Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

På Swedroid var det noen som skrev dette tidligere i dag:

Ringde till Expansys (som är de som jobbar närmast med HTC?).

Enligt en mycket trevlig tjej på Expansys sa hon att hon precis fått ett mail från HTC att telefonerna skickas imorgon från HTC och anländer till Expansys på torsdag.

Nå vet jeg ikke om Expansys har andre kanaler til HTC enn "de andre", men de tror åpenbart at de snart får telefoner. De også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er HTC desire den absolutt beste HTC mobilen nå til dags? Grunnen til at jeg spør er fordi det finnes HTC-mobiler som er dyrere. Hva tror dere om android appsene, sammenlignet med iphone apps?

Er det andre mobiler enn htc som har android (jeg vet at SE x10 har det). Er det flere? :hmm:

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar
..fått ett mail från HTC att telefonerna skickas imorgon från HTC och anländer till Expansys på torsdag.

Vi ønsker lykke til med å bruke 24 timer på transporten fra dør i TW til dør i SE. Det går om de har chartret eget fly, men det har de ikke. De kommer ikke til å komme noe tidligere til Sverige enn det gjør til Norge... tipper noe skjer imorgen.

Lenke til kommentar

Er det noen skumle konkurenter til desire'en forresten?? Tviler egentleg, kanskje nexus one eller iphone 3Gs. vurderer faktsik å kjøpe iphone 3Gs, men tror det vil være lurere å kjøpe HTC desire :dribble::thumbup: . Hva tror dere folkens? :roll:

iPhone 3GS er en veldig bra mobil men bare du kan svare på om den er bedre enn Desire.

Om du synes telefon X er bedre enn Y så er den det, for deg. Om andre igjen sier at telefon Y er bedre så er fremdeles X best for deg, enig?

Jeg har solgt min 3GS fordi jeg ville ha noe åpent, som Android.

Lenke til kommentar

Er det noen skumle konkurenter til desire'en forresten?? Tviler egentleg, kanskje nexus one eller iphone 3Gs. vurderer faktsik å kjøpe iphone 3Gs, men tror det vil være lurere å kjøpe HTC desire :dribble::thumbup: . Hva tror dere folkens? :roll:

Har kjørt på Iphone 3g i et par år.

Testa ut 3gs også.

Etter å ha brukt htc hero og lest om Desire er jeg ikke i tvil.

La alle planer om X10 på hylla pga Sense ui fra HTC.

Min er bestilt, venter i spenning.

Det å ha testa den i real life i London sist uke la ingen demper på lysten til å ha en i hus :)

Snø

PS dette er jo helt og holdent mine meninger da, sikkert mange som mener annerledes.

Lenke til kommentar

Elprice: Hvordan er elprice.no og elprice-butikkenes samarbeid? Kan jeg gjøre alt som har med garanti å gjøre via den fysiske butikken ved evt. feil? Er prisen den samme i den fysiske butikken, eller kan jeg evt. bestille den til butikken i min hjemby og slippe fraktkostnader? Setter uansett pris på deltagelsen deres i tråden!

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å vente med å bestille til de verste barnesykdommene var rettet opp, - var vel en del bugs og rusk med HD2'n. Har ikke registrert det samme med Legend...? Eller? Gidder ikke alt det tullet som var på HD2 med SMS som ikke ble sendt...

Er det noe poeng i å vente? Og i så fall hvor lang tid snakker vi om?

Endret av Stableford
Lenke til kommentar

Elprice: Hvordan er elprice.no og elprice-butikkenes samarbeid? Kan jeg gjøre alt som har med garanti å gjøre via den fysiske butikken ved evt. feil? Er prisen den samme i den fysiske butikken, eller kan jeg evt. bestille den til butikken i min hjemby og slippe fraktkostnader? Setter uansett pris på deltagelsen deres i tråden!

Hei

Du kan selvfølgelig levere varen inn i våre butikker ved reparasjon/garanti (gjelder ikke iPhone, her er det egne regler). Ved angrerett må den sendes tilbake til lageret vårt.

Prisen er lik på nett og i butikk så lenge varen ikke er merket med internettpris. Desire koster det samme i butikkene våre.

Foreløpig kan man ikke bestille mobiler på nett for å hente i butikk. Da må du bestille hos den butikken du ønsker

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Prata med nettbutikken til tele2 i dag og de sa at ordren min ligger klar for sending, de måtte bare få inn tlf først...

De hadde fått bekreftet leveringsdato 12 april og sendte ut samme da gosm den kom men det gikk mellom 3-5 dager før jeg fikk den.Altså med en god porsjon flaks så kansje jeg har den neste lørdag da.....Hater venting..

Men, fikk 18 stk beskyttelsesfolie fra tyskland i dag da:) Kosta meg 27kr inkl frakt:)

Lenke til kommentar

Nok eit spørsmål:

Har nokon lest noko om korleis Desire fungerar som ein MP3-spelar? Har i mange år drasset med meg både mobiltelefon og spelar i lommene, og er innstilt på at den neste mobilen min skal kunne gjere begge deler. Tenkte difor å gå til anskaffelse av eit 32GB-kort og lempe innpå den musikken eg har. Vil dette fungere?

Har berre lest at den ikkje fungerar like bra som Iphone, noko som ikkje gjer noko viss den enno er brukbar. Er jo ein knakandes flott mobil på dei fleste andre område.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...