Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså ENDA ikke sendt fra HTC?

Riktig.... dessverre... suger lut..

...så hvorfor shippes det "retail"-enheter til privatkunder i EU+ dersom disse ennå ikke er levert fra produsent?!?

Que? :dontgetit:

Problemet er vel at vi (Norge/Nordic) ikke blir prioritert, antar jeg. UK får jo f.eks telefoner hele tiden.

Lenke til kommentar

Satser på at de har tatt seg tid til å fixe bugs som er funnet i T-Mobile - versjonen før vi får våre, bugfrie (yeah right), telefoner. :dribble:

Kan leve med en ukes forsinkelse for å få en bedre telefon.

Tviler sterkt på at det kommer noen annen versjon. Det er nok heller at de sliter med å produsere nok telefoner.

Lenke til kommentar

Satser på at de har tatt seg tid til å fixe bugs som er funnet i T-Mobile - versjonen før vi får våre, bugfrie (yeah right), telefoner. :dribble:

Kan leve med en ukes forsinkelse for å få en bedre telefon.

Tviler sterkt på at det kommer noen annen versjon. Det er nok heller at de sliter med å produsere nok telefoner.

Det ville ikke forundre meg, men det jeg blir i bedre humør av å tro på forbedret ROM :thumbup:

Lenke til kommentar

Rom blir nok forbedret men ikke med det første.

http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/index.php/htc-desire-ota-rom-update

...tror nok ikke det er den ROM-oppdateringen som evt. forsinker distribusjonen av Desire (hvis det var det du mente, da!? =) Den kjøres jo tydeligvis ut som OTA, så dermed burde ikke dette ha noe å si for leveransene av telefonen. ;)

Ser forøvrig at svenskene får oppgitt (cirka) samme leveringsdato som oss her på berget, så da får vi bare håpe at det ikke kommer flere forsinkelser/utsettelser... :roll:

Lenke til kommentar

Rom blir nok forbedret men ikke med det første.

http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/index.php/htc-desire-ota-rom-update

...tror nok ikke det er den ROM-oppdateringen som evt. forsinker distribusjonen av Desire (hvis det var det du mente, da!? =) Den kjøres jo tydeligvis ut som OTA, så dermed burde ikke dette ha noe å si for leveransene av telefonen. ;)

Ser forøvrig at svenskene får oppgitt (cirka) samme leveringsdato som oss her på berget, så da får vi bare håpe at det ikke kommer flere forsinkelser/utsettelser... :roll:

Neida, det var bare en indikasjon på at det jobbes med bugfixes parallellt med rollout. Ramlet over et engelsk forum for noen dager siden der det ble antydet at neste batch av telefoner ble holdt tilbake for ROM oppdatering. Fant ikke igjen forumet i farten og har selvfølgelig ingen kontroll på hvor reelt dette var.

Det som er fact er at uansett årsak dukker nok ikke telefonene opp før tidligst slutten av neste uke, så det gjelder å holde motet oppe. :)

Lenke til kommentar

Det er mange skuffede svensker også, ser jeg.

3 Sverige påstår at de venter telefonene inn til sitt lager i Kalmar på fredag:

3 Sverige

Vi hoppas att de ska komma tillräckligt tidigt på fredagen för att vi ska kunna skeppa de förhandsbeställda, men jag har instruktioner att inte lova leverans före måndag.

Erik H/3

Transporten til Sverige tar vel ca like lang tid som hit til Norge, og i og med at "våre" telefoner (antakelig) ikke er sendt enda, så er det vel mulig at Sverige ligger før oss i køen.

Uansett er det ingen vits i å håpe på håndspåleggelse før i uke 15...

Lenke til kommentar

Transporten til Sverige tar vel ca like lang tid som hit til Norge, og i og med at "våre" telefoner (antakelig) ikke er sendt enda, så er det vel mulig at Sverige ligger før oss i køen.

Uansett er det ingen vits i å håpe på håndspåleggelse før i uke 15...

Min info tilsier at svenskene er i samme båt som det vi er i... og det tar nøyaktig like lang tid dit som hit..

Prøver å få hjernen min til å forstå at frelsen må vente til midten av uke 16 jeg nå..

Og da er min Nokia N95 8GB ute av døra også, jeg var litt for rask med å selge den.. er på en SE k610i fram til min elskede desire kommer, noe som bare gjør ventetiden til ren tortur..

Lenke til kommentar

Skal aldri se meg uten mobil som ikke har blitt lansert iallfall.

I starten av desember kom de første bildene av nexus one, og de aller mest optimistiske trodde denne skulle lanseres over hele verden rett før jul.

Begynner å føles som en evighet siden!

Lenke til kommentar

Skal aldri se meg uten mobil som ikke har blitt lansert iallfall.

Jeg tenker det samme, men hvordan skal du få til det? Trekke ut nett-kabelen og oppdage nye ting ved å vente til du ser kollegaene dine ha en kul telefon? Funker ikke i virkeligheten det vøttø :)

Dette er prisen man betaler for å følge litt med..

Desire har virkelig tent endel plugger hos mange folk... Hvor bred apell har denne telefonen egentlig? Ikke så bred som iphone antar jeg (der jeg anser kun uvitende idioter som kjøpere), men likevel treffer Desire veldig mange..

Lenke til kommentar
Og da er min Nokia N95 8GB ute av døra også, jeg var litt for rask med å selge den..
Ops, jeg var litt rask med å selge min iPhone 3GS også, lurer på om et av batteriene til Ericsson SH888-en holder enda :!:
Lenke til kommentar

@Eisim: 3 Sverige skriver følgende på Facebook-siden sin:

Mobilerna kommer till Arlanda, Köpenhamn eller Norrköping med fraktflyg. Därifrån körs de till Expresslogistik i Kalmar som är vårt lager.

Flyfrakt burde jo være rimelig kjapt fra hvor som helst i verden, så da er det vel ikke umulig at de faktisk får sine telefoner på fredag, slik som de hevder. Den som lever får se.

Lenke til kommentar

Da har jeg akkuratt avbestilt min Acer Liquid for å heller vente på denne :) Var akkuratt innom mobildata, de hadde bekreftet leveringsdato 12. til hovedlageret og regnet med å ha mobilen i butikken dagen etterpå. Spurte så om pris, og de skulle ha 900,- mer enn elprice.no!

Lenke til kommentar

@Eisim: 3 Sverige skriver følgende på Facebook-siden sin:

Mobilerna kommer till Arlanda, Köpenhamn eller Norrköping med fraktflyg. Därifrån körs de till Expresslogistik i Kalmar som är vårt lager.

Flyfrakt burde jo være rimelig kjapt fra hvor som helst i verden, så da er det vel ikke umulig at de faktisk får sine telefoner på fredag, slik som de hevder. Den som lever får se.

Da _kan_ det jo være at Sverige er den eneste judas i europa når det gjelder metode for å flytte på dette, man vet aldri..

Jeg tror uansett ikke jeg skal si for mye fra eller til angående hvem/hva/hvor/hvordan da slikt kan misbrukes, men... den som lever får se :)

Lenke til kommentar
Hahaha :) Da er det bare å bestille seg en slik en: http://www.thinkgeek.com/gadgets/cellphone/8928/ så er settet ditt helt komplett :)

Ja, men det skulle vært IR og ikke BT :!:

Edit: det var egentlig en spøk men jeg prøvde nå SH888-en og etter et par minutter begynner den faktisk å lade og den virker!

Telefonen er over 10 år gammel, made in Sweden :)

Sorry for OT, carry on :)

Endret av Uluen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...