Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke en offisiell oppdatering til 2.3 nei, og det kommer kanskje aldri, men det ligger 2 gingerbread-versjoner til Desire på xda til de som vil ha det.

Lurer på når en HTC-versjon av gingerbread kommer til Desire jeg... Med mindre jeg har kjøpt en Optimus 2x innen den tid da...

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Igrunn så har du brutt garantien. Men dersom du har kjøpt den på elkjøp el. så kan du bare bruke 30 dagers returretten din. Dersom dette ikke er tilfellet, så kan du allikevel levere den inn og si at den ikke virker, uten å nevne at du har tuklet med den. Dersom feil oppstår innen de 6 først månedene skal man anta at feilen var til stede når du fikk den.

Lenke til kommentar

Har garantien på mobilen min gått ut nå som jeg har prøvd å lagt inn programmeringen på nytt? Synd, for jeg har ikke forsikring og mobilen er helt blåst nå.

bricka du telefonen din under flashing? :tease:

Jeg aner ikke, jeg lastet ned noe her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667 i håp om at den ville funke, og nå er den svart med sølv htc logo og varseltrekanter i hjørnene. Ikke visste jeg om jeg brøt garantien eller ikke...

Kjøpte den på elkjøp... skal tilbake dit i dag... men hvor mye vil regningen på ? er bare 17 år så er ikke så jevlig gøy å få dette rett oppi trynet da jeg betalte 4000 for den...

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske at dette med oppdateringer og slikt var litt mer oversiktlig. Her er mitt "problem":

Har en HTC Desire som kom levert med Android 2.2 Froyo. Her om dagen fikk jeg en beskjed om å oppgradere. Til dette trengte jeg en wi-fi oppkobling, noe jeg ikke var i nærheten av. Trykket derfor avbryt.

Når jeg så fikk tilgang til wifi (og etter å ha tatt backup slik alle guider anbefaler, gikk jeg inn på instillinger > om telefonen > oppdatering av systemprogramvare

Her er planlagt sjekking huket av.

Trykker på "sjekk nå".

Får beskjed om at "telefonen er oppdatert".

Jeg går inn på htc.com/no.support og ser at det er lagt ut beskjed om at det er kommet en "HTC Desire Firmware Over The Air (FOTA) update" og at det nye softwarenummeret skal være

2.29.405.2

Det som forvirrer meg er at til tross for at jeg får beskjed om at "telefonen er oppdatert", har telefonen min softwarenummer 2.10.405.2, ikke 2.29.405.2 som htc supportsidene sier er det som er siste oppdatering....

Endret av panzermann
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke, jeg lastet ned noe her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667 i håp om at den ville funke, og nå er den svart med sølv htc logo og varseltrekanter i hjørnene. Ikke visste jeg om jeg brøt garantien eller ikke...

Kjøpte den på elkjøp... skal tilbake dit i dag... men hvor mye vil regningen på ? er bare 17 år så er ikke så jevlig gøy å få dette rett oppi trynet da jeg betalte 4000 for den...

Hva skjer når du holder inn volm ned mens du skrur den på? dersom du kommer til HBOT-menyen, er den ikke "briked"

Det du har lastet ned er uansett HTC's offisielle oppdateringer, og du har brukt HTC's programvare for å installere den. Er jo ikke verre enn å si at du har lastet ned en oppdatering fra hjemmesiden deres fordi du hadde problemer med telefonen din. Bare finn en på hjemmesidene til HTC først.

Hvordan fikk du egentlig en offisiell oppdatering til å *ikke* fungere?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Hva skjer når du holder inn volm ned mens du skrur den på? dersom du kommer til HBOT-menyen, er den ikke "briked"

Det du har lastet ned er uansett HTC's offisielle oppdateringer, og du har brukt HTC's programvare for å installere den. Er jo ikke verre enn å si at du har lastet ned en oppdatering fra hjemmesiden deres fordi du hadde problemer med telefonen din. Bare finn en på hjemmesidene til HTC først.

Uansett hvordan jeg slår den på om det er med tilbaketast eller med volumknapp kommer den bare til sølvlogo og varseltrekanter i hjørnene.

Jeg vet ikke. den frøs IGJEN (tlfen) jeg prøvde sånn clear ting, og fungerte ikke da heller. prøvde da igjen å gjøre den oppdateringen jeg har gjort nå... Prøver igjen da det virket som at hele systemet var blitt slettet fra telefonen, og nå går ikke den heller. kan prøve med android 2.2... noe

Lenke til kommentar

Hvor på HTC sine hjemmesider ser jeg oppdateringer? nå får jeg ikke inn noen av de andre oppdateringene...

Lenke til kommentar

Igrunn så har du brutt garantien. Men dersom du har kjøpt den på elkjøp el. så kan du bare bruke 30 dagers returretten din. Dersom dette ikke er tilfellet, så kan du allikevel levere den inn og si at den ikke virker, uten å nevne at du har tuklet med den. Dersom feil oppstår innen de 6 først månedene skal man anta at feilen var til stede når du fikk den.

Her er ALT feil:

1) Man bryter ikke garantien hvis man oppdaterer med offisiell programvare.

2) Du har IKKE bytterett på mobiltelefoner (med mindre det er nettkjøp eller postordrekjøp).

3) Oppfordring til å lyve om produktet er svindel.

4) Én feil kan oppstå på telefon etter svært kort tid, uten at det er noe logikk i at feilen var tilstede når man kjøpte den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei folkens!

I går natt var telefonen ved ca 65% da jeg la meg, og idag tidlig var den på 0%, alarmen ringte ikke, og jeg forsov meg.

Anyways, noen som vet hvordan telefonen kan ha mista så mye batteri gjennom natten? Den pleier miste max 10%, oftest 5%... Ingenting batterikrevende sto på. Gps, Wlan, sync osv var av.

Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...