Chicharito Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Prøver Oxygen v2.0-RC6 nå og den virker ganske smooth, men får ikke Wifi til å funke på denne ROM'en heller. Må være jeg som gjør noe feil. Har flashet anbefalt radio. Er det noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er ikke mulig å surfe uten at enten wifi eller mobilt nett er koblet til. Dobbeltsjekk innstillingene dine? Etter en nærmer sjekk ser det ut til at det er bare er Facebook som funker. Men synes det er rart nok i seg selv. "Aktiver alltid-aktive mobildata" Hvilken funksjon har den innstillingen? Det er jeg faktisk litt usikker på... Anyone? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Prøver Oxygen v2.0-RC6 nå og den virker ganske smooth, men får ikke Wifi til å funke på denne ROM'en heller. Må være jeg som gjør noe feil. Har flashet anbefalt radio. Er det noe annet jeg kan prøve? Prøvde den rom'en for litt siden, og WiFi fungerte helt fint for meg. Radio på min tlf er 32.54.00.32U_5.14.05.17, men vet ikke om det skal ha noe å si. Ellers så ble jeg veldig fort lei av stock Android, så installerte en rom med nye Sense (Z 0.6 Modded v4), men det føltes fryktelig tregt og laggy. Er tilbake på Leedroid nå (2.3d) og kunne ikke vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Ja, jeg regsitrerer at det er få som plages med wifi problemet + at jeg har opplevd det på 2 forskjellige ROM's nå. Derfor trur jeg at jeg gjør noe feil, noe som ikke er helt usansynlig siden jeg er helt ny på dette. Den klarer å koble seg opp mot Routeren her I huset, men når jeg prøver noe som krever internett står den bare å tenker, og etter en 2-3 min får jeg en melding opp om at den ikke klarer å koble seg opp mot nette. Hvis jeg gjenoppretter en backup fra Sence så funker det fint igjen. Edit: Fant problemet! Måtte sette "Wifi Sleep policy" til "Never". Endret 16. januar 2011 av Chicharito Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Ellers så ble jeg veldig fort lei av stock Android, så installerte en rom med nye Sense (Z 0.6 Modded v4), men det føltes fryktelig tregt og laggy. Har Desire HD ROM (med nye Sense)og den er hverken treg eller lagger, så viss du vil prøve det igjen, vil jeg anbefale denne versjonen. Endret 16. januar 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ellers så ble jeg veldig fort lei av stock Android, så installerte en rom med nye Sense (Z 0.6 Modded v4), men det føltes fryktelig tregt og laggy. Har Desire HD ROM (med nye Sense)og den er hverken treg eller lagger, så viss du vil prøve det igjen, vil jeg anbefale denne versjonen. Merker stor forskjell fra Sense 2.0 roms og Redux 1.0.0 RC1/MIUI roms. De to sistnevte er HELT lagg frie for meg. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Etter jeg tok en facoty reset på mobilen, og lastet inn kontakene mine fra face/gmail kontoen min igjen, så er det kommet 47 foran noen av nummerene (ikke 0047 eller +47, bare 47) Og får nummer ikke i bruk når jeg prøver å ringe. Flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Etter jeg tok en facoty reset på mobilen, og lastet inn kontakene mine fra face/gmail kontoen min igjen, så er det kommet 47 foran noen av nummerene (ikke 0047 eller +47, bare 47) Og får nummer ikke i bruk når jeg prøver å ringe. Flere som har opplevd dette? Det er samme problem med alle Facebook kontakter på min tlf også. Vet ikke om det var slik før for har som regel lagret nr til alle jeg bruker å kontakte på tlf. Men viss det er en fiks for det så kunne jeg tenkt meg å vite hva det var Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Finnes det noen måte å overstyre hvilket bildet en kontakt skal ha, når telefonen tvinger meg til å bruke et fb-bilde? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Finnes det noen måte å overstyre hvilket bildet en kontakt skal ha, når telefonen tvinger meg til å bruke et fb-bilde? Rediger kontakt -> Velg bilde? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Finnes det noen måte å overstyre hvilket bildet en kontakt skal ha, når telefonen tvinger meg til å bruke et fb-bilde? Rediger kontakt -> Velg bilde? Jeg vet hvordan man velger bilde, går helt fint med de som ikke er koblet opp mot Facebook. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Finnes det noen måte å overstyre hvilket bildet en kontakt skal ha, når telefonen tvinger meg til å bruke et fb-bilde? Rediger kontakt -> Velg bilde? Jeg vet hvordan man velger bilde, går helt fint med de som ikke er koblet opp mot Facebook. Skjønner, prøvde det selv nå, og bildet ble vist erstatta av FB bildet, men fant løsningen: Velg kontakt -> Menu -> Kobling -> Trykk på bildet -> Velg kontaktfoto: Telefon 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå er det på tide å gjøre noe med Desire'n etter jeg flasha til et eller annet drit-ROM på starten av skoleåret. Har holdt ut med lagging, FC's, telefonen slår seg av og på som den behager og gud vet hva... MEN NÅ ER DET NOK:) Laster ned LeeDroid2.3 som en over her anbefalte. Så gjenstår det å se om jeg husker hvordan man flashet da Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Prøver Oxygen v2.0-RC6 nå og den virker ganske smooth, men får ikke Wifi til å funke på denne ROM'en heller. Må være jeg som gjør noe feil. Har flashet anbefalt radio. Er det noe annet jeg kan prøve? Prøvde den rom'en for litt siden, og WiFi fungerte helt fint for meg. Radio på min tlf er 32.54.00.32U_5.14.05.17, men vet ikke om det skal ha noe å si. Ellers så ble jeg veldig fort lei av stock Android, så installerte en rom med nye Sense (Z 0.6 Modded v4), men det føltes fryktelig tregt og laggy. Er tilbake på Leedroid nå (2.3d) og kunne ikke vært mer fornøyd. Hvilken radio bruker du med Leedroid 2.3d? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvilken radio bruker du med Leedroid 2.3d? Jeg bruker i allefall 32.49.00.32U_5.11.05.27 og LeeDroid 2.3d. Funker fint her. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva er det egentlig som bestemmer hvilken radio man skal ha? Har f.eks bootloader noe å si? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva er det egentlig som bestemmer hvilken radio man skal ha? Har f.eks bootloader noe å si? hvilken radio du bruker kommer helt an på telefonen. Noen merker problemer med én radio, mens andre merker problemer med en annen. Det er også forskjeller på signalstyrke og batterilevetid på dem, men som sagt det kommer an på telefonen hvilken som passer best. Selv bruker jeg 32.49.00.32U_5.11.05.27. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Prøver Oxygen v2.0-RC6 nå og den virker ganske smooth, men får ikke Wifi til å funke på denne ROM'en heller. Må være jeg som gjør noe feil. Har flashet anbefalt radio. Er det noe annet jeg kan prøve? Prøvde den rom'en for litt siden, og WiFi fungerte helt fint for meg. Radio på min tlf er 32.54.00.32U_5.14.05.17, men vet ikke om det skal ha noe å si. Ellers så ble jeg veldig fort lei av stock Android, så installerte en rom med nye Sense (Z 0.6 Modded v4), men det føltes fryktelig tregt og laggy. Er tilbake på Leedroid nå (2.3d) og kunne ikke vært mer fornøyd. Hvilken radio bruker du med Leedroid 2.3d? Jeg bruker fortsatt samme radio som jeg nevnte i det innlegget. Denne fulgte med en rom jeg testet for litt siden, og har brukt den siden. Jeg merker egentlig ingen spesiell forskjell i forhold til den jeg hadde før, så tror ikke det har så mye å si hvilken radio du har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Bruker dere radio på telefonen deres daglig eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå