Muggkaare Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal roote telefonen min nå, og installere Oxygen 2.0 som jeg hører er bra. Synd den ikke er på norsk, men engelsk funker vel greit det og. Jeg kjører Oxygen 2.0 RC7, og jeg har da norsk på min. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lite (sikker dumt) spørsmål: Er Gingerbread utgiveren til Oxygen? Ser at det står "Gingerbread - Oxygen", men også at det står at Gingerbread er en ny versjon av android? Lyst til å prøve meg på å instalere/bytte ROM, så fint hvis dere kan forklare litt med teskje Også, hvis dere har en guide hadde det vært flott Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Gingerbread betyr at det er den android-versjonen Oxygen bygger på. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, ok. Er Oxygen gratis, og finnes det en guide til hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Ja, ok. Er Oxygen gratis, og finnes det en guide til hvordan man gjør det? det er gratis ja. Har du root? edit: og recovery? Endret 19. februar 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nop, har ikke det. Prøver å sette meg inni dette her, er root og recovery essensielt? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal roote telefonen min nå, og installere Oxygen 2.0 som jeg hører er bra. Synd den ikke er på norsk, men engelsk funker vel greit det og. Jeg kjører Oxygen 2.0 RC7, og jeg har da norsk på min. Samme her. Alt av menyer, apps og dato osv. har norskt språk hos meg Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nop, har ikke det. Prøver å sette meg inni dette her, er root og recovery essensielt? Hvis du skal flashe ny ROM, ja Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Enkleste er å roote med unrevoked. Du finner guider på sidene deres. For å installere roms laster du bare ned rom manager fra market. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Recovery siden ser ikke ut til å funke. Er det en annen jeg kan bruke? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal roote telefonen min nå, og installere Oxygen 2.0 som jeg hører er bra. Synd den ikke er på norsk, men engelsk funker vel greit det og. Jeg kjører Oxygen 2.0 RC7, og jeg har da norsk på min. Samme her. Alt av menyer, apps og dato osv. har norskt språk hos meg Fikk til norsk etter hvert, men enkelte ting er fortsatt engelsk, men det er bare bagateller Fikk ikke til med Titanium Backup, så må laste ned alle apps på nytt :/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fant en komplett guide nå. Men hvordan finner jeg ut om jeg har GSM eller CDMA? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Gsm er europa, cdma er usa. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fant en komplett guide nå. Men hvordan finner jeg ut om jeg har GSM eller CDMA? Du har GSM, kun de i USA som har CDMA dvs. uten simkort. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Vil folk anbefale Oxygen 2.0 RC7, eller Android Revolution HD 2.0.12 ? Til min Desire HD. Android Revolution HD 2.0.12 kjøyrer 2,2,1 Android, og Kjerneversjon 2,6,32,28 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Vil folk anbefale Oxygen 2.0 RC7, eller Android Revolution HD 2.0.12 ? Til min Desire HD. Android Revolution HD 2.0.12 kjøyrer 2,2,1 Android, og Kjerneversjon 2,6,32,28 Arrester meg om jeg tar feil, men finnes ikke Oxygen kun til Desire, og ikke HD? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Stemmer, fant det ut i ein anna tråd. Sorry.. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Oxygen 2.0 RC7 er såvidt jeg vet til Desire (som denne forumtråden også er dedikert til) og ikke til Desire HD. Anbefaler deg å finne tråden til DHD for tips til ROM. Edit: Leif Endret 20. februar 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har aldri rootet en telefon, men vurderer det sterkt nå pga lite internminne. Det store spørsmålet er derfor om HVOR mye plass man kan frigi ved å roote telefonen? Er lei av og måtte slette apps hver gang jeg skal teste ut en ny app. Vil også kunne laste ned siste flash-oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå