Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke funnet mappa med usb drivere, skal dette være i usb_driver-mappa, som jeg aldri har funnet? Det jeg har lastet ned er android-sdk_r08-windows, HTCSync_2.0.33, Java SE og driver da jeg koblet til telefonen.

 

Last ned disse driverne og pakk de ut på pc'en din:

http://dl.dropbox.com/u/15570807/android-usb-driver.zip

 

Pakk den ut hvor som helst på pc'en din. Bare du husker hvor, når du skal installere driverne. Disse driverne skal installeres i tillegg til de som ble automatisk installert når du koblet til mobilen første gang.

 

Følg så oppskriften i min forrige post til deg.

Endret av bushwacker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet mappa med usb drivere, skal dette være i usb_driver-mappa, som jeg aldri har funnet? Det jeg har lastet ned er android-sdk_r08-windows, HTCSync_2.0.33, Java SE og driver da jeg koblet til telefonen.

 

Last ned disse driverne og pakk de ut på pc'en din:

http://dl.dropbox.com/u/15570807/android-usb-driver.zip

 

Pakk den ut hvor som helst på pc'en din. Bare du husker hvor, når du skal installere driverne. Disse driverne skal installeres i tillegg til de som ble automatisk installert når du koblet til mobilen første gang.

 

Følg så oppskriften i min forrige post til deg.

 

Takk, men ser ut som at dette allerede var installert. Fulgte det du skrev i forrige innlegg og fikk opp dette.

 

Prøvde meg på dmss igjen, men får opp samme feilmelding som tidligere. Skulle jeg ikke installere flere packages i SDK Manager-programmet? Har husket på å huke av for debugging.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet mappa med usb drivere, skal dette være i usb_driver-mappa, som jeg aldri har funnet? Det jeg har lastet ned er android-sdk_r08-windows, HTCSync_2.0.33, Java SE og driver da jeg koblet til telefonen.

 

Last ned disse driverne og pakk de ut på pc'en din:

http://dl.dropbox.com/u/15570807/android-usb-driver.zip

 

Pakk den ut hvor som helst på pc'en din. Bare du husker hvor, når du skal installere driverne. Disse driverne skal installeres i tillegg til de som ble automatisk installert når du koblet til mobilen første gang.

 

Følg så oppskriften i min forrige post til deg.

 

Takk, men ser ut som at dette allerede var installert. Fulgte det du skrev i forrige innlegg og fikk opp dette.

 

Prøvde meg på dmss igjen, men får opp samme feilmelding som tidligere. Skulle jeg ikke installere flere packages i SDK Manager-programmet? Har husket på å huke av for debugging.

 

det er skjedd noe rart med Android sdket i siste versjon. Kopier alle filer fra mappen tools over til en annen mappe i sdket som også heter noe med tools. Start deretter ddms fra denne mappen. Vanskelig forklart, men jeg sitter på en tab og har ikke tilgang til pc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, prøvde å laste ned spiller "Crazy Snowboard" fra market her en dag, og får meldingen "nedlasting mislykket, prøv igjen". Det tar 20,21 MB, og jeg har 37,75 MB ledig, så skulle vel gå bra?

Noen andre som vil prøve å laste det ned og sjekke om det funker for dere? :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan installere OTA? Telefonen er rootet, hvis det har noe å si..

 

Det står med liten skrift i kontrakten for dem som rooter: Når du gjør det, river du telefonen løs fra HTCs kontroll. Du oppdaterer selv når det måtte falle deg inn, men under ingen omstendigheter med det som kommer direkte fra produsenten Over The Air. Da risikerer du å bli plaget, og mister dessuten garantien på rootinga.

Lenke til kommentar

Sliter med lite plass på telefonen. I går var det så ille at jeg ikke fikk åpnet meldinger engang. Jeg har relativt få apps på den, og de fleste er lagt på minnekortet.

 

Noen som vet om en enkel måte å finne ut hvordan jeg får løst opp mer plass på telefonen?

 

Så lenge du ikke vil roote: Installer f. eks. Appmonster og la uhyret svelge alle apps som ikke inneholder viktige brukerdata (f. eks. progresjonen i Angry Birds). Avinstaller disse appene, og hent dem frem med Appmonster når du trenger dem.

 

Har du en ekstra browser? De tar gjerne mye plass. Avinstaller hvis du ikke absolutt må ha.

Lenke til kommentar

Jeg slet daglig med lite plass på telfonen før jeg roortet.

Ble til slutt tom for tålmodighet; Roota telefonen, fikk S-off og la inn LeeDroid.

En helt ny hverdag; mobilen holder 1 dag ekstra(kastet inn juicedefender og litt annet stasj)

Alle programmene jeg vil ha ligger på mobilen, og jeg har enda 110mb ledig på intern minnet :D

 

Just a notification til dere som sliter med plass :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har efraring med undervolting? Jeg har flashet en ny kernel for en stund siden som skal støtte overclock og undervolting, men må jeg gjøre noe spesielt for å sette en lavere volt, eller blir det gjort automatisk når jeg har flashet denne kernelen? Jeg finner ingen mulighet for å sette volt i setcpu, kun klokkehastighet.

 

Det er denne jeg bruker btw: couttstech-2.6.32.28_OC1190_HAVS@875mV_BFS_VR

 

Edit: Jeg fant svaret ved å se i loggen på telefonen. Det går automatisk :)

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Ingen ustabilitet overhodet, men det kan jo variere fra telefon til telefon. Den er faktisk fjellstabil hvis jeg overklokker den til 1190MHz også.

 

Ellers så tror jeg det er gjort en del optimaliseringer i kernelen. Tok en runde Quadrant nå, og fikk 1520 uten overklokking. Det er ganske mye for å være en helt standard Sense-ROM (LeeDroid 2.3d).

 

Edit: Kan jeg ikke si at jeg har merket noe særlig til økt batteritid, og det var jo det som var tanken bak undervoltingen :(

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...