om jeg resetter den som fra fabrikk , men låse opp men mønster osv er der og meldingene er der så den er ikke resatt på andre måter.

 

Skjedde etter å ha slått den av og på bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...