Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et par måneder siden så blei mobilen min vannskadet, som førte til at av/på knappen ikke fungerte lenger, noe som visstnok fungerer veldig fint for å fikse vannskader er å miste mobilen i bakken. I dag så datt den i bakken, og da funka faktisk knappen igjen, endelig kan jeg skru på skjermen uten å putte i en lader eller ringe mobilen :D

Lenke til kommentar

For et par måneder siden så blei mobilen min vannskadet, som førte til at av/på knappen ikke fungerte lenger, noe som visstnok fungerer veldig fint for å fikse vannskader er å miste mobilen i bakken. I dag så datt den i bakken, og da funka faktisk knappen igjen, endelig kan jeg skru på skjermen uten å putte i en lader eller ringe mobilen :D

Oi, sprøtt...

 

Du "mistet" den i bakken, eller?

Lenke til kommentar

For et par måneder siden så blei mobilen min vannskadet, som førte til at av/på knappen ikke fungerte lenger, noe som visstnok fungerer veldig fint for å fikse vannskader er å miste mobilen i bakken. I dag så datt den i bakken, og da funka faktisk knappen igjen, endelig kan jeg skru på skjermen uten å putte i en lader eller ringe mobilen :D

Oi, sprøtt...

 

Du "mistet" den i bakken, eller?

Hehe :p Den falt ut av lomma fra buksa, når jeg skulle ta den ut fra skapet etter trening :) Var vel ca. 1 meter.

 

Edit: Hvilke 2.3 roms er det folk her bruker forresten, noen å anbefale? Tenkte å få roota telefonen nå.

 

 

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Hvilke 2.3 roms er det folk her bruker forresten, noen å anbefale? Tenkte å få roota telefonen nå.

 

En av de mest brukte er nok Oxygen 2.0 RC6. Du kan se i denne tråden på XDA for en liste over populære ROM's av forskjellige typer (Sense, AOSP, Gingerbread osv.)

 

Jeg har prøvd Oxygen 2.0 RC6 selv, og mitt største ankepunkt var strømforbruket til skjermen som kunne være opptil 90% i perioder. Batteriet i standby derimot var strålende. Ellers føltes den lynrask på de fleste områder, men nettleseren var litt laggy iblant.

 

Når det kommer en oppdatering med Gingerbread til Nexus One om ikke så lenge vil det komme bedre ROM's til Desire basert på denne med skikkelige drivere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det slik at HTC har droppa Desire, og bare fokuserer på Desire HD og Z?

 

Vil vi få Android 2.3 i det hele tatt?

 

Det er det vel ingen som vet, men når N1 nå snart får 2.3 så burde det være lett for HTC å slenge på Sense og lage en versjon for Desire også. De har jo tross alt 99% identisk hardware.

 

Personlig er jeg ikke kjempeoptimistisk..

Lenke til kommentar

Tror neppe di gjør det jeg heller. I hvert fall ikke på en gooood stund. Siden en Desire kan holde i et par år med oppdateringer uten at man trenger å kjøpe ny telefon for å få det nyeste og beste (software er en stor del av brukeropplevelsen), må de gi deg noen insentiver til å kjøpe en ny telefon, så de tjener penger. For både forbrukere og miljø er det naturlig nok et stort tapsprosjekt.

Lenke til kommentar

Hadde beskyttelsesfilm på i et par måneder etter jeg kjøpte telefonen, men når jeg tok den av fant jeg ut at den ødela en hel del for kvaliteten på skjermen (har amoled-versjonen). Bestemte meg for å droppe beskyttelsesfilm helt, og har aldri angret på det!

Etter 6-7 måneder uten beskyttelsesfilm er skjermen min like fin som den dagen jeg kjøpte telefonen! Har selvfølgelig passet litt på den, ikke hatt den i lommen sammen med andre ting, ikke hatt den liggende løst i en sekk eller bag og sånne ting.

 

Så som svar på spørsmålet ditt: Nei, skjermen blir ikke fort stygg viss du behandler telefonen din pent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...