Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har en scroll som dukker opp på høgre siden når du drar fingern for å bla i bildene. Den kan du ta tak i og dra deg lynkjapt til bunns. Nett som på windows... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har en scroll som dukker opp på høgre siden når du drar fingern for å bla i bildene. Den kan du ta tak i og dra deg lynkjapt til bunns. Nett som på windows... Jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har en scroll som dukker opp på høgre siden når du drar fingern for å bla i bildene. Den kan du ta tak i og dra deg lynkjapt til bunns. Nett som på windows... Jeg finner den ikke. Den dukker bare opp i rutenettvisning. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det kom en oppdatering rundt jul, eller var det i romjula...husker ikke helt. Er det detaljer om hva denne skulle forbedre? Jeg husker det var noen problemer rundt denne, men er det mange som har hatt problemer med denne oppdateringen? jarle Vet ikke hva den skulle forbedre:-) Har ikke merket noen forskjell hverken positivt eller negativt..... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har en scroll som dukker opp på høgre siden når du drar fingern for å bla i bildene. Den kan du ta tak i og dra deg lynkjapt til bunns. Nett som på windows... Jeg finner den ikke. Den dukker bare opp i rutenettvisning. Så da må man altså fingre seg igjennom bilde etter bilde for å komme til det siste i et album? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Nei, her er utdrag fra Desire for dummies "Gå inn i rutenett, man blar jo ikke gjennom 1000 bilder, bilde for bilde. Man er jo ikke teit. I rutenett starter man på de første bildene. Når du da fingrer som du kaller det, så vil du se til høgre at en grå "scroll" dukker opp. Ta tak i denne og dra den til bunns, og VOILA." Endret 11. januar 2011 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Oppdaterte endelig telefonen i dag, og nå sliter jeg med at nettleseren force quitter. Gikk inn i innstillingene for å slå av flash, og etter at jeg gjorde det kan jeg ikke gå inn i den uten at den avslutter seg med en gang. Noen som vet om en fix? :S Prøv å "fjern data" i standard internettleseren under innstillinger -> applikasjoner -> administrer applikasjoner. Hvis du ikke har startet telefonen på nytt er det også en ting du kan prøve. Takk, det fungerte Men da mista jeg samtidig alle bokmerker, all historikk og alle passord. Og flash er fortsatt på Tåpelig HTC! Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Nå er jeg så glad. Fikk mobilen for en uke siden og i hele dag har det kommet opp en error kode om at android tingen har stoppet eller noe i den dur.. og deretter må jeg ha skrevet inn pin-koden min på nytt. Deretter slo den seg helt av, og jeg satte den på lading. Nå kommer den bare til "HTC" og det er alt. har prøvd å tatt ut batteriet flere ganger og simkortet... Hva kan være galt? Endret 11. januar 2011 av Tildaa Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå er jeg så glad. Fikk mobilen for en uke siden og i hele dag har det kommet opp en error kode om at android tingen har stoppet eller noe i den dur.. og deretter må jeg ha skrevet inn pin-koden min på nytt. Deretter slo den seg helt av, og jeg satte den på lading. Nå kommer den bare til "HTC" og det er alt. har prøvd å tatt ut batteriet flere ganger og simkortet... Hva kan være galt? Søkte litt på google og fant fram til denne oppskriften: Turn the power off. If your HTC Desire is frozen, pull the battery out and reinsert it Hold the Volume Down button Press and release the Power button You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock Select Clear Storage by pressing the Volume Down button Press and release the Power button Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Downfor NO Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hjelper ikke. Den kommer fremdeles bare til "HTC". Har prøvd 2 ganger.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tjoho! Tror jeg har valgt dette selv en gang, men nå husker jeg ikke hvordan jeg fjerner deg igjen.. I min Gmail-kalender får jeg nå opp "merknader" om hvem jeg har ringt til, blitt oppringt fra, osv.. hvordan fjerner jeg dette? Prøvd å se rundt, men finner ikke.. Bruker også Dialer One, hvis det har noe å si.. Takk, takk! Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå er jeg så glad. Fikk mobilen for en uke siden og i hele dag har det kommet opp en error kode om at android tingen har stoppet eller noe i den dur.. og deretter må jeg ha skrevet inn pin-koden min på nytt. Deretter slo den seg helt av, og jeg satte den på lading. Nå kommer den bare til "HTC" og det er alt. har prøvd å tatt ut batteriet flere ganger og simkortet... Hva kan være galt? Prøv å start opp mobilen uten sd-kortet i. Kortet kan være korrupt og årsaken til at mobilen ikke vil starte. Funker ikke det, så kan man prøve å flashe en ny RUU. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Flashe en ny RUU? Det funka ikke å ta ut kortet heller. vil si? Endret 11. januar 2011 av Tildaa Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå har det kommet et par Gingerbread (android 2.3) ROM's med videokamera som virker på xda! Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Flashe en ny RUU? Det funka ikke å ta ut kortet heller. argh. jeg tok multisitat, uten å vise hva det er fornoe... uansett: Hva vil Flashe en ny RUU si? Endret 11. januar 2011 av Tildaa Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Flashe en ny RUU? Det funka ikke å ta ut kortet heller. Med RUU kan du legge inn mobilens programvare på nytt. Ellers er det bare å sende inn mobilen til forhandler... Du kan prøve å se om å legge inn ny programvare vil hjelpe. Pass på at HTC Sync er innstallert på din pc. Last ned ønsket RUU her: Official RUU's HTC Desire (mulig du må registrere deg på forumet for å laste ned) Denne har jeg brukt selv: RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4. 06.00.02_2_release_126984_signed.exe Når du har lastet ned filen, starter du mobilen i FASTBOOT (slå på mobilen mens du holder inne tilbake-knappen (den med pila på). Koble mobilen til pc'en med usb-kabelen. Når du kan se at det står "FASTBOOT USB" på skjermen og Windows har installert driverne, kan du starte RUU filen. La mobilen være i fred til oppdateringen er ferdig. Dette kan ta en stund. Pass på at batteriet er fulladet. Lykke til Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tusen takk, skal prøve, men en ting: ryker garantien om jeg gjør dette eller ikke? Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Aner heller ikke hvilke av disse jeg skal ta... Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Tusen takk, skal prøve, men en ting: ryker garantien om jeg gjør dette eller ikke? Siden dette er offisiell programvare fra HTC, vil jeg tro at det ikke skal ha noe å si. Aner heller ikke hvilke av disse jeg skal ta... Prøv denne Endret 11. januar 2011 av bushwacker Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 men du snakket også om HTC sync. vel... hva er det for noe? har ikke brukt det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå