NyttVisningsnavn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Takk igjen. Skal lese meg litt opp på dette, så prøver jeg kanskje dette neste uke en gang. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Har bare prøvd Cyanogen, men er i hvert fall veldig fornøyd med den så langt. Personlig synes jeg LeeDroid er GENIALT 2 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Den HTC Mail appen som følger med er no skjit! Endelig fant jeg ut av problemet jeg fikk for en tid tilbake som jeg beskrev ang mail som ble syncet mot server ved sletting. Nå har jeg et par ganger funnet en annen stygg sync bug som virkelig er irriterende: av og til så nullstilles inboxen, og det vi da si at den må laste ned ALLE emailene på nytt, og jeg må da gå inn og markere ALLE emailene på nytt som lest...for noe skjit!! jarle Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Har bare prøvd Cyanogen, men er i hvert fall veldig fornøyd med den så langt. Personlig synes jeg LeeDroid er GENIALT Kan skrive under på den. For oss som får fnatt av vanilla Android er Leedroid (som er basert på stock rom med sense) supert 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Redux slår den lett. Nesten akkurat den samme bare mye mer smooth scrolling etc. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvilken app er det som gjør at du kan vise på facebook status "du er på *sted*" Lenke til kommentar
skilleman Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 "HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?" HTC Desire Z er jo et svar på dette... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hvilken app er det som gjør at du kan vise på facebook status "du er på *sted*" Du går til menyen hvor du ser ikonene for status oppdateringer, photos etc., så trykker du på "places". Der kan du søke på plasser å sjekke inn osv. edit: på facebook appen såklart Endret 21. februar 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Den HTC Mail appen som følger med er no skjit! Nei. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvilken app er det som gjør at du kan vise på facebook status "du er på *sted*" Nyeste versjon av Facebook-appen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg ser andre har på statusen sin "jan banan er på Bøllehuset (med link). Det var va jeg mente Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) jeg ser andre har på statusen sin "jan banan er på Bøllehuset (med link). Det var va jeg mente Mener du som dette? Da gjør hvertfall jeg det som står noen poster over. Endret 21. februar 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 aaah ny oppdatering ja Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvilken app er det som gjør at du kan vise på facebook status "du er på *sted*" Vil du virkelig ha det? Jeg har en sånn en i vennelista, og jeg driter i om han er på Esso eller Kiwi. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ha forsåvidt ikke tengt å dele med verden at jeg stikker på butikken eller sitter på dass Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) da har de begynt å porte honeycomb til desire. Håper på å få bootet den om noen dager edit: leif Endret 21. februar 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Redux slår den lett. Nesten akkurat den samme bare mye mer smooth scrolling etc. Så veldig fin ut den! Funker 720p video opptak på den? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Noen som vet når - eller om i det hele tatt - Desire blir oppdatert til siste Android versjon? Endret 22. februar 2011 av Kaim Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Redux slår den lett. Nesten akkurat den samme bare mye mer smooth scrolling etc. Så veldig fin ut den! Funker 720p video opptak på den? Jepp Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kan noen si meg hva disse mappene/filene er for noe: - AJAppDataConfidence - AJAppDataPhobia - AJAppDataSmoking Inne i hver av disse mappene ligger det: 7 filer - 1 stk ".downloadConfig" og 6 filer kalt: a, d, i, q, og z tilsammen tar dette nesten 300MB, det ligger på E:\data når jeg kobler Desire'n til pc'en (altså E:\ = minnekortet) ? Fant ingenting via Google heller faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå