Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La omsider inn CM7 sent i går kveld, og det ser fantastisk ut, men det er visse ting jeg er misfornøyd med:

 

- Dialeren søker ikke etter navn når jeg slår inn nummer, jeg må manuelt gå til Kontakter, ta opp tastaturet, for så å søke. Unødvendig tungt.

- Kontakt-appen slår ikke sammen Facebook-kontakter med telefonkontakter, så jeg har dobbelt opp av mange, ett med nummer, ett med epost/FB-info. Synes også skriften er for stor, slik at det tar en evighet å blad igjennom. Mellomnavnene til folk vises heller ikke.

- Får heller ikke nett i nettleseren eller Android Market, men Facebook fungerer! EDIT: Nettet funket nå, vet ikke hva som var galt.

 

Er dette ting jeg må leve med? Virker som mye av det beste med telefon kom med HTC Sense, kanskje jeg skal prøve LeeDroid.

Endret av Xecuter
Lenke til kommentar

La omsider inn CM7 sent i går kveld, og det ser fantastisk ut, men det er visse ting jeg er misfornøyd med:

 

- Dialeren søker ikke etter navn når jeg slår inn nummer, jeg må manuelt gå til Kontakter, ta opp tastaturet, for så å søke. Unødvendig tungt.

- Kontakt-appen slår ikke sammen Facebook-kontakter med telefonkontakter, så jeg har dobbelt opp av mange, ett med nummer, ett med epost/FB-info. Synes også skriften er for stor, slik at det tar en evighet å blad igjennom. Mellomnavnene til folk vises heller ikke.

- Får heller ikke nett i nettleseren eller Android Market, men Facebook fungerer!

 

Er dette ting jeg må leve med? Virker som mye av det beste med telefon kom med HTC Sense, kanskje jeg skal prøve LeeDroid.

1: det er slik vanilla android dialeren fungerer, men det er mulig å laste ned andre dialere som f.eks dialer one

2: tror du kan bruke facebook appen til å slå sammen kontakter hvis ikke: rediger kontakt->menu->foren(eller unite hvis du har engelsk)

3: hmm, dette var heller rart. det funker kjempe for meg, er det på wifi og mobilnettet problemet er eller bare på en av dem?

Lenke til kommentar

La omsider inn CM7 sent i går kveld, og det ser fantastisk ut, men det er visse ting jeg er misfornøyd med:

 

- Dialeren søker ikke etter navn når jeg slår inn nummer, jeg må manuelt gå til Kontakter, ta opp tastaturet, for så å søke. Unødvendig tungt.

- Kontakt-appen slår ikke sammen Facebook-kontakter med telefonkontakter, så jeg har dobbelt opp av mange, ett med nummer, ett med epost/FB-info. Synes også skriften er for stor, slik at det tar en evighet å blad igjennom. Mellomnavnene til folk vises heller ikke.

- Får heller ikke nett i nettleseren eller Android Market, men Facebook fungerer!

 

Er dette ting jeg må leve med? Virker som mye av det beste med telefon kom med HTC Sense, kanskje jeg skal prøve LeeDroid.

1: det er slik vanilla android dialeren fungerer, men det er mulig å laste ned andre dialere som f.eks dialer one

2: tror du kan bruke facebook appen til å slå sammen kontakter hvis ikke: rediger kontakt->menu->foren(eller unite hvis du har engelsk)

3: hmm, dette var heller rart. det funker kjempe for meg, er det på wifi og mobilnettet problemet er eller bare på en av dem?

 

Takk! Tips til flere apps som kan gjøre hverdagen lettere?

Lenke til kommentar
When it launched the Incredible S at MWC a couple of weeks ago, HTC promised the new 4-inch device would be quick to get a Gingerbread update and now it's giving us a definitive schedule for it by saying that Android 2.3 will be distributed to its new flagship phone by the end of Q2 2011. We're not sure four months of sitting by the window waiting for the OTA update to float in necessarily matches up to our definition of "quick," but there are much better news for owners of HTC's older devices. The Desire HD and Desire Z -- both released in September 2010 -- will also be leaping away from Froyo and up to Gingerbread and will be joined by the original Desire, which was announced way back at last year's MWC. That handset was essentially HTC's own-brand Nexus One, so we already knew it was capable of running Gingerbread, but it's still rare to see a device go through two significant Android updates (the Desire began life with Android 2.1). All these old Desires are placed on the same update schedule as the Incredible S, whereas the newly announced Desire S and Wildfire S will ship with Gingerbread preloaded.

Kilde: engadget.com Slashgear

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Jeg gjorde et forsøk på søking her på forumet, men jeg må være elendig til å søke....

 

Min kones desire slettet plutselig idag alle hennes sms/mms meldinger. Like etterpå fikk hun beskjed om at det var oppdateringer til hennes apps klar på market, og da la jeg merke til at alle oppdateringene var til apps som hadde ligget på minnekortet tidligere, som nå ble lastet ned på nytt. Derfor lurer jeg på om det kanskje kan ha skjedd noe rart med minnekortet, men etter at dette skjedde så har telefonen oppført seg normalt.

 

Noen som har opplevd lignende? Noen som vet om man kan få tilbake meldingene?

Lenke til kommentar

Høres ut som et minnekort som kan være moden for utbytting ja.

Å få igjen de tapte sms-ene tviler jeg på er mulig men de blir vel lagret internt på telefonen så..tja, det kan kanskje være mulig med mindre hun bruker Hancent eller andre sms-apps som kan flytte ting over til minnebrikke.

 

Ellers så kan programmer slik som dette være av interesse:

Begge har automatisk muligheter til å gjøre backup av SMS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...