Thor - God Of Thunder Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Takker! Då er alt innstalert og betalt, utenom Widget Locker. Leste folk hadde problemer med at den tulla? Har du erfaringer med det? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tuller på hvilken måte? Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Slettet, trolig misforstått svar fra min side. Endret 17. februar 2011 av GraBalder Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sikter til dei som har skreve review på appen: "Hu...Actually can take over a second to unlock the phone. But only sometimes. Desire HD" "Har sine småproblemer, som at den kan henge seg opp når det ringer." Om eg evt. kauper den, kan eg endre icona med Desctop Visualizer? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har brukt widgetlocker en god stund og kan ikke huske å ha hatt noen problemer med det. I går la jeg inn nyeste cyanogen rom'en og den har en sykt sweet lockscreen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er litt tregere å trykke Home knappen enn man er vandt med når man bruker Sense. Men det veies totalt opp for gjennom muligheten til å bruke home og tilbake til å åpne skjermlåsen. Rett til homescreen eller rett tilbake til bildet før skjermen låste seg. Nydelig funksjon. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det noen ROM til Desire som slår Oxygen? Har bare prøvd Cyanogen, men er i hvert fall veldig fornøyd med den så langt. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skal roote telefonen min nå, og installere Oxygen 2.0 som jeg hører er bra. Synd den ikke er på norsk, men engelsk funker vel greit det og. Burde jeg endre tilbake til "stock" android når htc har laget 2.3 til Desire? Evt. vente til 2.4? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg kjører 2.3 med norsk tastatur og ordbok. Fungerer utmerket. -KJ Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen her som har erfaring med cyanogenmod? Bare lurer på hvordan det funker med oppdateringer. Må jeg wipe telefonen og installere helt ny ROM hver gang det kommer en ny versjon? Lenke til kommentar
silverto Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mulig dette er tatt opp fØr, men jeg ser ingen "sØk i trÅden funksjon". Hva faen er det med stor ÆØÅ egentlig??? Men jeg lurer pÅ noe.. alle mine kontakter ligger ikke bare dobbelt men opp til fem ganger, hva faen er det med det da? Er jeg helt fjærn eller er det flere som sliter med dette? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Om det er desire Z: stor ÆØÅ kommer når du bruker tastaturet Bare å ta tastaturet opp og ned igjen så pleier det å ordne seg. Fordi telefonen idiotisk nok drar ned kontakt informasjon via epost og facebook. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Med mindre han mener at google-kontaktene ligger dobbelt opp. Det har nemlig skjedd hos meg. Hvis jeg går inn på koblingsknappen under en kontakt ser jeg at det kan ligge 2-3 like google-kontakter for samme person pluss selvsagt facebook. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Da har jeg installert Oxygen 2.0 (Android 2.3.2) på min Desire, fungerer meget bra so far =) Har ikke lagt inn den "radio" tingen enda, men ser ikke ut som det er vits. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hadde attending på en slik "hvis så så mange joiner skal han ditt og datt"-event på Facebook. Dette satte selvfølgelig spor i kalenderen min, som nå har merket av denne eventen hver jævla dag mange måneder frem i tid. Har slettet meg selv fra denne eventen på Facebook nå, men fremdeles er den merket av i kalenderen. Kan jeg få den bort på et hvis? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hadde attending på en slik "hvis så så mange joiner skal han ditt og datt"-event på Facebook. Dette satte selvfølgelig spor i kalenderen min, som nå har merket av denne eventen hver jævla dag mange måneder frem i tid. Har slettet meg selv fra denne eventen på Facebook nå, men fremdeles er den merket av i kalenderen. Kan jeg få den bort på et hvis? Lurer også på dette, var plaget med det i et halvt år! :/ Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Når kommer egentlig versjon 2.3? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Når kommer egentlig versjon 2.3? Så lenge det er snakk om vanlig Desire, er spørsmålet kanskje heller 'om' den kommer... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Virker som HTC hopper over 2.3 og venter til 2.4.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå