Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du restartet etter oppdateringen?

 

Har gjort det flere ganger, uten at det hjelper nevneverdig. Får vel bare se om det fortsetter sånn fremover før man evt gjør noe med det. Sjekket på oppdatering nå og det er den nyeste programvaren som ligger inne. Vet ikke om det er mulig å nedgradere heller?

Lenke til kommentar

Klokke/ vær-widgeten som fulgte med telefonen tror hele tiden at jeg er i <insert plass langt langt borte fra meg der jeg aldri har vært> :ermm:

Hjelp?

Aktiver mobilt nettverk?

Har alltid tilgjengelig Wlan.

Andre?

 

last ned yr sin widget?

Uaktuelt.

 

eventuelt legg til det stedet du er vis det finnes på listen og legg det til standard visning.
How?
Lenke til kommentar

Sliter så sinnsykt med at internminnet blir fullt, slik at jeg ikke får oppdatert applikasjoner osv.. Prøver å slette mest mulig, men blir dårlig med plass for det.. Ser at noe som heter "dialer lagring" tar 7 mb.. Er dette anropsloggen min? Slik at jeg trygt kan trykke "fjern data"? Gjør meg ikke noe å miste den..

 

Noen andre tips til ting jeg kan slette? Er jo helt utrolig at det går ann å lage en telefon med så latterlig lite internlagringskapisitet!

Lenke til kommentar

Hallo!

Beklager om dette har blitt spurt om tidligere i tråden..

 

Har et lite problem.. virker som at telefonen ikke registrerer når jeg kobler til headset via 3,5 utgangen.

Den fortsetter bare å spille musikken via høytaleren på telefonen.

 

Håper noen her har løsningen :)

 

Har skjedd meg flere ganger. Virkelig irriterende.

 

Men.. det er bare å restarte telefonen... :)

Lenke til kommentar

Åpne vær-programmet (ikke ved å trykke på widget, finn det i apps listen). Trykk meny-knappen og så velg legg til.

 

Ja, men hvordan få den som standard, og ikke "gjeldende posisjon" som standard?

 

Du fjerner widheten til søppelbøtte og legger den inn igjen.

Da benytter den nye settings og du kan også angi fast sted når widgeten legges til pånytt.

 

Har gjort dette flere ganger selv.

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...