Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Putt det i en minnekortleser og koble det til pc-en, slett partisjonstabellen, legg til en ny partisjon, og formater den med FAT32. Om det ikke hjelper, er det bare å bytte ut minnekortet.

 

Som sagt har det skjedd med to minnekort på kort tid. Gidder jo ikke holde på slik en gang i uken... Fikk svar fra HTC, og de mente jeg skulle formatere kortet og prøve på nyttt. Så nå sitter jeg og kopierer alt tilbake til minnekortet igjen...

Lenke til kommentar

Det er dette som jeg ikke skjønte, og det er dette som virker er blitt endret i 2.2 eller annen oppdatering.

Det stemmer at etter 2.2 er det slik at epost som slettes på telefonen også slettes på pop3-serveren.

Jeg har ikke brukt IMAP fordi det er en bug/funker ikke med oppsett av HTC email appen og MS Live Activesync. Men skal visst fungere med sstock Android Email app (HTC erstatter den med sin egen på HTC telefoner).

Har du undersøkt om dette fortsatt er tilfelle etter at du oppgraderte til 2.2? Om det er samme problemet som beskrives her skal dette være fikset i 2.2 og nå fungere.

 

Var det jeg regnet med ja, endringe i 2.2 førte til sync av sletting på mobilen, men som sagt det er ikke 100% eller så er det delays inne i bildet. Men kan leve med slik det nå er, ikke hatt problemer med slettede emails etter jeg sluttet å slette fra mobilen.

 

Når det gjelder activesync og siste oppdatering så i henhold til denne tråden så funker det fortsatt ikke. Noen får det til, men det er bugs etc. Så venter med å prøve sette det opp, er for redd jeg skal miste emails pga sync problemer og bugs.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=770192&page=5

 

jarle

Lenke til kommentar

har sjølv nettopp bestilt HTC Desire HD, men det var kanskje eit veldig dumt valg det då?

Når kjem desse nye som vist over?

De nye skal komme i løpet av andre kvartal, dvs. en gang i april / mai / juni. Vonaleg akkurat før sommarferien!

 

HTC Desire HD er ikke noe dårlig valg, som sagt ovenfor kan man aldri vente på det aller siste, da får man aldri kjøpt noe som helst verken av mobiltelefon, TV eller datamaskin.

 

Selv kommer jeg til å vurdere å kjøpe enten HTC Desire S, eller HTC Incredible S. Jeg har tidligere hatt en HTC HD2 med 4,3" skjerm og syntes det var i største laget for lomma, ble også vanskelig å operere med èn hånd, du liksom bruke begge hender for å kunne holde / trykke / skrive, hvis du da ikke er ekstremt langfingret ;) .

 

Incredible S får 4" skjerm, mulig det går akkurat, men personlig synes jeg at Desire's skjermstørrelse på 3,7" er den absolutt mest optimale, - ikke for liten, ikke for stor. Just precis! :D

Lenke til kommentar

Jeg har klart å sprekke opp skjermen min, så jeg sendte den til rep. hos Elkjøp siden det var der jeg kjøpte den.

 

 

 

Så lurer jeg på: Jeg fikk et prisoverslag på 1600 eks mva. Dette var hos Deltaservice og de sa de ikke kunne si om det kun var Front deksel glasset som var knust, eller om det var Front Deksel Glass OG Touch Glasset. (Fordi dette stå det ikke noe om i rapporten)

 

Så spørsmålet er; Hvis touchen funket helt fin etter ulykken, og det ikke var noe slags "blekk" greie der hvor det er sprekt opp. Kan jeg kjøpe denne http://www.mobiservice.no/ds_product_info.php/products_id/222 og selv klare å fikse dette? Er det vanskelig å bytte? Har litt peiling når det gjelder elektronikk.

 

Og er det noen andre som har opplevd problemer når det gjelder Jack inngangen til øretelefoner?

 

Eller finnes det andre metoder som kan hjelpe meg? Erfaring noen?! Trenger virkelig hjelp!!

Lenke til kommentar

Jeg har klart å sprekke opp skjermen min, så jeg sendte den til rep. hos Elkjøp siden det var der jeg kjøpte den.

 

 

 

Så lurer jeg på: Jeg fikk et prisoverslag på 1600 eks mva. Dette var hos Deltaservice og de sa de ikke kunne si om det kun var Front deksel glasset som var knust, eller om det var Front Deksel Glass OG Touch Glasset. (Fordi dette stå det ikke noe om i rapporten)

 

Så spørsmålet er; Hvis touchen funket helt fin etter ulykken, og det ikke var noe slags "blekk" greie der hvor det er sprekt opp. Kan jeg kjøpe denne http://www.mobiservi...products_id/222 og selv klare å fikse dette? Er det vanskelig å bytte? Har litt peiling når det gjelder elektronikk.

 

Og er det noen andre som har opplevd problemer når det gjelder Jack inngangen til øretelefoner?

 

Eller finnes det andre metoder som kan hjelpe meg? Erfaring noen?! Trenger virkelig hjelp!!

Delen du linker til er KUN front-coveret uten touch-vindu, og det er ikke annet glass i front-coveret enn touch-vinduet, som er en egen del og monteres inn fra utsiden.

 

To touch-/display-relaterte deler kan knuse/sprekke ved slagskade på Desire: touch-vinduet og selve displayet.

Det er ikke flere "lag" enn de to. Er det en sprekk i "front-cover-glasset" er det touch-vinduet som er sprukket.

 

Med andre ord: du vil bli svært skuffet om du kjøper kun denne delen.

 

EDIT

 

Dette er touch-vinduet: http://www.mobiservi...products_id/149

Merk: touch-vinduet sitter fastlimt vha. en pakning som anbefales på det sterkeste å byttes når du bytter touch-vindu. Dersom du kjøper front-cover i tillegg, sitter dette limet allerede montert.

 

OBS: Garantien dekker ikke reparasjon av slagskade, men den dekker videre dersom det skulle forekomme en ny feil senere. Dersom du velger å reparere telefonen selv, bryter du denne garantien permanent!

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Telefonen min har begynt å tulle. I dag forsvant nesten alle spillene jeg har installert, sånn helt uten videre. Fikk først beskjed om at de ikke var installert eller noe da jeg trykka på snarveiene.

 

Så gikk jeg inn på app drawer for å få opp alt, og da var de borte der også. Også spill jeg ikke har rørt på lenge.

 

Tenkte jeg kunne restarte telefonen, og da kom alle tilbake. Men Launcher Switcher forsvant fra topplinja da jeg restarta.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Maxmeker: Du KAN fikse det selv. Det er egentlig ikke så vanskelig, om du bare tar deg godt tid. Problemet er å få lim"listen" som holder telefonen noenlunde tett og skjermmoulen på plass. Du kan sanndynligvis få både touch og skjerm for rundt 1000kr. Når de 1600 er uten mva, kan det jo være en idé.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Hvis brukere av foregående modell ikke ser vitsen ved å bytte til neste modell, da er det kanskje noe som skurrer ... :hrm:

 

En særdeles god grunn til å bytte ut HTC Desire med HTC Desire HD er forskjellen på internminne.

Desire har kanskje bittelitt (for) lite internminne, men det forandrer ikke på det faktum at det er en av de beste (som i: kraftigste/raskeste) telefonene på markedet i dag. Per i dag har ikke jeg personlig noe problem med internminnet overhodet, men jeg forsøker å holde meg minimalistisk med tanke på apps om dagen.

 

HTC Desire kan varmt anbefales, på tross av litt lite internminne dersom du ønsker å ha mye apps på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...