b-real Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har du restartet etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Installerte nettopp MIUI ROM. Ser bra ut så langt, mye til felles med HTC Sense, blant annet god T9 dialer, SMS og musikkontroller på lockscreen etc. Har ikke rukket å teste hvor stabil den er men har hørt gode ting om den. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har du restartet etter oppdateringen? Har gjort det flere ganger, uten at det hjelper nevneverdig. Får vel bare se om det fortsetter sånn fremover før man evt gjør noe med det. Sjekket på oppdatering nå og det er den nyeste programvaren som ligger inne. Vet ikke om det er mulig å nedgradere heller? Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hallo! Beklager om dette har blitt spurt om tidligere i tråden.. Har et lite problem.. virker som at telefonen ikke registrerer når jeg kobler til headset via 3,5 utgangen. Den fortsetter bare å spille musikken via høytaleren på telefonen. Håper noen her har løsningen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Installerte nettopp MIUI ROM. Ser bra ut så langt, mye til felles med HTC Sense, blant annet god T9 dialer, SMS og musikkontroller på lockscreen etc. Har ikke rukket å teste hvor stabil den er men har hørt gode ting om den. synes miui var fett i starten, men ble ganske lei av det etter hvert. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva byttet du til da? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva byttet du til da? atm bruker jeg baadnwz' InsertCoin HD. Den har blitt mye bedre i det siste, ikke et fnugg av lagg og med juice defender varer batteriet i over 2 dager Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor skal jeg legge ringetonene/meldingslydene som jeg vil ha mobilen ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&view=findpost&p=16444368 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Klokke/ vær-widgeten som fulgte med telefonen tror hele tiden at jeg er i <insert plass langt langt borte fra meg der jeg aldri har vært> Hjelp? Aktiver mobilt nettverk? Har alltid tilgjengelig Wlan. Andre? last ned yr sin widget? Uaktuelt. eventuelt legg til det stedet du er vis det finnes på listen og legg det til standard visning. How? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Åpne vær-programmet (ikke ved å trykke på widget, finn det i apps listen). Trykk meny-knappen og så velg legg til. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Åpne vær-programmet (ikke ved å trykke på widget, finn det i apps listen). Trykk meny-knappen og så velg legg til. Ja, men hvordan få den som standard, og ikke "gjeldende posisjon" som standard? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Meny - ordne? Ikke sikker, jeg har ikke tilgang til alt her nå. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva byttet du til da? atm bruker jeg baadnwz' InsertCoin HD. Den har blitt mye bedre i det siste, ikke et fnugg av lagg og med juice defender varer batteriet i over 2 dager Tror jeg skal prøve den da Var egentlig litt mye styr med ROM uten Sense... Liker spesielt Sense's facebook-integrasjon. Lenke til kommentar
Peders Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Sliter så sinnsykt med at internminnet blir fullt, slik at jeg ikke får oppdatert applikasjoner osv.. Prøver å slette mest mulig, men blir dårlig med plass for det.. Ser at noe som heter "dialer lagring" tar 7 mb.. Er dette anropsloggen min? Slik at jeg trygt kan trykke "fjern data"? Gjør meg ikke noe å miste den.. Noen andre tips til ting jeg kan slette? Er jo helt utrolig at det går ann å lage en telefon med så latterlig lite internlagringskapisitet! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har ingenting som heter "dialer lagring" i min applikasjonsliste. Aner ikke hva det er for noe. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har fått problemet beskrevet i denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=676402&page=110 (Relativt vanlig problem ser det ut til...110 sider) Så jeg må altså sende den inn og få skiftet hovedkort. Jeg kjøpte min hos Komplett. Er det de jeg skal sende den inn til eller rett til HTC? 1 Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hallo! Beklager om dette har blitt spurt om tidligere i tråden.. Har et lite problem.. virker som at telefonen ikke registrerer når jeg kobler til headset via 3,5 utgangen. Den fortsetter bare å spille musikken via høytaleren på telefonen. Håper noen her har løsningen Har skjedd meg flere ganger. Virkelig irriterende. Men.. det er bare å restarte telefonen... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Åpne vær-programmet (ikke ved å trykke på widget, finn det i apps listen). Trykk meny-knappen og så velg legg til. Ja, men hvordan få den som standard, og ikke "gjeldende posisjon" som standard? Du fjerner widheten til søppelbøtte og legger den inn igjen. Da benytter den nye settings og du kan også angi fast sted når widgeten legges til pånytt. Har gjort dette flere ganger selv. Endret 30. januar 2011 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå