Bukse Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Øy, nettleseren min klikka her om dagen, og får kun varselen "beklager, prosessen Internet har stoppet uventet, venligst prøv igjen". Denne meldingen får man jo litt innimellom, men det hjelper vanligvis å restarte programmet. Men nå kommer den bare om og om igjen hver gang jeg prøver å åpne nettet. Det er tydelig det er WebKit det er noe galt med, ettersom Opera mini, youtube- og facebook-klienten fungerer fint. Noen tips? Har prøvd å drepe programmet, restarte telefonen osv. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Prøvd å fjerne data og hurtiglager? Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Right, klarte det Thanks Endret 27. januar 2011 av Bukse Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har i en lengre periode slitt med nett på telefonen min. Når jeg først er på nett (3G), da fungerer det utmerket. Så går jeg tilbake til hovedskjermen og kanskje bare ti minutter senere åpner jeg nettleseren igjen. Da får jeg ofte beskjed om at det ikke er noen nettverkstilkobling. Jeg må da deaktivere mobilt nettverk og så reaktivere det igjen før jeg åpner nettleseren på nytt. Da fungerer det alltids igjen. Dette skjer uten at jeg flytter på meg i det hele tatt. Jeg kan ikke huske om jeg hadde dette problemet før jeg byttet fra Telenor til Chess i september, men det er vel kanskje ikke veldig sannsynlig at problemet er knyttet mot simkort eller operatør? Hadde det vært slik at jeg ikke kom meg på nett i det hele tatt, da hadde jeg ringt Chess umiddelbart, men siden jeg alltids kommer meg på bare ved å reaktivere mobilt nettverk, da mistenker jeg at det er noe teknisk med telefonen som fusker. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
killerloop Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lite problem som har oppstått med min HTC Desire i det siste, kanskje noen her har noen tips. Plutselig, uten forvarsel, så kan ikke folk ringe inn til meg, jeg kan ikke ringe ut eller motta SMS/MMS. Det pleier som regel å ordne seg enten ved å restarte telefonen eller slå "Flymodus" på og av igjen. Men er jo veldig irriterende da dette skjer ut av det blå uten at jeg vet om det. Noen andre som har hatt lignende problemer eller har en løsning på dette? Takk! :3 Har samme problem med min gamle Touch Diamond2. Har fått beskjed om at jeg bør oppgradere ROM, men det fikk jeg ikke til via HTC's norske sider, så der trenger jeg nok tips jeg også. Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Prøvd å fjerne data og hurtiglager? Det viser seg at hver gang jeg prøver å skru av flash (eller skru den på "etter behov"), skjer det samme. Mystiisk... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da høres det ut som en bug i softwaren...? Selv bruker jeg Dolphin HD, og har aldri opplevd problemet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skulle hatt en iTrip til HTC Desire. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Får "tilkobling mislykket" når jeg prøver å koble meg til mobilt nettverk. Noen som tror de vet hva som er feil? Har Chess-abonnement. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Får "tilkobling mislykket" når jeg prøver å koble meg til mobilt nettverk. Noen som tror de vet hva som er feil? Har Chess-abonnement. Har du riktige APN-instillinger? Jeg har Chess selv, og bruker NetCom sine instillinger. Kopi fra nettsiden til NetCom i spoiler: MMS-oppsett Velg Menu Velg Settings Velg Wireless controls Velg Mobile networks Velg Access Point Names Velg Menu og New APN Fyll inn som beskrevet nedenfor: Name: NetCom MMS APN: netcom Proxy: not set/blank Port: not set/blank Username: mms Password: netcom Server: not set/blank MMSC: http://mm/ MMS proxy: 212.169.066.004 MMS port: 80 MCC: 242 MNC: 02 APN type: mms Velg menu og trykk på Save Internett-oppsett Velg Menu Velg Settings Velg Wireless controls Velg Mobile networks Velg Access Point Names Velg Menu og New APN Fyll inn som beskrevet nedenfor: Name: NetCom internett APN: netcom Trykk på Menu og save Resten trenger du ikke å fylle ut. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lite problem som har oppstått med min HTC Desire i det siste, kanskje noen her har noen tips. Plutselig, uten forvarsel, så kan ikke folk ringe inn til meg, jeg kan ikke ringe ut eller motta SMS/MMS. Det pleier som regel å ordne seg enten ved å restarte telefonen eller slå "Flymodus" på og av igjen. Men er jo veldig irriterende da dette skjer ut av det blå uten at jeg vet om det. Noen andre som har hatt lignende problemer eller har en løsning på dette? Takk! :3 Har samme problem med min gamle Touch Diamond2. Har fått beskjed om at jeg bør oppgradere ROM, men det fikk jeg ikke til via HTC's norske sider, så der trenger jeg nok tips jeg også. Jeg har ordnet et nytt simkort nå, kunne kanskje være det. Så får vi se om det hjelper noe. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Får "tilkobling mislykket" når jeg prøver å koble meg til mobilt nettverk. Noen som tror de vet hva som er feil? Har Chess-abonnement. Har du riktige APN-instillinger? Jeg har Chess selv, og bruker NetCom sine instillinger. Kopi fra nettsiden til NetCom i spoiler: MMS-oppsett Velg Menu Velg Settings Velg Wireless controls Velg Mobile networks Velg Access Point Names Velg Menu og New APN Fyll inn som beskrevet nedenfor: Name: NetCom MMS APN: netcom Proxy: not set/blank Port: not set/blank Username: mms Password: netcom Server: not set/blank MMSC: http://mm/ MMS proxy: 212.169.066.004 MMS port: 80 MCC: 242 MNC: 02 APN type: mms Velg menu og trykk på Save Internett-oppsett Velg Menu Velg Settings Velg Wireless controls Velg Mobile networks Velg Access Point Names Velg Menu og New APN Fyll inn som beskrevet nedenfor: Name: NetCom internett APN: netcom Trykk på Menu og save Resten trenger du ikke å fylle ut. Jepp, det løste seg da jeg endret på APN-innstillingene. Har dog ikke prikket inn det samme som deg da jeg fant svaret en annen plass, men så lenge det fungerer så er det ikke så nøye Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Klokke/ vær-widgeten som fulgte med telefonen tror hele tiden at jeg er i <insert plass langt langt borte fra meg der jeg aldri har vært> Hjelp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Reis dit, problemet løst. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Takk. Veldig lurt. Seriøse svar? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvor skal jeg legge ringetonene/meldingslydene som jeg vil ha mobilen ? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Aktiver mobilt nettverk? EDIT: Var til Diskutant Endret 29. januar 2011 av jdmik Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Klokke/ vær-widgeten som fulgte med telefonen tror hele tiden at jeg er i <insert plass langt langt borte fra meg der jeg aldri har vært> Hjelp? last ned yr sin widget? eventuelt legg til det stedet du er vis det finnes på listen og legg det til standard visning. Hvor skal jeg legge ringetonene/meldingslydene som jeg vil ha mobilen ? mine ligger i en egen musikkmappe på minnekortet. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Men hvordan skal jeg finne dem å velge dem? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 La nylig inn ny programvareversjon fra HTC. Denne har programvarenummer: 2.29.405.5. Etter at jeg la inn denne, har batteritiden minsket drastisk. Har stått i 2 døgn standby nå, og brukt halve batteriet. På den tidligere programvaren fikk jeg opptil 12 døgn standby. Andre som har erfart dette problemet? Min Desire ble levert med 2.2, men husker ikke hvilken programvareversjon det var som lå inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå