Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en Desire, men ønsker den ev. i svart farge, som jeg så kom for en stund siden. Finner likevel ingen nettsjapper som oppgir svart på lager, kun mocha eller hvit. Noen som vet om nettbutikk med SORT Desire? :hmm:

Finnes ingen i svart, kun mocha og hvit.

Er mocha som er originalfargen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig der. synes den svarte så mer plastic fantastic og billig ut. Men ikke like ille som den hvite, den var jo grusom.

Greit nok, smaken er som baken ;) men tror kanskje ikke videoen ovenfor yter den svarte utgaven rettferdighet, mørk belysning, bl.a.

 

Men kanskje jeg nå like gjerne skal vente til HTC Desire 2 kommer, med 1,2 Qualcomm prosessor, og heldigvis fortsatt 3,7" skjerm, ikke den voldsomme 4,3" som Desire HD har. Hvis nå dette medfører riktighet, litt tidlig å slå fast om dette bare er løse spekulasjoner.

 

Ser bra ut, men kan kreve litt tilvenning hvis alle hardwareknappene forsvinner?

 

post-139999-0-27276600-1297022228_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg vil ha hardwareknapper, og aller helst fullqwerty-slider. Har fortsatt til gode å prøve en telefon med gode touchknapper, selv om det sikkert bare er en tilvenningssak. Om noen kommer med god byggekvalitet, 3.5-3,7"-skjerm, slide-out qwerty. kamera med "blitz" som tar greie nok bilder, god lydkvalitet på høyde med iPhone , hardware-knapper (inkl. egen søkeknapp og egen hardwareknapp) og en garanti for at man får seneste androidverdjon senest en måned etter release, da begynner vi å snakke... :p

 

red: og takpad, selvfølgelig.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Andre som har opplevd støv på innsiden av displayet? Har støv i nedre hjørne til høyre. Aner ikke hvordan jeg har fått til det. Ser ut som det er på innerste laget.

Noen som har opplevd metall-lyd når en snakker i telefonen? Kan dette ha noe med telefonen, eller operatør? (Onecall)? Har til tider dårlig dekning, selv om jeg bor midt i en norsk storby..

Garantisaker, send på service.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre som har opplevd støv på innsiden av displayet? Har støv i nedre hjørne til høyre. Aner ikke hvordan jeg har fått til det. Ser ut som det er på innerste laget.

Noen som har opplevd metall-lyd når en snakker i telefonen? Kan dette ha noe med telefonen, eller operatør? (Onecall)? Har til tider dårlig dekning, selv om jeg bor midt i en norsk storby..

Garantisaker, send på service.

 

Erfaring med dette selv? Har også støv på innsiden, og kan ikke forstå hvordan det har kommet dit....

Lenke til kommentar

Har støv jeg også, og det har jeg overlevd med siden telefonen var en uke gammel. Dette var i begynnelsen av mai, så har altså gått en stund nå. Var ikke klar over at det var noe som gikk på garanti/reklamasjon.

 

Må jeg unroote og legge inn stock rom før jeg evt. sender den inn? Noen som vet om de bytter skjermen når de fjerner støv? Vil ikke ha en LCD-skjerm, er superfornøyd med Amoled :p

Lenke til kommentar

Må si meg enig der. synes den svarte så mer plastic fantastic og billig ut. Men ikke like ille som den hvite, den var jo grusom.

 

Jeg har sett den hvite modellen i real life, og må si den så faktisk pen ut. Den har et litt eksklusivt uttrykk med kombinasjonen hvit og sølv. Den er matt hvit, ikke skinnende, og det høyner inntrykket. Kunne jeg valgt i dag hadde det blitt den. Mocha-modellen er grei nok den, men blir litt kjedelig? Uansett har begge modellene "sklisikker" bakside, som jeg setter pris på.

 

Måtte bare si det, siden du var så bastant negativ. :cool:

Lenke til kommentar

Andre som har opplevd støv på innsiden av displayet? Har støv i nedre hjørne til høyre. Aner ikke hvordan jeg har fått til det. Ser ut som det er på innerste laget.

Noen som har opplevd metall-lyd når en snakker i telefonen? Kan dette ha noe med telefonen, eller operatør? (Onecall)? Har til tider dårlig dekning, selv om jeg bor midt i en norsk storby..

Garantisaker, send på service.

 

Erfaring med dette selv? Har også støv på innsiden, og kan ikke forstå hvordan det har kommet dit....

Ja, og nei: min egen Desire har jeg ikke hatt problemer med, men jeg vil påstå jeg har solid erfaring med det likevel... ;)

 

Har støv jeg også, og det har jeg overlevd med siden telefonen var en uke gammel. Dette var i begynnelsen av mai, så har altså gått en stund nå. Var ikke klar over at det var noe som gikk på garanti/reklamasjon.

 

Må jeg unroote og legge inn stock rom før jeg evt. sender den inn? Noen som vet om de bytter skjermen når de fjerner støv? Vil ikke ha en LCD-skjerm, er superfornøyd med Amoled :p

Støv under display er en garantisak, og om det sitter AMOLED-display i telefonen fra før får du den selvsagt også igjen med AMOLED. :)

 

Verksted legger inn nyeste offisielle HTC-ROM som en del av servicen uansett, men JA: du må unroote før du sender inn telefonen hvis du ikke ønsker å betale for servicen selv.

 

Til slutt, og egentlig til ALLE det måtte angå: lær dere forskjellen på garanti og reklamasjon! :p

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

Har støv jeg også, og det har jeg overlevd med siden telefonen var en uke gammel. Dette var i begynnelsen av mai, så har altså gått en stund nå. Var ikke klar over at det var noe som gikk på garanti/reklamasjon.

 

Må jeg unroote og legge inn stock rom før jeg evt. sender den inn? Noen som vet om de bytter skjermen når de fjerner støv? Vil ikke ha en LCD-skjerm, er superfornøyd med Amoled :p

Jeg hadde min inne til garanti av andre årsaker i august/september (husker ikke nøyaktig når). Fikk da telefonen tilbake med AMOLED fortsatt.

Lenke til kommentar

Tenkte å bestille en drøss med filmer hos CDON.com, og tenkte med det samme jeg skulle bestille noe beskyttelses-greier til telefonen med det samme jeg holdt på.

 

Noen erfaringer med noen av disse:

 

Ideal Case Bubble Series Silicon Case

 

Capdase Polimor Bold Case

 

Capdase Polimor Case

 

Capdase Silicone Case 2 Xpose

 

Capdase Alumor Metal Case

 

Hva anbefales, et hardt materiale eller noe mykt ala silikon?

 

Skjermbeskyttelse er ikke nødvendig da jeg har funnet det nærmest umulig å lage riper i skjermen på dagens telefoner.

 

Grunnen til at jeg aldri har brukt slik tidligere er først og fremst fordi jeg aldri har hatt behov for det da jeg tar vare på telefonene mine, men også fordi jeg opplever det som lite pent. Så er det noen av de ovenfor som pimper telefonen litt opp, ser litt estetisk pene ut?

Endret av Kentinho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...