Christoffer99 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788044 Vet at jeg ikke skulle ha htc sync, men problemet mitt var at jeg ikke hadde installert driveren til telefonen (som blir installert sammen med htc sync) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det stod i min oppskrift at man måtte installere htc sync og fjerne den etterpå. Er viktig å følge oppskriftene skikkelig. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Som sagt, og som du kan se, det står ingenting om det i den jeg linket til (med mindre jeg er veldig blind), det eneste den sier er at htc sync skal bli avinstallert, og da er ikke den første tanken som slår meg at jeg skal installere det først for å så slette det igjen . Leste igjennom instruksjonen sikkert 3-4 ganger og så videoene flere ganger før jeg satt igang og. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Helt enig med du. Det var en dårlig veiledning. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det aller letteste er å bruke unrevoked fra Linux. Det går også fint å bruke en LiveCD med Ubuntu. Fordelen er at man slipper drivertullet som ofte er i Windows, og jeg tror også det er en enklere operasjon å brenne en livedisk og boote den, enn det er å styre med knotete operasjoner i Windows. Howto: http://rootmydroid.co.uk/guides/desire/howtolinux-root-your-desire-using-unrevoked-in-linux/ Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For den som får "waiting for device" og vil roote i Windows: http://theunlockr.com/2010/09/20/how-to-root-the-htc-desire-unrevoked-method/ Nederst på siden er det linker til alternative drivere. Jeg måtte bruke en av disse for at Unrevoked skulle gjenkjenne tlf min. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hmmm..... epost appen i sense nekter å hente msil. De ligger i Gmail appen, men den andre har ikke noe nytt siden torsdag. Har over 30 mb minne.... Har også slettet kontoen og laget den på ny. Samme resultat.... Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg kjører LauncherPro på min Desire 2.2, og er veldig fornøyd. Men jeg savner virkelig HTC's notat widget. Sånn Noen som vet hvordan kan bruke denne widgetten i LP? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Du kan ikke bruke HTC-widgets på en annen launcher. De fungerer kun på htc sin rosie-launcher. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det av tekniske grunner? Jeg mener, andre widgets funker jo fint å bruke med forskjellige launchers. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Regner med at de har lagt inn en sperre fordi de ikke vil at du skal bruke en annen launcher. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Spør her også siden det er så dårlig med svar i tråden jeg opprettet. Jeg skal prøve å få tatt skjermbilde på telefonen, og sliter ganske mye med bruksanvisningene. De er ganske ulike, ting jeg trenger (?) blir ikke nevnt i flere av de osv. Jeg har startet på denne nå. Er på punkt 2 under Android SDK-vinduet. Står at jeg skal gå til en mappe som heter usb_driver, men den eksisterer ikke hos meg så vidt jeg kan se. Jeg ser i mappa som heter android-sdk-r08-windows, men der finnes det ingen mappe som heter usb_driver. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Spør her også siden det er så dårlig med svar i tråden jeg opprettet. Jeg skal prøve å få tatt skjermbilde på telefonen, og sliter ganske mye med bruksanvisningene. De er ganske ulike, ting jeg trenger (?) blir ikke nevnt i flere av de osv. Jeg har startet på denne nå. Er på punkt 2 under Android SDK-vinduet. Står at jeg skal gå til en mappe som heter usb_driver, men den eksisterer ikke hos meg så vidt jeg kan se. Jeg ser i mappa som heter android-sdk-r08-windows, men der finnes det ingen mappe som heter usb_driver. Jeg har tidligere brukt denne guiden. Veldig godt forklart 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Spør her også siden det er så dårlig med svar i tråden jeg opprettet. Jeg skal prøve å få tatt skjermbilde på telefonen, og sliter ganske mye med bruksanvisningene. De er ganske ulike, ting jeg trenger (?) blir ikke nevnt i flere av de osv. Jeg har startet på denne nå. Er på punkt 2 under Android SDK-vinduet. Står at jeg skal gå til en mappe som heter usb_driver, men den eksisterer ikke hos meg så vidt jeg kan se. Jeg ser i mappa som heter android-sdk-r08-windows, men der finnes det ingen mappe som heter usb_driver. Jeg har tidligere brukt denne guiden. Veldig godt forklart Kan du forklare punkt 1? Developer-siden er så unødvendig kronglete lagt opp og jeg skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre. Resten ser greit ut. Begynner å bli LITT lei etter å ha brukt flere dager på det her. Edit: har kommet hit, og står bom fast: When you are ready to download the driver, follow the instructions given in Adding SDK Components to launch the Android SDK and AVD Manager. From the Available Packages panel, select "Usb Driver Package" and download it to your computer. The driver files are downloaded into the <sdk>\google-usb_driver\ directory. Hvor finner jeg usb driver package? Prøvd å trykke på både Android Repository og Third party Add-ons. Endret 23. januar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Temmelig sikker på at jeg leste en uttalelse fra HTC at hele Desire produktlinjen skulle få 2.3 etterhvert. Kanskje jeg bare drømmer? Det hadde jo unektelig vært flott, men OM det er tilfelle, ha jeg en merkelig følelse av at Desire vil få det en god stund etter Z og HD. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor mye får man for en HTC Desire som er brukt? Fruen får seg ny mobil, og da ryker Desiren inn på stor service. Så får jeg selge den etterpå til ok pris. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kan du forklare punkt 1? Developer-siden er så unødvendig kronglete lagt opp og jeg skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre. Resten ser greit ut. Begynner å bli LITT lei etter å ha brukt flere dager på det her. Edit: har kommet hit, og står bom fast: When you are ready to download the driver, follow the instructions given in Adding SDK Components to launch the Android SDK and AVD Manager. From the Available Packages panel, select "Usb Driver Package" and download it to your computer. The driver files are downloaded into the <sdk>\google-usb_driver\ directory. Hvor finner jeg usb driver package? Prøvd å trykke på både Android Repository og Third party Add-ons. Her kan du laste ned usb driverne. Pakk opp filen. Plugg i mobilen (lademodus) og installer driverne via enhetsbehandling på pc'en din. Du finner den under "Diskstasjoner". Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg scrolla ned til "Windows Vista: Perform a fresh installation", men der står jeg fast. Launch wizard? Nå jeg kobler til telefonen blir ting installert av seg selv, det skjer på null komma niks. Aner ikke hvor de mener at jeg skal select'e ditt og datt i de neste punktene, er dette i den wizarden som jeg ikke får opp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Plutselig begynte epost appen å hente mailene mine igjen. Men ikke de fra den "forsvunnede perioden".... Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg scrolla ned til "Windows Vista: Perform a fresh installation", men der står jeg fast. Launch wizard? Nå jeg kobler til telefonen blir ting installert av seg selv, det skjer på null komma niks. Aner ikke hvor de mener at jeg skal select'e ditt og datt i de neste punktene, er dette i den wizarden som jeg ikke får opp? I windows 7: Trykk på "start". Høyeklikk på "Datamaskin". Velg "egenskaper". Nytt vindu dukker opp. Velg "enhetsbehandling". Ekspander "Diskstasjoner". Der skal du finne mobilen. Hos meg heter den "HTC Android Phone Usb device". Høyreklikk på den og velg "oppdater driverprogramvare". Trykk på "søk på datamaskinen etter driverprogramvare". Velg "bla igjennom" og finn fram til mappen med usb drivere du lastet ned. Trykk neste. Driverne skal nå være oppdatert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå