Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@everlong: Etter det jeg kan skjønne, skulle det ikke være nødvendig å gjøre andre endringer. Hvis det krangler, ville jeg har forsøkt å endre "Route port" under fanen "Settings" til 34567, evt. å erstatte port 34567 i oppsettet jeg foreslår, til 8080. Har dessverre begrensede muligheter til å teste dette selv herfra, siden man trenger å ha tilgang til et annet OG trådløst nettverk enn sitt eget for å kunne eksperimentere.

 

Fikk dette til å fungere selv for et par uker siden mot min egen ubuntu-server, men teknologien (ASProxy) er på ingen måte ferdigutviklet.

 

Ser at du har Linuxboksen i en serverpark. Har selv en gratis shell-konto som til min skuffelse ikke tillater selv den mest harmløse håndtering av porter etc. Men det er neppe noe problem for deg.

 

Får du forresten denne, enklere nødløsningen til å virke mot linuxboksen(med ASProxy avslått)?:

Klikk

Ja, fått det til å funke nå, får teste mer når jeg skal til England i helga! Er hvertfall veldig kjekt å kunne kryptere forbindelsene!

 

Har box hos en stor serverpark i Oslo, en kamerat som jobber der og kjører vmware esxi og da har jeg fått min egen lille ubuntu boks :)

Lenke til kommentar

Jeg kan nå nesten garantere at det er telefonen eller rettere sagt Mail appen på Desire som lager trøbbel.

 

I går ettermiddag var det ingen emails som lå i slettet folderen, og etter det syncet telefonen seg opp igjen.

 

I dag tidlig ligger det ørten emails i slettet folderen, altså som kom der etter tlf hadde syncet seg opp. Jeg har nå flyttet de tilbake til innboksen.

 

Hvordan kan dette skje når det er pop3 som er valgt?!?!? Mail klienten på tlf skal jo IKKE ha noen innvirkning på hva som ligger i live kontoen! Fatter ikke dette...

 

jarle

Lenke til kommentar

Hm...er det veldig mange forskjeller mellom Desire og Desire HD? Har de samme hardware inni, bare annerledes skjerm?

Har lyst på en Desire, Heroen min blir litt treg til tider. Vanlig Desire koster 1500-2000kr, mens HD blir rundt 4000. Det er ganske mye forskjell for "ingenting"?

Det største minuset med vanlig Desire, er etter min mening mangel på internminne. Liker du å ha mye forskjellig apps på telefonen, blir det fort trangt. Er selvsagt mulig å løse med root, men du bør ihvertfall være klar over dette. Ellers er det slik jeg har forstått en generell oppgradering av hw i DHD. Den har slitt med noe mer bugs enn "gammel" Desire, som til gjengjeld har vært veldig stabil.

 

Har selv kun erfraing fra vanlig Desire, så skal ikke være for bastant rundt DHD...

Lenke til kommentar

En ting;

Før jul kom det en oppdatering som jeg IKKE har kjørt inn pga noan rapporterte problemer, og jeg orka ikke flere problemer med Desire. Market var jo bugga på min telefon i flere måneder.

 

Kan noen si eller henvise til en liste over hva som ble fikset i denne oppdateringen? Jeg har ikke klart å finne noen oversikt...

 

jarle

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

En ting;

Før jul kom det en oppdatering som jeg IKKE har kjørt inn pga noan rapporterte problemer, og jeg orka ikke flere problemer med Desire. Market var jo bugga på min telefon i flere måneder.

 

Kan noen si eller henvise til en liste over hva som ble fikset i denne oppdateringen? Jeg har ikke klart å finne noen oversikt...

 

jarle

De fleste slike problemer skyldes at man tror telefonen har hengt seg og plukker ut batteriet under oppdateringen. OTA-oppdatering tar en stund og kan stå stille på samme sted i flere minutter, dette siden den tar var på innstillinger og brukerdata. Ikke ta ut batteri før du er 100% sikker på at den faktisk har hengt seg (en time ++ på samme sted).

 

Uansett er dette garantisaker som er kjapt inn/ut av verksted.

Lenke til kommentar

Tror denne linken er inne på sannheten, det har blitt gjort endringer i Mail appen til Android:

http://www.google.gg/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=3ae9eda778187fdd&hl=en

 

Og det er mer sync enn det jeg gikk utifra, men det er ikke konsekvent. Når jeg sletter ting fra innboksen i Mail appen, blir noen ting lagt i 'slettet' katalogen i live, andre ting ikke.

 

Jeg har før 2.2 hatt inntrykk av at ting jeg slettet på telefonen i Mail appen, ikke ble lagt i 'slettet' katalogen i live/hotmail. Det er dette jeg har inntrykk av at de har endret på, og muligens har endret tilbake i siste versjon altså siste oppdatering som kom før jul...

 

jarle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...